Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Ochorna
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=25195
Strona 1 z 2

Autor:  Mordercq [ 11 Sty 2013, o 18:11 ]
Temat postu:  Ochorna

Witam tu mordi i mam taki pomysł by zbroja kiedyś się psuła :D (przeczytaj do konca)
zbroje można by naprawiać u kowala za niewielka opłata 10% wartosci zbroi np:
Bartaur wartość 350k naprawa koszt 35k wytrzymałość na 50k obrażeń łącznie ze wszystkiego :D

Pozdrawaim Mordercq/mordi

@edit

Lub porostu esencji używać zeby zregenerować przedmiot

Autor:  seba11pl [ 11 Sty 2013, o 18:13 ]
Temat postu:  Re: Ochorna

Nie masz co robić z kasą ???
Psychorary się rozładowują i trzeba je doładowywać - działa to podobnie i niech tak zostanie

Autor:  Mordercq [ 11 Sty 2013, o 19:14 ]
Temat postu:  Re: Ochorna

ta gra nie jest logiczna ! i mi chodzi o to zeby stawała sie bardziej realna :D

Autor:  KommaR [ 11 Sty 2013, o 19:27 ]
Temat postu:  Re: Ochorna

To gra i wedlug mnie nie powinna byc realna. Zreszta taka nie jest i nigdy nie bedzie poniewaz w realnym swiecie nie przypominam sobie zeby lataly mi po podworku trole gorgony czy jaskolki wieksze niz ja :)

Autor:  Mordercq [ 11 Sty 2013, o 19:30 ]
Temat postu:  Re: Ochorna

pozdrawiam gildie to 1 i ja wiem o tym

Autor:  Matilon [ 11 Sty 2013, o 19:37 ]
Temat postu:  Re: Ochorna

Mi tam pomysł się podoba. W opisie przedmiotu mogłoby być wstawiony dopisek "zniszczony/a", a wszystkie, lub jakiś procent bonusów, statystyki z itemu, mogłyby być "zawieszone" do czasu naprawy.
Tylko, czy psuje się tylko zbroja, czy też hełm, buty, spodnie? Bo gdy wszystko naraz się zepsuje, to nie będzie dobrze. Można dodać że buty/zbroja/hełm/spodnie mimo tej samej rangi mają inną ilość punktów wytrzymałości.
Jeśli taki pomysł by przeszedł, można by dodać, kupowany u kowala "Zestaw narzędzi płatnerskich". W razie zniszczenia przedmiotu, taki zestaw użyty na nim, zregenerowałby 10% punktów wytrzymałości itemu. Taki zestaw byłby kupiony w placie ofc., ewentualnie w złocie, lub możliwy do stworzenia, przy odpowienich
Ponoć twórcy gry nie chcą iść z prądem i tworzyć łatwą, uproszczoną do granic możliwości grę, dla metaforycznych grubych, amerykańskich dzieciaków ;) taki pomysł z pewnością urealniłby grę.

Autor:  Mordercq [ 11 Sty 2013, o 19:43 ]
Temat postu:  Re: Ochorna

Matilon napisał(a):
Mi tam pomysł się podoba. W opisie przedmiotu mogłoby być wstawiony dopisek "zniszczony/a", a wszystkie, lub jakiś procent bonusów, statystyki z itemu, mogłyby być "zawieszone" do czasu naprawy.
Tylko, czy psuje się tylko zbroja, czy też hełm, buty, spodnie? Bo gdy wszystko naraz się zepsuje, to nie będzie dobrze. Można dodać że buty/zbroja/hełm/spodnie mimo tej samej rangi mają inną ilość punktów wytrzymałości.
Jeśli taki pomysł by przeszedł, można by dodać, kupowany u kowala "Zestaw narzędzi płatnerskich". W razie zniszczenia przedmiotu, taki zestaw użyty na nim, zregenerowałby 10% punktów wytrzymałości itemu. Taki zestaw byłby kupiony w placie ofc., ewentualnie w złocie, lub możliwy do stworzenia, przy odpowienich
Ponoć twórcy gry nie chcą iść z prądem i tworzyć łatwą, uproszczoną do granic możliwości grę, dla metaforycznych grubych, amerykańskich dzieciaków ;) taki pomysł z pewnością urealniłby grę.


wsztko tylko podałem przykład :D jeden madry człowiek :D

Autor:  koperek [ 11 Sty 2013, o 20:25 ]
Temat postu:  Re: Ochorna

za dużo w diablo i skyrima się nagraliście, wytrzymałość epikiów/psycho nie są liczone z tego ile obrażeń otrzymują czy ile zadają, gdyby przyjąć twoje 50k obrażeń otrzymanych musiałbyś ładować taki rar co 3 wyprawy na losowe
i zmień tytuł tematu bo nie wiadomo o co chodzi

Autor:  Reeb [ 11 Sty 2013, o 20:32 ]
Temat postu:  Re: Ochorna

przez chwile myślałem że to forum diablo :mrgreen:

bez sensu. nie wszystkie gry muszą być takie same.
Zresztą na przykładzie bartaura moze to nie wygląda tak źle ale pomyśl, ze poulepszane przedmioty rangi X mają wartość grubo ponad 2kk(blisko 3 raczej). to policz sobie jakie to koszty

Autor:  Calipsis [ 11 Sty 2013, o 21:14 ]
Temat postu:  Re: Ochorna

Jakiś czas temu Gildartz przedstawił podobny pomysł. Heaven z Oblivionem dopisali, że przedmioty po pewnym czasie powinny ulegać NIEODWRACALNEMU zniszczeniu. Mało nie zostali wtedy ukrzyżowani, ale pomysł z naprawianiem sprzętu co jakis czas się może nie tyle spodobał co został uznany za znośne utrudnienie. Cóż, mam nadzieję, że powyższe w żadnej możliwej wersji nie wejdzie. Na niskich poziomach mamy całkiem sporo możliwości zarobkowania nawet po minimalnym ukróceniu farmienia ichtiona, ale nieco wyżej może to zniechęcać do gry, przynajmniej dopóki nie zostanie stworzona możliwość zdobywania kasy (zlecenia, soloinstancje z prawdziwego zdarzenia na 50, 70 i 100+lev). Rary od DZ wzwyż są bardzo drogie i dodatkowy wydatek nie jest tutaj najlepszym pomysłem. Można dalej rozwijać system psychorarów i ładowanie esencją, to substytut napraw i związanych z tym kosztów.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/