Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Nowa kraina (quest+bossy) 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 28 Mar 2013, o 16:31
Posty: 3
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Nowa kraina (quest+bossy)
Witajcie :)

Wrzucam mój pomysł. Jeśli ktoś podchwyci i dopracuje - miło mi. Za krytykę i szczerą opinię podziękuję serdecznie, chciałabym wiedzieć co jest ok, a co jeszcze trochę nie pasuje, a jeśli trafi to do archiwum - proszę bardzo. Wolę jednak spróbować i powiedzieć co mi w duszy gra, niż marudzić, że coś jest "nudne" i wyczytywać opinie typu 'sama coś wymyśl zamiast narzekać'. ^^"


Ok, let's go.


Na pierwszy ogień rzucę nazwę, lokalizację oraz sposób wejścia do nowej krainy :)

Nazwa:
W mojej głowie uroił się pomysł stworzenia lokalizacji o nazwie Martwe Wydmy.
Jak nazwa wskazuje, jest to miejsce związane z piaskiem i to własnie na nim bazują
moje wypociny.

Lokalizacja:

Cały teren będzie osadzony w typowo pustynnym stylu; mnóstwo piachu, wydmy, bardzo mało roślin; nieliczne kaktusy, trawy i krzewy w różnych ilościach i odległościach "rosiane" po całej krainie.


Sposób wejścia do krainy (quest):

Na wejście do krainy Martwych Wydm będzie trzeba znaleźć Klepsydrę, którą skradziono Sarmatynom (w moim mniemaniu mamy zbyt mało okazji do odwiedzaniea
tego miejsca - a szkoda, więc wybrałam właśnie ich :). Od Davetha dostajemy
informacje, kto ubiegłej nocy pilnował wejścia do wieży, a Aleksander informuje nas, gdzie tegoż npc możemy znaleźć. Po odwiedzeniu Karczmy Lesgara dowiadujemy się, że Sarmatyn przegrał w karty cały majątek, który zastawił - również naszą nieszczęsną Klepsydrę, oraz dostajemy informacje odnośnie 3 mężczyzn i kobiety, którzy dotrzymywali towarzystwa naszemu przegrańcowi.
Naszym zadaniem jest przeszukanie jednego z pokoi w Karczmie; natrafiamy na istotny ślad - talię kart, butelkę wody z zagajnika Wiły oraz list z tajemniczym podpisem. Sugerując się informacjami zawartymi w owym liście, szukamy i natrafiamy na dwójkę mężczyzn, którzy przyznają, iż grali w kraty z naszym Sarmatynem, jednak nie pamiętają szczegółów, gdyż trochę popili. Nie dostajemy żadnych informacji, gdzie powinniśmy szukać pozostałych npc, jednak przypominamy sobie o flaszce wody. Odwiedzamy Wiłę, która w zamian za informacje pragnie czegoś wyjątkowego - naszyjnika zrobionego z bursztynów.
Rzadkie bursztyny dla Wiły dostaniemy ubijając kilka grupek silnych stworów.
Po zrobieniu naszyjnika i przeprowadzeniu pogawędki pomieszanej z flirtem, niedaleko latarnii morskiej znajdujemy poszukiwanego mężczyznę, który wie co nieco o naszej poszukiwanej rzeczy. Dowiadujemy się, że to właśnie on wygrał majątek Sarmatyna, jednak wyprzedał wszystko, a nasza Klepsydra "niechcący" mu się stłukła podczas przeładowywania towaru z wózka. Dostajemy ją w kawałkach i wracamy do Wieży. Aleksander ze smutkiem stwierdza, że musimy zrobić mu nową. dostajemy listę składników, które musimy dostarczyć Sanie, aby wyprodukowała nam nasze magiczne cudo, jednak bezpośrednio możemy znaleźć tylko trzy z ośmiu rzeczy, resztę trzeba zrobić z innych składników, a za to "zrobienie"..zapłacić. Po zdobyciu naszej Klepsydry, wracamy do Wieży, gdzie Aleksander poleca ustawić ją na postumencie, który pojawi się przed nami. W tym momencie otrzymujemy prawo do wejścia do naszej nowej krainy.


Wygląd krainy:

http://scr.hu/6db/h5xfh

NPC:

Przewodnik Revan
Valtteri
Zbyszko
Wojtuś

Mogą dawać zlecenia, skupować niektóre towary, dawać questy.


Potwory:

Skorpion - boss

Poziom: 70
HP: +30 000
Mana: 10 000
Kondycja: 10 000

Skorpion to stawonog. Posiada do 6 par oczu, szczękoczółki, kleszcze oraz odwłok ze szpiczastym kolcem. Do poruszania się służą mu 4 pary odnóży krocznych.

Powinien posiadać kilka ciekawych ataków: cios kleszczem, gryzienie, ukłucie kolcem (paraliżuje gracza na 2-3 rundy), taran (może jest mały, ale przywalić powinien umieć :P) i debuffów: strach, oślepienie, otępienie, zatrucie (to ostatnie wchodzi podczas ukłucia kolcem).

Kobra / Grzechotnik - boss

Poziom: 67
HP: +40 000
Mana: 10 000
Kondycja: 20 000

Kobra:

Pokryta kolorowymi, mocnymi łuskami, zwinna i dość szybka. Delikatnie kołysze łbem na boki, czekając aby zaatakować i wbić zęby jadowe w swoją ofiarę.

Moim zdaniem powinna posiadać w większości ataki fizyczne (w odróżnieniu od peta gildiowego), a jedynym debuffem jaki ma może być zatrucie zadawane samoistnie jak i podczas wbicia kolca jadowego oraz strach i panika. W zamian za lipne ataki, niech bardzo dobrze unika ataków i może mieć odporność na ukazanie.

Grzechotnik:

Pokryty łuskami, z trójkątną głową i ogonem zakończonym grzechotką. W większości cichy i spokojny, do czasu aż napotka potencjalną ofiarę, która ma zostać jego obiadem.

Podobnie jak u kobry, odwrotnie jak u kobry - jedyny atak fizyczny to gryzienie, może być też uderzenie ogona (zważając na grzechotkę, może zadawać krytyki); za to z całą gamą uroków, zdolnością ukazania oraz z odpornościami na korzenie. W porównaniu do kobry, raczej słabo unika ataków, za to z werwą atakuje. Mój pomysł - kiedy zagrzechota ogonem, może "uśpić" przeciwnika na 1-2 rundy.


Szarańcza:

Poziom: 50
HP: 2500
Mana: 1000
Kondycja: 1000

Drobny potwór atakujący graczy słabszych od siebie. Zdolności - ryk, zwyły atak, gryzienie. Słabo unika ataków.

Mały sęp:

Poziom: 55
HP: 4000
Mana: 1000
Kondycja: 1000

Ptaki nadające się do expa. Gryzą, kopią, rzucają kamieniami, mogą również odebrać PA za pomocą wytrącenia z równowagi (taran). Mają słabe ataki, ale podobnie jak Zero potrafią świetnie unikać ataków i denerwować gracza swoją nieustępliwością :)

Żmija:

Poziom: 45
HP: 3000
Mana: 1000
Kondycja: 1500

Gryzie, atakuje ogonem, rzuca drobne debuffy (oślepienie, zatrucie). Słabo unika ataków, średnio bije. Beznadziejna do expa, za to natrętna - lubi atakować w grupkach 2-3 na niektórych terenach.

Cóż, póki co to tyle. Do rarów niestety zbytnich pomysłów nie miałam, ale dodałabym jakieś rękawiczki zarówno dla fizoli jak i dla magów, buty dla magów i peleryny, ponieważ tego w ostatnich czasach najbardziej brakuje. Pomysł może średnio dopracowany, ale to mój pierwszy tutaj i myślę, że komuś może się spodobać.
A jeśli nie to nie wywyższajcie się z łaski swojej tylko sami coś zróbcie.


28 Mar 2013, o 16:36
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Sty 2013, o 14:47
Posty: 119
Podziękowano: 23 razy
Otrzymanych podziękowań: 11 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa kraina (quest+bossy)
Witam
Ja jestem za powiększaniem świata w Taernnie i dałem podobny pomysł tylko nie rozwinąłem tej krainy tak jak Ty ( boss Skorpion władca pustyni )

viewtopic.php?f=121&t=20696&start=160

_________________
VD 120 +

Czegoś nie potrafisz to rób to częściej i więcej żeby przełamywać progi w codziennym Życiu


28 Mar 2013, o 16:46
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Gru 2011, o 17:42
Posty: 112
Miejscowość: Mokradła
Podziękowano: 57 razy
Otrzymanych podziękowań: 30 razy
Nick w grze: Spectrum
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa kraina (quest+bossy)
Jestem mile zaskoczony. Spodobał mi się przedstawiony przez Ciebie pomysł. Również jestem za powiększaniem krain, dodawaniu nowych, bo te stare z czasem się nudzą. Jednak tworzenie takiej krainy, bossów, wymaga długiego czasu, a administracja teraz pracuje nad wieloma sprawami i będziemy musieli jeszcze chwilkę poczekać na nowy update. Jednak, gdyby pomysł się spodobał i administracja postanowiłaby go ulepszyć/stworzyć to byłbym uradowany, nawet czekając parę miesięcy ^,^


28 Mar 2013, o 19:07
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 28 Mar 2013, o 16:31
Posty: 3
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa kraina (quest+bossy)
Osobiście uważam, że powinno się próbować i wrzucać każdy pomysł, nawet jeśli się wydaje tandetny (w najgorszym wypadku poleci do archiwum i krzyżyk na drogę :P).
Mi się podoba, dla mnie to dość ciekawa koncepcja. Mam nadzieję, że nasza administracja zastanowi się nad tym pomysłem, ulepszy go jeśli zechce i wprowadzi..w dość odległej przyszłości :) Miło mi bardzo, że komuś to przypadło do gustu. Widać ciotka Mhoku jeszcze potrafi coś wymyślić :D







Pozdrowienia z s1 ;)


28 Mar 2013, o 19:29
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 28 Gru 2012, o 19:38
Posty: 4
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa kraina (quest+bossy)
Podziwiam, że chciało ci się tyle pisać, ale nic z tego nie będzie :)

_________________
S5 - MO


29 Mar 2013, o 11:34
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 184 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron