Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

procenty na trafienie
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=27316
Strona 1 z 2

Autor:  ZuzekN [ 31 Mar 2013, o 23:38 ]
Temat postu:  procenty na trafienie

witam...

proponowalbym zmienic cos z procentami na trafienie. albo je zmniejszyc do realnego stanu, albo dostosowac sie do aktualnych....

solujac bez problemu herszta padlem dwa razy.. dlaczego? majac 70% na trafienie, nie trafilem 5 razy pod rzad.

gdzie tu sens, gdzie tu logika?

Autor:  Ares s2 [ 31 Mar 2013, o 23:43 ]
Temat postu:  Re: procenty na trafienie

w tym nie ma logiki wciaz trwaja prace nad balansem urealnieniem % lecz widac jakie sa tego skutki

przywyknij:)

Autor:  seba11pl [ 31 Mar 2013, o 23:43 ]
Temat postu:  Re: procenty na trafienie

Ile razy ja nie trafiłem - ogarniesz dwie rundy na 67% 0 trafień??

ostatnio tesz nie tlafiłę ale zapomialem dowoduf typu ss z komendą /stats /dstats ...
A tu może być niespodzianko i bd w normie?

takich tematów są setki, a licznik powinien się ustabilizować
PS: w niektórych profesjach licznik jest oszukany bo wlicza ci bufy takie jak uniki i podrabia stuprocentowe ataki 91-1000% chyba ze coś zmienili

Autor:  Przeprobest [ 1 Kwi 2013, o 00:55 ]
Temat postu:  Re: procenty na trafienie

ZuzekN napisał(a):

gdzie tu sens, gdzie tu logika?


Im szybciej zrozumiesz że ta gra nie ma logiki tym lepiej.

Autor:  kiernek [ 1 Kwi 2013, o 08:07 ]
Temat postu:  Odp: procenty na trafienie

Jak kiedyś pójdziecie do szkoły to dowiecie się czym jest statystyka, może wtedy zrozumiecie czemu tak się dzieje

Wysyłane z mojego PMP5580C za pomocą Tapatalk 2

Autor:  Supakille [ 1 Kwi 2013, o 09:28 ]
Temat postu:  Re: procenty na trafienie

kiernek statystyka zaczyna działać dopiero po osiagnieicu jakiegos pulapu. Bossa bije sie bardzo szybko a zbey miec dobre statystyki tzn dobry wglad w nie to musisz wykonac przynajmniej 100 a moze nawet 100+ atakow co jest nie realne nawet na wenszahc :]. Procenty sa niedopracowane a to co pisza nam na blogu to tylko po to aby nas uspokoic.

Autor:  Carrot [ 1 Kwi 2013, o 11:16 ]
Temat postu:  Re: procenty na trafienie

Procenty są dobrze opracowane - problem w tym, że w Taernie wykonuje się zbyt mało ataków, więc np. w pvp, kiedy trzeba trafić nie zbyt dużo razy, żeby zabić, nic dziwnego, że trafisz 3 razy na 30%, nawet, jeśli z każdym trafionym atakiem szansa trafienia maleje, a nie trafionym rośnie o 5% (patrz blog). To po prostu szczęście, a ten, który został tak trafiony nie jest w zbyt dogodnej sytuacji. Lecz jeśli biłoby się nawet po 15-20 razy na turę od razu wszystko by się wyrównywało (to tylko przykład, nie mówię, że tak ma być).

@Przeprobest: że ty nie myślisz logicznie, to nie znaczy, że w grze nie ma logiki.

Autor:  Przeprobest [ 1 Kwi 2013, o 12:13 ]
Temat postu:  Re: procenty na trafienie

Według ciebie ja nie myślę logicznie? To powiedz gdzie tu jest cokolwiek by to przemyśleć... Na wszystko jest jakieś prawdopodobieństwo, ale to i tak nie ma większego znaczenia w tej grze, bo ona ma własne prawa... Na wygranie w lotto jest szansa jeden do kilkunastu milinów i co? i ludzie wygrywają. Wiadomo że procentu po pewnym czasie będę się mieścić w swoich granicach, ale po prostu jak ktoś mało gra i widzi jak nie akurat jego procenty mają trochę mniej "szczęścia" potrafi to go zdenerwować.

Autor:  kiernek [ 1 Kwi 2013, o 13:59 ]
Temat postu:  Odp: procenty na trafienie

No i te własne prawa w grze to nic innego jak matematyka, a konkretniej statystyka. Jak to zrozumiesz to gra stanie
się łatwiejsza i przyjemniejsza. Ja wiem ze może irytować to ze żaden z 5 ataków nie wejdzie na 70%, ale zapominasz o tym jak się radujesz gdy wejdzie 5 ataków na 30%

Wysyłane z mojego PMP5580C za pomocą Tapatalk 2

Autor:  Fiodorrr [ 2 Kwi 2013, o 14:24 ]
Temat postu:  Re: procenty na trafienie

wszystko jest tak jak powinno być. Na każdą osobę solującą herszta, która trafia 0/5 przy 70% przypada osoba, która trafia 5/5 przy 30% i dobrze. Gdyby nie było tego elementu losowości i "przypadku" pozytywnego lub negatywnego a wszystko nawet w małej skali było idealnie statystycznie wyliczone to gra natychmiast stałaby się żenująco nudna.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/