Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
procenty na trafienie https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=27316 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | ZuzekN [ 31 Mar 2013, o 23:38 ] |
Temat postu: | procenty na trafienie |
witam... proponowalbym zmienic cos z procentami na trafienie. albo je zmniejszyc do realnego stanu, albo dostosowac sie do aktualnych.... solujac bez problemu herszta padlem dwa razy.. dlaczego? majac 70% na trafienie, nie trafilem 5 razy pod rzad. gdzie tu sens, gdzie tu logika? |
Autor: | Ares s2 [ 31 Mar 2013, o 23:43 ] |
Temat postu: | Re: procenty na trafienie |
w tym nie ma logiki wciaz trwaja prace nad balansem urealnieniem % lecz widac jakie sa tego skutki przywyknij:) |
Autor: | seba11pl [ 31 Mar 2013, o 23:43 ] |
Temat postu: | Re: procenty na trafienie |
Ile razy ja nie trafiłem - ogarniesz dwie rundy na 67% 0 trafień?? ostatnio tesz nie tlafiłę ale zapomialem dowoduf typu ss z komendą /stats /dstats ... A tu może być niespodzianko i bd w normie? takich tematów są setki, a licznik powinien się ustabilizować PS: w niektórych profesjach licznik jest oszukany bo wlicza ci bufy takie jak uniki i podrabia stuprocentowe ataki 91-1000% chyba ze coś zmienili |
Autor: | Przeprobest [ 1 Kwi 2013, o 00:55 ] |
Temat postu: | Re: procenty na trafienie |
ZuzekN napisał(a): gdzie tu sens, gdzie tu logika? Im szybciej zrozumiesz że ta gra nie ma logiki tym lepiej. |
Autor: | kiernek [ 1 Kwi 2013, o 08:07 ] |
Temat postu: | Odp: procenty na trafienie |
Jak kiedyś pójdziecie do szkoły to dowiecie się czym jest statystyka, może wtedy zrozumiecie czemu tak się dzieje Wysyłane z mojego PMP5580C za pomocą Tapatalk 2 |
Autor: | Supakille [ 1 Kwi 2013, o 09:28 ] |
Temat postu: | Re: procenty na trafienie |
kiernek statystyka zaczyna działać dopiero po osiagnieicu jakiegos pulapu. Bossa bije sie bardzo szybko a zbey miec dobre statystyki tzn dobry wglad w nie to musisz wykonac przynajmniej 100 a moze nawet 100+ atakow co jest nie realne nawet na wenszahc :]. Procenty sa niedopracowane a to co pisza nam na blogu to tylko po to aby nas uspokoic. |
Autor: | Carrot [ 1 Kwi 2013, o 11:16 ] |
Temat postu: | Re: procenty na trafienie |
Procenty są dobrze opracowane - problem w tym, że w Taernie wykonuje się zbyt mało ataków, więc np. w pvp, kiedy trzeba trafić nie zbyt dużo razy, żeby zabić, nic dziwnego, że trafisz 3 razy na 30%, nawet, jeśli z każdym trafionym atakiem szansa trafienia maleje, a nie trafionym rośnie o 5% (patrz blog). To po prostu szczęście, a ten, który został tak trafiony nie jest w zbyt dogodnej sytuacji. Lecz jeśli biłoby się nawet po 15-20 razy na turę od razu wszystko by się wyrównywało (to tylko przykład, nie mówię, że tak ma być). @Przeprobest: że ty nie myślisz logicznie, to nie znaczy, że w grze nie ma logiki. |
Autor: | Przeprobest [ 1 Kwi 2013, o 12:13 ] |
Temat postu: | Re: procenty na trafienie |
Według ciebie ja nie myślę logicznie? To powiedz gdzie tu jest cokolwiek by to przemyśleć... Na wszystko jest jakieś prawdopodobieństwo, ale to i tak nie ma większego znaczenia w tej grze, bo ona ma własne prawa... Na wygranie w lotto jest szansa jeden do kilkunastu milinów i co? i ludzie wygrywają. Wiadomo że procentu po pewnym czasie będę się mieścić w swoich granicach, ale po prostu jak ktoś mało gra i widzi jak nie akurat jego procenty mają trochę mniej "szczęścia" potrafi to go zdenerwować. |
Autor: | kiernek [ 1 Kwi 2013, o 13:59 ] |
Temat postu: | Odp: procenty na trafienie |
No i te własne prawa w grze to nic innego jak matematyka, a konkretniej statystyka. Jak to zrozumiesz to gra stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza. Ja wiem ze może irytować to ze żaden z 5 ataków nie wejdzie na 70%, ale zapominasz o tym jak się radujesz gdy wejdzie 5 ataków na 30% Wysyłane z mojego PMP5580C za pomocą Tapatalk 2 |
Autor: | Fiodorrr [ 2 Kwi 2013, o 14:24 ] |
Temat postu: | Re: procenty na trafienie |
wszystko jest tak jak powinno być. Na każdą osobę solującą herszta, która trafia 0/5 przy 70% przypada osoba, która trafia 5/5 przy 30% i dobrze. Gdyby nie było tego elementu losowości i "przypadku" pozytywnego lub negatywnego a wszystko nawet w małej skali było idealnie statystycznie wyliczone to gra natychmiast stałaby się żenująco nudna. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |