Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Ekonomia
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=28958
Strona 1 z 2

Autor:  Duchiii [ 5 Cze 2013, o 17:14 ]
Temat postu:  Ekonomia

Witam. Chciałbym zaproponować pewne rozwiązanie jeśli chodzi o wytwarzanie przeróżnych, wszystkim potrzebnych towarów.

Sa ludzie którzy chodzą prawie tylko na bosy, sa tacy co expią sobie na mobkach, są tacy co w zasadzie bardziej wolą z innymi pogadać...są tez tacy co sa nastawieni na wytwarzanie przeróżnych towarów i na tym starają sie zarobić.

Może można by wprowadzić jakiś system, ułatwiający/wynagradzający/bonusujący skalę wytworzonych towarów? Jeśli: np: ktoś wytworzy 10/100/1000 flaszek HP/ZR czy czegokolwiek innego, to może mógłby dostawać pewien status... Ciułacz, handlarz, handlowiec itd... Mogłoby to dotyczyć pojedynczych towarów, lub pewnych grup towarów.

Każdy z takich poziomów mógłby uprawniać do % tańszego zakupu towarów u NPC(gorzałka, pół-składniki itd...),lub szybszego zbierania, może możliwości większego jedno razowego udzwigu...lub może mozna by otrzymać wiekszy plecak, torbe, tragarza(rzeczy wirtualne) ale umożliwiające wiekszy jednorazowy udzwig...lub coś innego, ale w tym temacie

Oczywiście pomysł jest zupełnie niedopracowany, nie przedstawiam tu konkretnych pomysłów. Jednak sama idea wydaje mi sie ok. Pozwoliłoby to docenić, dowartościować postać w grze(oprócz wymiernych korzyści, ułatwień)

Przewijał sie wcześniej temat wprowadzanych niedługo nowości kraftingowych. Może można by nad tym pomysleć i jakoś to zgrać...Generalnie chodzi o mosliwośc uzyskiwania ułatwień, bonusów jesli chodzi o taka działalność wytwórczą

Autor:  Heavenmaker [ 5 Cze 2013, o 17:39 ]
Temat postu:  Re: Ekonomia

mnie się podoba, zapiszę sobie i zobaczymy - może coś się z tym uda zrobić.

Autor:  legos95 [ 5 Cze 2013, o 18:38 ]
Temat postu:  Re: Ekonomia

geniusz !
Jestem na TAK

Autor:  Torkil [ 5 Cze 2013, o 19:16 ]
Temat postu:  Re: Ekonomia

A może by tak połączyć ten pomysł z osiągnięciami? Np mając 4 poziom w zabójstwach komarów powodowałoby to, że drop z komarów ważyłby mniej. Do tego dorobić coś na temat zwykłego zbieractwa i będzie git :D

Autor:  Szymdaro [ 5 Cze 2013, o 19:19 ]
Temat postu:  Re: Ekonomia

Pomysł przewijał się w podobnej formie, może nie tyle odnośnie samego zbieractwa czy tworzenia ale przy temacie osiągnięć. Z tego co kojarzę też była mowa o bonusach w zależności od ilości.

@up - właśnie pisałem o tym temacie.

Autor:  Duchiii [ 5 Cze 2013, o 19:30 ]
Temat postu:  Re: Ekonomia

o osiągnięciach w biciu mobków tez myślałem. Ja osobiście biłem np Orki dla exp. Można by przy zlaniu np: 1k orków zrobić, że wyskakuje jakiś tam ich szef czy coś i z takiego kolesia można by dropnąć kase/exp porównywalny z jakimiś questami(oczywiście wszystko kwestia balansu).

Jednak jeśli chodzi o kwestie ekonomiczną to jest ona po wielokroć bardziej rozbudowana i dająca bardzo wiele możliwości. Można znacząco poprzez w zasadzie proste rozwiązania zwiększyć satysfakcje z gry wielu graczom. Ilośc rozwiązań jest na prawde spora. Jak sa czachy/tarcze podobnie można by pozwalać graczom zdobywać tego typu oznaczenia(dla czystej satysfakcji). Pomysłów można mnożyć, tym bardziej jeśli wejdzie w życie jakis krafting

Autor:  Basfau [ 5 Cze 2013, o 20:01 ]
Temat postu:  Re: Ekonomia

Bardzo dobry pomysł, jestem na tak.
Tak propo może dodasz ankiete (tak/nie), bo pomysł naprawdę świetny ;)

Autor:  DikejPL [ 5 Cze 2013, o 20:59 ]
Temat postu:  Re: Ekonomia

Pomysł fajny. Są też tacy co np biją orki dla tych naszyjników czy czegoś, a potem to sellają. Ja sam daje możliwość zarobienia ( lepszego niż halit i inne ) i po prostu zamawiam np. krwie parobka, szpiki i miętek płace im za to i ja sobie robię flaszki oni zarabiają i all są happy :D

Autor:  Duchiii [ 5 Cze 2013, o 23:20 ]
Temat postu:  Re: Ekonomia

DikejPL napisał(a):
Pomysł fajny. Są też tacy co np biją orki dla tych naszyjników czy czegoś, a potem to sellają. Ja sam daje możliwość zarobienia ( lepszego niż halit i inne ) i po prostu zamawiam np. krwie parobka, szpiki i miętek płace im za to i ja sobie robię flaszki oni zarabiają i all są happy :D


No dokładnie o to chodzi... gdyby takiego gracza można by jeszcze po czyms poznać, to pewnie mogłoby wpłynąc tez na pewnego rodzaju symbiozę low lvl-high lvl, której obecnie zupełnie brak... Współpraca nawet na dłuższą metę byłaby po prostu opłacalna, a handlowy w celu kupna flaszek nie byłby tak niezbędny jak teraz....

jest ankieta

Autor:  Torkil [ 6 Cze 2013, o 07:16 ]
Temat postu:  Re: Ekonomia

Duchiii napisał(a):

No dokładnie o to chodzi... gdyby takiego gracza można by jeszcze po czyms poznać, to pewnie mogłoby wpłynąc tez na pewnego rodzaju symbiozę low lvl-high lvl, której obecnie zupełnie brak... Współpraca nawet na dłuższą metę byłaby po prostu opłacalna, a handlowy w celu kupna flaszek nie byłby tak niezbędny jak teraz....

jest ankieta


Masz na myśli jakiś znaczek nad głową postaci, tak jak jest obecnie czacha/tarcza?

To może lepiej zrobić tak, aby oferty tych graczy się wyróżniały na czacie handlowym? Jakiś kolorek czy co i kupujący wie, że ma do czynienia ze sprzedawcą flaszek roku

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/