Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Ekonomia https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=28958 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Duchiii [ 5 Cze 2013, o 17:14 ] |
Temat postu: | Ekonomia |
Witam. Chciałbym zaproponować pewne rozwiązanie jeśli chodzi o wytwarzanie przeróżnych, wszystkim potrzebnych towarów. Sa ludzie którzy chodzą prawie tylko na bosy, sa tacy co expią sobie na mobkach, są tacy co w zasadzie bardziej wolą z innymi pogadać...są tez tacy co sa nastawieni na wytwarzanie przeróżnych towarów i na tym starają sie zarobić. Może można by wprowadzić jakiś system, ułatwiający/wynagradzający/bonusujący skalę wytworzonych towarów? Jeśli: np: ktoś wytworzy 10/100/1000 flaszek HP/ZR czy czegokolwiek innego, to może mógłby dostawać pewien status... Ciułacz, handlarz, handlowiec itd... Mogłoby to dotyczyć pojedynczych towarów, lub pewnych grup towarów. Każdy z takich poziomów mógłby uprawniać do % tańszego zakupu towarów u NPC(gorzałka, pół-składniki itd...),lub szybszego zbierania, może możliwości większego jedno razowego udzwigu...lub może mozna by otrzymać wiekszy plecak, torbe, tragarza(rzeczy wirtualne) ale umożliwiające wiekszy jednorazowy udzwig...lub coś innego, ale w tym temacie Oczywiście pomysł jest zupełnie niedopracowany, nie przedstawiam tu konkretnych pomysłów. Jednak sama idea wydaje mi sie ok. Pozwoliłoby to docenić, dowartościować postać w grze(oprócz wymiernych korzyści, ułatwień) Przewijał sie wcześniej temat wprowadzanych niedługo nowości kraftingowych. Może można by nad tym pomysleć i jakoś to zgrać...Generalnie chodzi o mosliwośc uzyskiwania ułatwień, bonusów jesli chodzi o taka działalność wytwórczą |
Autor: | Heavenmaker [ 5 Cze 2013, o 17:39 ] |
Temat postu: | Re: Ekonomia |
mnie się podoba, zapiszę sobie i zobaczymy - może coś się z tym uda zrobić. |
Autor: | legos95 [ 5 Cze 2013, o 18:38 ] |
Temat postu: | Re: Ekonomia |
geniusz ! Jestem na TAK |
Autor: | Torkil [ 5 Cze 2013, o 19:16 ] |
Temat postu: | Re: Ekonomia |
A może by tak połączyć ten pomysł z osiągnięciami? Np mając 4 poziom w zabójstwach komarów powodowałoby to, że drop z komarów ważyłby mniej. Do tego dorobić coś na temat zwykłego zbieractwa i będzie git |
Autor: | Szymdaro [ 5 Cze 2013, o 19:19 ] |
Temat postu: | Re: Ekonomia |
Pomysł przewijał się w podobnej formie, może nie tyle odnośnie samego zbieractwa czy tworzenia ale przy temacie osiągnięć. Z tego co kojarzę też była mowa o bonusach w zależności od ilości. @up - właśnie pisałem o tym temacie. |
Autor: | Duchiii [ 5 Cze 2013, o 19:30 ] |
Temat postu: | Re: Ekonomia |
o osiągnięciach w biciu mobków tez myślałem. Ja osobiście biłem np Orki dla exp. Można by przy zlaniu np: 1k orków zrobić, że wyskakuje jakiś tam ich szef czy coś i z takiego kolesia można by dropnąć kase/exp porównywalny z jakimiś questami(oczywiście wszystko kwestia balansu). Jednak jeśli chodzi o kwestie ekonomiczną to jest ona po wielokroć bardziej rozbudowana i dająca bardzo wiele możliwości. Można znacząco poprzez w zasadzie proste rozwiązania zwiększyć satysfakcje z gry wielu graczom. Ilośc rozwiązań jest na prawde spora. Jak sa czachy/tarcze podobnie można by pozwalać graczom zdobywać tego typu oznaczenia(dla czystej satysfakcji). Pomysłów można mnożyć, tym bardziej jeśli wejdzie w życie jakis krafting |
Autor: | Basfau [ 5 Cze 2013, o 20:01 ] |
Temat postu: | Re: Ekonomia |
Bardzo dobry pomysł, jestem na tak. Tak propo może dodasz ankiete (tak/nie), bo pomysł naprawdę świetny |
Autor: | DikejPL [ 5 Cze 2013, o 20:59 ] |
Temat postu: | Re: Ekonomia |
Pomysł fajny. Są też tacy co np biją orki dla tych naszyjników czy czegoś, a potem to sellają. Ja sam daje możliwość zarobienia ( lepszego niż halit i inne ) i po prostu zamawiam np. krwie parobka, szpiki i miętek płace im za to i ja sobie robię flaszki oni zarabiają i all są happy |
Autor: | Duchiii [ 5 Cze 2013, o 23:20 ] |
Temat postu: | Re: Ekonomia |
DikejPL napisał(a): Pomysł fajny. Są też tacy co np biją orki dla tych naszyjników czy czegoś, a potem to sellają. Ja sam daje możliwość zarobienia ( lepszego niż halit i inne ) i po prostu zamawiam np. krwie parobka, szpiki i miętek płace im za to i ja sobie robię flaszki oni zarabiają i all są happy No dokładnie o to chodzi... gdyby takiego gracza można by jeszcze po czyms poznać, to pewnie mogłoby wpłynąc tez na pewnego rodzaju symbiozę low lvl-high lvl, której obecnie zupełnie brak... Współpraca nawet na dłuższą metę byłaby po prostu opłacalna, a handlowy w celu kupna flaszek nie byłby tak niezbędny jak teraz.... jest ankieta |
Autor: | Torkil [ 6 Cze 2013, o 07:16 ] |
Temat postu: | Re: Ekonomia |
Duchiii napisał(a): No dokładnie o to chodzi... gdyby takiego gracza można by jeszcze po czyms poznać, to pewnie mogłoby wpłynąc tez na pewnego rodzaju symbiozę low lvl-high lvl, której obecnie zupełnie brak... Współpraca nawet na dłuższą metę byłaby po prostu opłacalna, a handlowy w celu kupna flaszek nie byłby tak niezbędny jak teraz.... jest ankieta Masz na myśli jakiś znaczek nad głową postaci, tak jak jest obecnie czacha/tarcza? To może lepiej zrobić tak, aby oferty tych graczy się wyróżniały na czacie handlowym? Jakiś kolorek czy co i kupujący wie, że ma do czynienia ze sprzedawcą flaszek roku |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |