A wiec tak każdy wie, że ekipa to lipa nic nie robi i się brzydko mówiąc "
ciach"
Dlatego pisze sobie posta Kolejnego na forum..
Jest noc i net mi szwankuje wiec hmmm Zaczynam
Co by tu napisać..
No to eventy i hh ktore nie trwają 1h... (idiotyzm
)
Wiec sobie tak myśle, żeby Drygu zrobił liste Obowiązków i każdy Admin bądz gm czy mod był za coś odpowiedzialny. Ta lista była by oczywiście opublikowana I co jakiś czas
GRACZE i Ekipa Oceniała by Danego członka ekipy.. Przykładowo..
Admin "obibok" Jest odpowiedzialny za eventy na s4, i za suport w dniach 16-20 Czerwca.
I Gdy taki Gracz nad graczami (członek ekipy) wywiązywałby się z wskazanego Zadania dostawałby coś w rodzaju przepustki na mocy której może dalej pełnić tą funkcje.. Gdy zaś ta osoba nie dawałaby sobie rady zostawała by pozbawiona swojej mocy..
Aktualnie Gdy Członkowie Ekipy Nie maja konkretów do zrobienia robią tylko to co musza.. A resztę mają gdzieś. Możemy zaobserwować, że takie coś się nie sprawdza..
Na początek proponuje, żeby drygu bądz ktoś upoważniony stworzył ową liste
Azhure ZeusPL s4
nie używaj na forum takiego słownictwa - ironka