Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Wodny Tancerz
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=29302
Strona 1 z 2

Autor:  jedi125 [ 17 Cze 2013, o 22:28 ]
Temat postu:  Wodny Tancerz

Kupiłem sobie Wodny Tancerz w celu zmorphowania lawiny. Jednak przy kliknięciu "ok" pokazał się komunikat http://scr.hu/5qk/hv2ia . CO jest tego przyczyną?

Po rozmowie z Moderatorem dowiedziałem się, że Wodny Tancerz jest Morphem tylko dla broni "siecznych". Jednak nie znalazłem żadnej informacji (na forum, wiki) gdzie jest cos o tym wspomniane.

Czy nie lepiej to zmienić na każdy rodzaj broni? (sieczne, obuchowe, kłute)

Autor:  Gondolf [ 18 Cze 2013, o 07:08 ]
Temat postu:  Re: Wodny Tancerz

Chodzi w tym o to, by nie wprowadzać innych graczy w błąd. Jeśli Twoja broń wygląda jak broń sieczna musi zadawać obrażenia sieczne.

Autor:  seba11pl [ 18 Cze 2013, o 07:30 ]
Temat postu:  Re: Wodny Tancerz

A w jaki błąd on ma ich wprowadzać ? ja na 65 lvlu dru mam 60/65% resów na wszystkie fizyczne... więc na 100+ bd miał 80% i co mi zrobi różnica ?

Autor:  Gondolf [ 18 Cze 2013, o 07:33 ]
Temat postu:  Re: Wodny Tancerz

Błąd byłby praktycznie nieszkodliwy ale by był. Ja też nie do końca rozumiem tą blokadę, tylko tłumaczę jak ja to widzę. Nie znalazłem innej odpowiedzi.

Autor:  Wotaher [ 18 Cze 2013, o 08:07 ]
Temat postu:  Odp: Wodny Tancerz

seba11pl napisał(a):
A w jaki błąd on ma ich wprowadzać ? ja na 65 lvlu dru mam 60/65% resów na wszystkie fizyczne... więc na 100+ bd miał 80% i co mi zrobi różnica ?

Nie bedziesz mial 80% :) to kosztuje naprawde duzo kaski :)

Wysyłane z mojego GT-S5570 za pomocą Tapatalk 2

Autor:  jedi125 [ 18 Cze 2013, o 10:41 ]
Temat postu:  Re: Wodny Tancerz

chodzimi oto, czemu nie może być mieszany morph. np. lawina na Wodny Tancerz. Nie znalazłem informacji o tym, jaka musi być zależność morphowanych rzeczy. Na wiki jest tylko wzmianka o "Należy pamiętać, że można zmieniać wygląd tylko w zakresie danego rodzaju ekwipunku (nie można sprawić, by broń otrzymała grafikę od butów). " jednak o broni nic :/ Czy można właśnie jakoś zlikwidować tą blokadę odnośnie broni (kłute an sieczne itd) ?

Autor:  desacred [ 18 Cze 2013, o 11:18 ]
Temat postu:  Re: Wodny Tancerz

Na chłopski rozum, ludzie - jeśli były by dozwolone dowolne morphy i spotkacie np: takiego barbę w PvP który ma w ręku łuk to domyślajcie się czy będzie strzelał, czy może ma zmorphowany młotek? Trochę wyobraźni...
Dodałem prośbę o zmianę opisu morpha na wiki, bo widać, że niestety czasem trzeba jak "krowie na rowie" wyjaśniać nie zdając się na zdrowy rozsądek.

Autor:  jedi125 [ 18 Cze 2013, o 12:28 ]
Temat postu:  Re: Wodny Tancerz

Rozumiem bron do ataku w zwarciu i dystansowe. Ale np allenor mozna zmienic a lawiny juz nie chociaz jest do ataku w zwarciu I obie bronie sa jednoreczne a luk nie

Autor:  desacred [ 18 Cze 2013, o 12:33 ]
Temat postu:  Re: Wodny Tancerz

Allenor to miecz, wodny tancerz to miecz. Lawina to byława, wodny tancerz to miecz. Jeśli jeszcze czegoś nie rozumiesz, to niestety pewnych rzeczy nie przeskoczymy. Ludzka percepcja też ma swoje granice.

Autor:  Kyth Moire [ 18 Cze 2013, o 13:00 ]
Temat postu:  Re: Wodny Tancerz

W przypadku lawiny, allenora i skina akurat różne rodzaje obrażeń nie mają większego znaczenia. Jak wspomniał jedi, nie ma tu możliwości zamiany w łuk (broń dwuręczna). W PvP też nie ma znaczenia rodzaj obrażeń, a mobom to raczej różnicy nie czyni. Sytuacja gmatwa się dopiero przy sheedzie, który posiada dwuręczne rękawice z obrażeniami kłutymi.
Tak czysto teoretycznie, powinno być możliwe zamiana kłutych rękawic dwuręcznych na kłuty dwuręczny łuk. Ten sam typ obrażeń...
No i z łuku można bić zwykłym ciosem oraz z pięści, a obrażenia się doliczają :P
A pomyłki typu "on trzyma łuk, a bije wręcz"... broń można zmieniać w czasie walki i można takie zabawy czynić już teraz. Przy nastawianiu taktyk nie wiemy, czy ktoś nie zmienił broni i czym będzie bił po ruszeniu rundy. A zaskoczenie podczas oglądania animacji jest bez znaczenia.

Skin to skin - rzecz specjalna i wyjątkowa. Niech będzie na tyle uniwersalny, że da się zmienić broń na broń. Skoro zablokowane są kłute podmianki sheeda, nie powinno to sprawiać kłopotów.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/