Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=29600
Strona 1 z 3

Autor:  Dark_Woolf [ 29 Cze 2013, o 18:20 ]
Temat postu:  Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

Konstrukt v2 jest to boss dla graczy 80+, tak mówi wiki.
Tymczasem szansa na rara jest zmniejszona dla graczy 80-110 przez co wydropienie rara jest dość trudne. Myślę że ekipa powinna pomyśleć nad jakąś zmianą :)

Dzięki.

Autor:  Gondolf [ 29 Cze 2013, o 18:53 ]
Temat postu:  Re: Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

To trzeba zmienić... Boss z czujkami bez osłabienia dla 100+ jest nawet...

Autor:  Dark_Woolf [ 29 Cze 2013, o 20:00 ]
Temat postu:  Re: Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

Bez przesady, ale ekipa 5x <80 nie ma szans..

Autor:  Neonufka [ 30 Cze 2013, o 11:43 ]
Temat postu:  Re: Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

skoro poziom rarów oraz trudności jest podobny do powiedzmy jaski, to zmniejszona szansa na drop również powinna być od podobnego poziomu, rary z niego są rzadsze niż epiki...

Autor:  Dark_Woolf [ 30 Cze 2013, o 21:52 ]
Temat postu:  Re: Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

Moim zdaniem powinno być 101-130.

Autor:  Rekher [ 1 Lip 2013, o 02:35 ]
Temat postu:  Re: Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

E tam, ekipa 4x 75 ma szansę, jak ogarniają i mają resy, tylko wiadomo, wolniej zejdzie: ) W zasadzie taka sama sytuacja jest z waldkiem i lodowym - siła rarów podobna, trudność bossa podobna, lvlowy skład ekip jakimi faktycznie się lata (bez męki czasowej) również podobny... więc skoro tamte 2 bossy mają zmniejszoną szansę na rar 101-130, i Konstrukt powinien takową mieć. Ale: P

Z drugiej jednak strony, jest trudność samej instancji - czujki są prostsze i szybciej się je bije niż najsłabsze grupki na waldku czy jaskółce, nie płaci się 60k, ok - są 2 roboty do ubicia po drodze, lecz są dość lajtowe - łączny czas porównywalny do postumentów, trudność w porównaniu do Ptaszorów - jakoś łatwiej się to bije, Ptaszory zbyt lubią udziobać. Problemem jest finalny boss - inna specyfika bicia - mało hp, spore uniki i Skok Farida.

Wróćmy do realiów gry, weźmy na przykład standardowe pt 80tych lvli - niby full rar, po 230 zręki/wiedzy i 2k hp z hakiem, takie pt ani słabe, ani ogarniające, pół koxiki.

Z jaskółką musi być specyficzny skład - 2 dystansowców minimum, najlepiej jednak vd i nie-mag i mo. Będą dedy, czas do 1 h, daje rary "musowe". Waldek - będą dedy, jak padnie ktoś po drodze to papa, 60k, kolejne dedy, sam smok, dedy jak nic, z półtorej godzinki - rary musowe. Bez vd, ale łuk i sh by się zdali. Robocik - w zasadzie kombinacja dowolna, jak ktoś padnie nie ma zawalenia instancji, płacenia, nie ma zużycia pot w takim tempie - nie będę rozpisywał, jaka klasa co zapewnia - mo mile widziany, ale nie musowo, o dziwo : P Czas porównywalny do waldka, jak się jedzie bez odp to szybciej. Ostatni boss - jakie takie wyzwanie, na 2 debufferów jednak niekoniecznie aż tak źle, rary w zasadzie mocne, ale i opcjonalne.

Jak widać po powyższym "zestawieniu" wad i zalet, Konstrukt wychodzi dość przychylnie (powtarzam - zwykłe pt ok. 80 lvli, ni to ogary, ni nieogary) - reasumując: rary nie są jakieś konieczne, są jednak mocne, w tym póki co 3 są end-game'owe (Harrtraum 5* [praktycznie jak Dmorlung], Otwieracz, Smuga), sam boss czasowo mniej-więcej jak Waldek, trudność czujek mała, bossików większa, ostatni robot twardy, lecz mało hp, możliwość odpoczynku kilka razy na instę, brak opłat. Logicznie, te zalety muszą być czymś zrównoważone, więc tutaj szansa na drop zmniejszona i w wyniku wychodzi na 0: )

Na nowych serwach Puszek będzie farmiony podobnie jak Jaska/Waldek, więc git, na starych i tak farmią go w większości koxy 90+ liczące na drogi drop.

Z jednej strony gdyby drop był zwiększony byłoby dobrze, lecz i teraz jest w porządku i to dość logicznie wytłumaczone, myślę, że nawet w miarę wyczerpująco: )

Autor:  Dark_Woolf [ 1 Lip 2013, o 10:19 ]
Temat postu:  Re: Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

Myśl co chcesz, ale moim zdaniem ekipą poniżej 80 jest bardzo ciężko. Sam mam 73 lvl i nie wyobrażam sobie żeby iść z ekipą na moim lvlu.
Zauważ że na wiki jest napisane że jest to boss dla graczy 80+ więc takie były zamierzenia twórców v2, więc w tym wypadku zmniejszenie tej szansy na rar 80-110 jest moim zdaniem zwykłym przeoczeniem.

Autor:  Stachubrach [ 2 Lip 2013, o 11:50 ]
Temat postu:  Re: Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

Dark_Woolf napisał(a):
Myśl co chcesz, ale moim zdaniem ekipą poniżej 80 jest bardzo ciężko. Sam mam 73 lvl i nie wyobrażam sobie żeby iść z ekipą na moim lvlu.
Zauważ że na wiki jest napisane że jest to boss dla graczy 80+ więc takie były zamierzenia twórców v2, więc w tym wypadku zmniejszenie tej szansy na rar 80-110 jest moim zdaniem zwykłym przeoczeniem.

Jako inny 73 lv mam podobny tok myślenia ;) Trzeba albo podnieść ten drop. Otwieracza na handlu to chyba z miesiąc na s3 nie widziało się...

Autor:  Gondolf [ 2 Lip 2013, o 13:00 ]
Temat postu:  Re: Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

Bez sensu... A tak wgl to v2 to jeden z najsilniejszych bossów...

Autor:  Dark_Woolf [ 2 Lip 2013, o 13:35 ]
Temat postu:  Re: Konstrukt v2 i zmniejszenie szansy na rara.

Ja się męcze na v2. Ja na Smugę już ponad miesiąc poluję.

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/