Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Łowiska małż https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=30160 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Qmacz [ 24 Lip 2013, o 17:26 ] |
Temat postu: | Łowiska małż |
Witam , na wstępie prosiłbym każdego o wzięcie udziału w ankiecie dotyczacej tematu . Mam do zaoferowania taki pomysł , otóż : Mamy możliwość wypożyczenia statku w porcie ( tam gdzie małże ) . Wejście na statek ( w zaleznosci od rodzaju statku ) kosztuje określona ilość golda wraz z wypłynieciem oraz wyjście ze statku ( także kosztuje okreslona ilość golda ) . Gdy wynajmniemy sobie taki statek nikt nie może nas zaatkować ( jesteśmy na nim sami ) . Statki można podzielić na takie z : - 1 ogniskiem ( wynajecie najtansze ) - 2 ogniskami ( cena wynajecia srednia ) - 3 ogniskami ( wynajecie najdrozsze ) Npc przenosiłby nas ze statkiem na morze tak jak np. Murrag na wyspe . @edit pare poprawek -możliwość wynajęcia tratwy , w której moglibyśmy tylko łowić ( nie prażyć ) -atakujace nas grupki niegroźnych piratów , którzy przeszkadzaliby w łowieniu/prażeniu -możliwość znalezienia w platynowej skrzynce , lub wylosowanie w KP darmowego biletu na całodobowy połów małży ( ten punkt niekoniecznie ) W taki oto sposób moglibyśmy uniknąć walk na małżach ( tak wiem zrobiono tam czarne pole specjalnie po to aby o nie walczono ), no ale nie raz widze tam 15 lv oraz 30 lv który kozaczy do słabszego a on biedny nic nie może poradzić i musi odejść aby nie zaliczyć zgonu ( nie ten 15 lv to nie ja ![]() Co o tym myslicie ? . Zapraszam do komentowania . Dodam to co napisał Rzuff , podoba mi się ![]() rzuff napisał(a): Kilka uwag: - opłata byłaby zróżnicowana pod względem czasu, tak jak u kucharza, natomiast jej wysokość zmieniałaby się losowo. Czasem nie opłacałoby się pływać nawet jak małże są za 15k. Można by to uzasadnić zmianami pogody. - opłata byłaby na tyle wysoka, że ogólnie dochód (po uwzględnieniu losowości), byłby niższy niż przy halicie. - zabieranie ze sobą osób kosztowałoby dodatkowo lub byłoby niemożliwe. - Rock ofiarowałby czasem voucher na rejs (1, 2 lub nawet więcej, może całodzienny?). |
Autor: | Monia Bitn [ 24 Lip 2013, o 17:33 ] |
Temat postu: | Re: Łowiska małż |
Może frytki do tego? ![]() A może ostrzeżenie za bezsensowny post? rzuff |
Autor: | rzuff [ 24 Lip 2013, o 18:05 ] |
Temat postu: | Re: Łowiska małż |
Za! Sensowny sposób na bezpieczne łowienie. Kilka uwag: - opłata byłaby zróżnicowana pod względem czasu, tak jak u kucharza, natomiast jej wysokość zmieniałaby się losowo. Czasem nie opłacałoby się pływać nawet jak małże są za 15k. Można by to uzasadnić zmianami pogody. - opłata byłaby na tyle wysoka, że ogólnie dochód (po uwzględnieniu losowości), byłby niższy niż przy halicie. - zabieranie ze sobą osób kosztowałoby dodatkowo lub byłoby niemożliwe. - Rock ofiarowałby czasem voucher na rejs (1, 2 lub nawet więcej, może całodzienny?). |
Autor: | Torkil [ 25 Lip 2013, o 08:53 ] |
Temat postu: | Re: Łowiska małż |
Po pierwsze: Bardziej widziałbym tu tratwę niz statek, byłoby klimatycznej. W Ameryce Południowej są takie pływające tratwy-chatki rybaków, fajnie wyglądają (jako np tło do zdjęć, bo bieda tam aż piszczy ![]() Ja bym proponował (aby nie było za łatwo) żeby podczas takiego "rejsu" w losowym momencie napadała nas jakaś grupka piratów, taka żeby jej pokonanie było trudne (ale nie niemożliwe!) i każda grupka byłaby dopasowana do lvl prażącego. Jeśli zostalibyśmy pokonani, piraci zabierają nam wszystkie małże (uprażone i surowe) my natomiast nie zaliczamy klasycznego zgona (brak utraty exp i złota). Jeśli my ich pokonamy, nie dostajemy za nią żadnego expa ani nic innego. Do tego małże łowić można byłoby dalej tylko na plaży, statek służyłby tylko do prażenia. Po drugie: Uczulam na błąd jakim mogłoby być postrzeganie przez tego npc naszego peta jako dodatkowego członka załogi. @down Dlaczego nowy mob? Wystarczyłoby wziąć animację (postać czy jak to tam się zwie) np bandyty, oprycha itp, dorobić kapelusz z piórem i papugę na ramieniu, innemu opaskę na oko, a trzeciemu drewniana nogę i już - piraci "jak ta lala" ![]() Umki te same, mieliby tylko odpowiednio podrasowane statystyki. To nie mają być mobki które będą porywać swym wyglądem (choć mogłyby), zachowaniem czy mieć tuzin nowych umiejętności. Mają przyjść i jak gracz nie ogarnia/ma pecha to żegna się z małżami a tym samym z kasą wydaną na bilecik na rejs. A jak to miałoby wyglądać? Ja osobiście polecałbym coś takiego: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H0QfVDebLFg[/youtube] ![]() Ale w praktyce to po prostu mogłoby wyglądać tak, że podczas zbierania włącza się ekran walki i już - jesteśmy atakowani. |
Autor: | Qmacz [ 25 Lip 2013, o 09:12 ] |
Temat postu: | Re: Łowiska małż |
Jak dla mnie troche za dużo zachodu z tymi piratami ( nowy mob ?)... Do tego jak to wgl mialoby wygladać , atak na morzu ? ![]() |
Autor: | rzuff [ 25 Lip 2013, o 09:55 ] |
Temat postu: | Re: Łowiska małż |
Pomysł z losowo atakującymi mobkami jest ok, nawet nie muszą być trudne, ważne żeby przeszkadzały. Ale pomysł z prażeniem, a nie łowieniem na tratwie jest bez sensu ![]() Przecież to nielogiczne, tratwa służy do łowienia ![]() I tu kolejne rozwinięcie, na statku (który jest większy), można łowić i smażyć, tratwa służy tylko do łowienia. Wiem, wiem, kupa roboty ten pomysł, roboty którą można przełożyć na rzeczy bardziej pożyteczne.. z drugiej strony, czemu nie? Cytuj: Ale w praktyce to po prostu mogłoby wyglądać tak, że podczas zbierania włącza się ekran walki i już - jesteśmy atakowani. Tylko taka opcja jest rozważana ![]() |
Autor: | Torkil [ 25 Lip 2013, o 10:04 ] |
Temat postu: | Re: Łowiska małż |
rzuff napisał(a): Ale pomysł z prażeniem, a nie łowieniem na tratwie jest bez sensu ![]() Przecież to nielogiczne, tratwa służy do łowienia ![]() Z tym łowieniem na plaży a prażeniem na tratwie - chodziło mi o to, żeby każdy musiał postać na plaży na czarnym chociaż trochę, np właśnie po to żeby te małże złowić. Jeśli kupowane bilety byłyby jednorazowe, nie musiałyby być wtedy nawet mocno drogie - nikt nie uprażyłby więcej małż niż przyniósłby ze sobą w plecaku. Wersja vip (łowienie i prażenie) byłaby wtedy o wiele droższa, lub do wygrania podczas eventów/za zlecenie od Rocka. P.S. Przed oczyma wyobraźni mam jak taki pirat z hakiem, kiedy pada krzyczy "do stu beczek zgniłych śledzi, znów się nie udało" ![]() |
Autor: | Qmacz [ 25 Lip 2013, o 10:09 ] |
Temat postu: | Re: Łowiska małż |
Może ktoś z ekipy sie wypowie ? ![]() |
Autor: | Kyth Moire [ 25 Lip 2013, o 10:18 ] |
Temat postu: | Re: Łowiska małż |
Nawet jeśli administracja oficjalnie się ustosunkuje do tego pomysłu - to zazwyczaj przeciętny gracz się o tym nie dowiaduje. Nie wcześniej niż przy wejściu upa. Akurat w stosunku do tworzenia nowych map/inst i poprawiania balansu PvP ten pomysł jakoś nie jest szczególnie wybitny. |
Autor: | desacred [ 25 Lip 2013, o 10:26 ] |
Temat postu: | Re: Łowiska małż |
Qmacz napisał(a): W taki oto sposób moglibyśmy uniknąć walk na małżach ( tak wiem zrobiono tam czarne pole specjalnie po to aby o nie walczono ), no ale nie raz widze tam 15 lv oraz 30 lv który kozaczy do słabszego a on biedny nic nie może poradzić i musi odejść aby nie zaliczyć zgonu ( nie ten 15 lv to nie ja ![]() Co o tym myslicie ? . Zapraszam do komentowania . Sam przyznajesz, że pomysł jest zaprzeczeniem założenia które jest kluczowe dla lokacji z małżami. Szans na jego wprowadzenie raczej nie ma. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |