Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Zmiany w prologu.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=30238
Strona 1 z 2

Autor:  Vanror [ 27 Lip 2013, o 21:10 ]
Temat postu:  Zmiany w prologu.

Witam!
Piszę ten temat, ponieważ w prologu występuje błąd (jeśli to tak można nazwać), który należy uwypuklić. Chodzi o to, że nowicjusz, który dopiero zaczyna przygodę z Taern zostaje wprowadzony w błąd, jeśli chodzi o przebieg walki. Gra sugeruje, że całe trzy rundy mamy stracić tylko na ustawianie odporności i w dodatku uczy nas zostawiania wolnych PA! Nie chodzi mi o to, żeby zrezygnować z tej walki, tylko żeby dodać dodatkowe dwie, ew. jedną walkę- dodać kompana szeregowemu Gzungowi (o ile jego imię jest odmienne). Pierwsza walka uczyła by nas jaka odporność do czego służy (itd.), a druga- jak dobrze walczyć. Co o tym sądzicie?

Autor:  Heavenmaker [ 27 Lip 2013, o 21:25 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w prologu.

To o czym piszesz to nie tyle Prolog co Tutorial walki. W samym Prologu można stoczyć szereg walk.
A wracając do Tutoriala - robiłem go w sumie kilka razy i nigdy nie odebrałem go w ten sposób jak Ty, ale skoro ktoś tak to odbiera, może warto się temu przyjrzeć.

Autor:  Sulti [ 28 Lip 2013, o 11:38 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w prologu.

Tu jest racja, przez taki tutorial walki gracze nowi często dedają, przezco zniechęcają się do gry. jestem za.

Autor:  Borixon [ 28 Lip 2013, o 13:47 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w prologu.

Robiłem Prolog kila razy i też nigdy nie odebrałem Tutoriala tak go ty przedstawiasz. Jest więcej rzeczy które warto poprawić sorki ale jestem na nie

Autor:  ironka [ 28 Lip 2013, o 13:49 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w prologu.

mam nadzieję że nikt się nie poczuje urażony, ale szczerze mówiąc... no nie wiem skąd wy bierzecie takich graczy którzy w ten sposób odbierają tutorial...

słowo daję, nie znam ani jednej osoby która by miała z tym problem - a całkiem sporo wciągnęłam do gry, i spędzam długie godziny pomagając nowym graczom na kurce (evergreeny - jak odnowić życie i gdzie jest luwan ^^).

wg mnie to jest oczywiste że samouczek pokazuje mechanikę gry krok po kroku, zamiast rzucać nieboraków na głęboką wodę każąc ustawiać zaawansowaną strategię kiedy oni nie wiedzą jeszcze nawet co to są punkty akcji.

Autor:  Crazyzdf [ 28 Lip 2013, o 18:22 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w prologu.

wiecie co....

nie pisałem o tym ale faktycznie wielka czesc graczy konczy przygode z taernem na prologu..
mnie na starcie wlasnie odstraszyło

- ten własnie samouczek.

- no mineło troche tez jak wyprzedzac zaczełem zegar z ustawieniami..

jednak koledzy grali i uprzeddzili mnie bym sie prologiem nie zrazał, abym to poprostu przeszedł i juz bedzie ok .. i opłaciło sie, jednak wielu ludzi odpada na samym poczatku. wybaczcie ale i misie wydawalo ze gra jest głupia i denna jak startowałem.

tp tez to co teraz kombinujecie z uuatrakcyjnieniem samych początkówuwazam mimowszystko za posuniecie dobre..

Autor:  rzuff [ 28 Lip 2013, o 18:35 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w prologu.

ironka napisał(a):
mam nadzieję że nikt się nie poczuje urażony, ale szczerze mówiąc... no nie wiem skąd wy bierzecie takich graczy którzy w ten sposób odbierają tutorial...

Zgadzam się, z tym że dla mnie mogą się obrażać.


Nie można samouczka traktować tak dosłownie, jeśli ktoś mechanicznie powtarza to co zostało przedstawione w tutorialu w dalszej część gry to przepraszam, ale jemu nic nie pomoże.


Jedyne co można by zrobić to poszerzyć tutorial o jakiegoś NPC, do którego trzeba dołączyć do drużyny, innego z którym trzeba handlować jak z graczem (oczywiście wszystko z dokładnymi wskazówkami), tak, aby świeżak musiał już na wstępie skorzystać z podstaw.

Autor:  seba11pl [ 28 Lip 2013, o 21:34 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w prologu.

W normalnym wypadku do 20 lvla nie spotykam innych graczy bo spokojnie można solo expić, ale kiedy gralem druidem (nie tym pierwszym) to spotykałem ludzi którzy na 8 lvlu nie umieli dać defa...

Autor:  Sulti [ 28 Lip 2013, o 23:19 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w prologu.

Seba zdazaja sie i takie koxy XD

Autor:  Zuzialol [ 1 Sie 2013, o 16:01 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w prologu.

Osobiście tego tutoriala tak nie odebrałem, ale dobry pomysł, jestem na tak :) I żeby dać od początku gry możliwość nauczenia się handlu itd. np. ja na pierwszej postaci na 7lvl byłem cały happy gdy odkryłem co to drużyna i że z taką drużyną mogę już tarantulę ubić :D

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/