Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[IDEA] Zielona komnata-co myślicie o przewodniku?
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=30257
Strona 1 z 1

Autor:  Stachubrach [ 28 Lip 2013, o 21:10 ]
Temat postu:  [IDEA] Zielona komnata-co myślicie o przewodniku?

Witajcie! :) Wpadłem na pomysł,że skoro przewodnik jest bardziej dla osób bez gildii trzeba by go dodać w Zielonej Komnacie. Mogli by go używać także ci,których teleport właśnie się rozbudowuje. A więc działało by to tak:
Przewodnik stałby w lewym,górnym rogu Zielonej Komnaty. Nie można by było się do niego przenieść,tylko od niego. Teleport przenosiłby jedynie do Karczmy Lesgara(pomoc zleceniowa,nie ogólna)
Karczma Lesgara-5 imperiałów.
Oczywiście mogła by być cena niższa,lub wyższa-wziąłem pod uwagę odległość do karczmy.
Pozdrawiam i zachęcam do komentowania,własnych opinii i głosowania w ankiecie.

Autor:  Basfau [ 28 Lip 2013, o 21:22 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Zielona komnata-co myślicie o przewodniku?

Przewodnik to bardziej na "otwartym" terenie, ponieważ w dialogu mówi, że zna różne skróty takie jak przedzieranie się przez wysokie trawy i zagałęzione tereny (doświaczenie z biwaku), a w grobowcu to raczej takich skrótów nie ma, całe podziema są naszpikowane agresywnymi nieumarłymi, nie wspominając o zamku.

Autor:  DevV [ 28 Lip 2013, o 21:25 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Zielona komnata-co myślicie o przewodniku?

Nie - kilka zleceń wymaga ubicia mobów w zielonej komnacie, byłoby to za duże ułatwienie.
Ułatwiłoby to też drogę do duchów.

Autor:  Stachubrach [ 28 Lip 2013, o 21:29 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Zielona komnata-co myślicie o przewodniku?

Developer napisał(a):
Nie - kilka zleceń wymaga ubicia mobów w zielonej komnacie, byłoby to za duże ułatwienie.
Ułatwiłoby to też drogę do duchów.

Dev... :P Napisałem,że to byłby teleport tylko w jedną strone-nie sprowadzałby on do grobowca tylko z grobowca na otwarty teren.
Basfau napisał(a):
Przewodnik to bardziej na "otwartym" terenie, ponieważ w dialogu mówi, że zna różne skróty takie jak przedzieranie się przez wysokie trawy i zagałęzione tereny (doświaczenie z biwaku), a w grobowcu to raczej takich skrótów nie ma, całe podziema są naszpikowane agresywnymi nieumarłymi, nie wspominając o zamku.

Jest w tym racja,ale może jednak przydało by się go tam wprowadzić?

Autor:  seba11pl [ 28 Lip 2013, o 21:30 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Zielona komnata-co myślicie o przewodniku?

A gdyby przewodnik był tylko z komnaty? A cena byłaby większą z uwagi na trudność przeprawy?

Autor:  Kyth Moire [ 28 Lip 2013, o 21:32 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Zielona komnata-co myślicie o przewodniku?

Cytuj:
Nie można by było się do niego przenieść,tylko od niego
Ponadto, o wiele szybciej dojść z zamku do duszków niż z zielonej. Przy samej zielonej jest więcej mobów niż na całym dojściu. Oczywiście, gdyby uwzględnić że cała uwaga miałaby jakiś sens, wobec zacytowanego fragmentu.

Osobiście jestem przeciwko. Rola gildii i tak jest stale podważana - przewoźnicy, silne jednorazówki...
Niech chociaż teleport w tym punkcie ma wyraźną przewagę. Na 100+ lv można zrobić to zlecenie bez teleportu, kilku graczy na ~60 lv też powinno dać radę. Zawsze pozostaje też najstarszy teleport świata - rozebrać się i bić bez deffa. Dla 300k osobiście jestem skory do poświęceń.

Autor:  Sulti [ 30 Lip 2013, o 14:53 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Zielona komnata-co myślicie o przewodniku?

@kyth
przewoźnik zwykla przenosi w miejsca oddalone od siebie znaczną odległością, o utrudnionym dojściu solo. Do zielonej komnaty trudno jest dojść, a nie każdy chce kożystać z najstarszego teleportu świata ;). Jestem na tak.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/