Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

piroklast
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=30602
Strona 1 z 2

Autor:  Tenzin [ 11 Sie 2013, o 20:39 ]
Temat postu:  piroklast

pomysl byl brany pod uwage ale zapomniany : piroklast dodawalby obrazenia od ognia - pomysl byl objetnie brany bo bylo duzo na tak, duzo na nie. ale wymyslilem by piroklast nie dodawal wiekszych obrazen tylko by zwiekszal obrazenia dla umiejetnosci ognista strzala.

Autor:  Sulti [ 11 Sie 2013, o 21:06 ]
Temat postu:  Re: piroklast i combo

WHAT????
Czytam i nie ogarniam. Ty chcesz zrobic cos takiego, jak w mortal combat? Krytyk miał/ma/i bedzie miał LOSOWĄ szansę na wejście, a combo masz juz wtedy jak ci all ataki w r wejdą. Co do piro to jeśli juz miałobybyć wprowadzone, to piro powinien być psychorarem, lub częścią setu

Autor:  Torkil [ 11 Sie 2013, o 21:48 ]
Temat postu:  Re: piroklast i combo

Tenzin napisał(a):
1pomysl byl brany pod uwage ale jest juz nieaktualny : piroklast dodawalby obrazenia od ognia - pomysl byl objetnie brany bo bylo duzo na tak, duzo na nie. ale wymyslilem by piroklast nie dodawal wiekszych obrazen tylko by zwiekszal obrazenia dla umiejetnosci ognista strzala.

Nie rozumiem do końca: pomysł jest aktualny czy jednak nie? Bo skoro nie to po co go podajesz?
Tenzin napisał(a):
2pomysl to dodanie combo - jezeli uda nam sie trafic 3 po kolei skille : np truta , strateg i na koncu lodowa to reszta skilli w tej turze byla by atakami krytycznymi np dajemy skille :truta ,strateg ,lodowa ,precyzka ,precyzka i jezeli wejda pierwsze 3 skille to te 2 precyzki maja 100% na krytyk(tutaj znowu lucznik na 1 pomysl wpadl).

Uwagi: jezeli nie beda skille odpowiedznio po kolei to combo nie wejdzie
jezeli 1 z skilli do comba nie wejdzie to combo nie bedzie dzialac

Temat o combosach był poruszany nie tak dawno, więc żadna rewelacja jak dla mnie. Dodatkowo zgadzam się w dużej mierze z tym co napisał Sulti.

Tenzin napisał(a):
idealne na PvP ale cos czuje ze nie wejdzie - pomysl jest w fazie DEMO

To nie jest demo tylko niedopracowanie, a to nie to samo.

Autor:  Azhan [ 11 Sie 2013, o 23:11 ]
Temat postu:  Re: piroklast i combo

KURDE! Walduś chodź tu i popatrz co jakiś koleś napisał kurde hehe!
Ja pierdziele walduś za moich czasów takie pomysły wyladowalyby w archiwum kurde.
Dno..lipa... kurde hehe kurde. Ja pierdziele weź wgl. skasuj sobie konto na forum bo kurde hehe az mi sie smiac kurde chce. Halinka otwórz ktoś kurde puka hehe.

Autor:  Polejmleko [ 12 Sie 2013, o 03:02 ]
Temat postu:  Re: piroklast i combo

1 jeszcze jakoś zniosę, bo ma sens - w końcu Piro to ognisty łuk, ale 2 to paranoja.

Autor:  Ashbull [ 12 Sie 2013, o 09:01 ]
Temat postu:  Re: piroklast i combo

@azhan
y.. to jest śmieszne?? nie rozumiem twojego posta(postów)...

@tenzin
daj namiary na dilera bo widze że ćpasz..

Autor:  Zuzialol [ 12 Sie 2013, o 12:27 ]
Temat postu:  Re: piroklast i combo

1 pomysł mi się podoba, wkońcu piro jest ognisty, idealnie pasuje ;)Ale drugi pomysł jest słaby, łucznik po tych skillach miałby 20% szans na potrójnego kryta, jeszcze ze zmysłami na 7 to z precyzek by naparzał więcej niż barba i ze zdecydowanie większą celnością... Nie, byłby za dużym koksem.

Autor:  seba11pl [ 12 Sie 2013, o 12:38 ]
Temat postu:  Re: piroklast i combo

niby idealnie pasuje, ale wtedy Piro musiałby zamienić się w Psychorara, a co za tym dzie stworzyć Psychorary dla pozostałych profecji, ktoś tu za bardzo chce wzmocnić łucznika...

Autor:  Tenzin [ 12 Sie 2013, o 14:43 ]
Temat postu:  Re: piroklast i combo

piroklast mozna by na psycho zmienic w sumie, mozna by takze zmienic na mlot ze zamiast 100% obuchu (jesli dobrze mysle) to dac 50% z obuchu i 50% od ognia (DMG) , tak samo ugunsy zmienic na psycho by dodawaly obrazenia dla MO (oczywiscie z 5-10%).

Co do combo juz usuwam ta czesc bo czulem ze nie przejdzie wiec mi chodzilo o piro najbardziej.


Post byl nie nieaktualny tylko zapomniany bo zrobilem podobny post z piro 6miesiecy temu

Autor:  seba11pl [ 12 Sie 2013, o 15:24 ]
Temat postu:  Re: piroklast

pomysły przedstawione przez cb są nierealne, dawałyby zbyt wielką przewage, tylko z uwagi na wygląd/nazwe. Przy okazji nie można zrobić czegoś takie że 50% ataku jest z ognia ,a 50% z obuchu bo nie zawsze każdy ma równe resy na oba załózmy mam 60% na obuch i 70% na ogień i co wtedy ? jedne obrażenia nie uwzględniały by resów ?

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/