Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nowa Profesja- Mag Zimna
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=31123
Strona 1 z 1

Autor:  TerrorVr [ 1 Wrz 2013, o 18:42 ]
Temat postu:  Nowa Profesja- Mag Zimna

Jak wiadomo mamy 4 profesje fizyczne (barbarzyńca, rycerz, sheed, łucznik) i 3 magiczne (druid, mag ognia, voodoo). Postanowiłem opracować nową profesje- Mag Zimna, aby było po 4 profesje każdego rodzaju. Oto, czym by sie cechowała nowa klasa postaci:

W odróżnieniu od Maga Ognia, Mag Zimna zadawałby mniejsze obrażenia, lecz trafiał znacznie częściej. Byłby dobrym wsparciem dla drużyny. Najważniejszym czynnikiem u MZ byłaby wiedza. Nadawałby się do bossów i do PvP. Oto, jak MZ trzymałby broń: http://scr.hu/1ijy/ogjhz

Umiejętności MZ:

Od poziomu 2: Lodowy pocisk- Prosty lodowy pocisk, wystrzeliwany z rąk maga. (na 1 poziomie umiejetnosci obrazenia 120%, z kazdym poziomem umiejetnosci zwieksza sie o 12%)

Od poziomu 5: Zamarznięcie skóry- Podwyższa odporność na wszystkie rodzaje ataków (z wyjątkiem uroków) dla całej drużyny. (na 1 poziomie umiejetnosci odpornosc na obrazenia +10 z kazdym rozwinieciem umiejetnosci wzrasta o 15%)

Od poziomu 8: Odporność na uroki- Podwyższa naszą odporność na uroki ((przeznaczamy 1 pa w obrone przed urokami, dany urok wchodzi na 70%- z odpornością gdy przeznaczymy 1 pa w obrone przed urokami i urok wchodzi na 64%. wraz z rozwojem umiejetnosci jest lepszy efekt o 5%))

Od poziomu 12:Koncentracja- Obrażenia Maga Zimna wzrastają o 20% (na 1 poziomie umiejetnosci, z kazdym rozwojem zwieksza sie o 5%), znacznie podwyższa celność ataków (na 1 poziomie o 15%, z kazdym rozwojem o 5% wiecej)

Od poziomu 15: Odporność na Ogień- Przeciwienstwo Odporności na Zimno ( na 1 poziomie umiejetnosci odpornosc wzrasta o 20%, z kazdym rozwinieciem wzrasta o 10%)

Od poziomu 18: Zamrożenie Umysłu- Mózg przeciwnika zamarza, obniżając jego obrone, atak oraz PA (na 1 poziomie umiejetnosci: obrona -20% atak (szansa trafienia) -20% (z kazdym poziomem umiejetnosci ob i at zmiejsza sie o 7%) zmniejszenie PA o 1 na poziomie 2 o 1, na 3 poziomie 2, na 4 poziomie o 2-3, na 5 poziomie o 3, na 6 poziomie o 3-4, na 7 poziomie o 4)

Od poziomu 22: Lodowa Kula- Potężny lodowy pocisk (obr 150% z kazdym lvl wiecej o 10%)

Od poziomu 26: Grupowe zwiększenie HP- PŻ członków drużyny wzrasta, podwiększając ilość obrażeń, których mogą otrzymać. (na 1 poziomie HP wzrasta o 70 z kazdym rozwinieciem umiejetnosci wzrasta o 20, ważne: grupowe zwiększenie HP nie działa jak leczenie np mamy 200 hp zwiększamy sobie HP dalej mamy 200 hp ale maksymalna ilosc jest wieksza)

Od poziomu 30: Lawina- Mag Zimna przywołuje Lawinę, która zniszczy każdego, kto stanie na jej drodze! ( na 1 poziomie umiejetnosci obr 200%, z kazdym lvl zwiększa się o 15%)


Używane bronie: Biorąc pod uwage to, że MZ będzie postacią magiczną, uzywa broni pod moc, wiedze, hp, mane

Autor:  Basfau [ 1 Wrz 2013, o 18:46 ]
Temat postu:  Re: Nowa Profesja- Mag Zimna

viewtopic.php?f=121&t=18511
Ekipa nie potrzebuje pomysłów na nowe profesje.

Autor:  legos95 [ 1 Wrz 2013, o 19:05 ]
Temat postu:  Re: Nowa Profesja- Mag Zimna

opcja szukajka albo jak ja wole opcja Ironka :D

Autor:  ironka [ 1 Wrz 2013, o 19:09 ]
Temat postu:  Re: Nowa Profesja- Mag Zimna

szkoda że opcja spamerstwa nadal żywa na forum... panowie zgłaszajcie takie tematy zamiast nabijać posty.

zamykam oczywiście, nowych profesji w przewidywalnej przyszłości nie będzie i nie potrzebujemy pomysłów na nie.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/