Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Stat Morf 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Stat Morf
Hej zobaczymy co o tym sądzicie.
Pomysł polega na tym żeby wprowadzić Stat morfa (nazwa robocza) kosztowałby odpowiednio dużo platyny (100?) i byłby do kupienia u kazdego kowala. Co taki stat morf by robił?
Już mówię otóż zamieniał by nasze staty w rarkach/przedmiotach a to by troszke urozmaicilo gre:)
Ktoś chce zamienić wszystkie staty na hp nie ma problemu komus bardziej potrzebna zrekę zamienia:P
Podwyzszyło by to ceny rarkow również bo niektórzy mogli by tworzyć rarki na okazje np diablo pod wiedze, diablo pod hp itp.

Przykladowy Rar:
10 mocy
5 wiedzy
60 hp
20 many
Chcemy zamienic 5 wiedzy na moc dajemy Stat morfa 1 flaszka to ta co zmieniamy (czyi np. wf wiedzy) i drugą flaszkę (tą na którą zmieniamy czyli wf mocy) do tego odpowiedni inhibitor.
I już mamy przedmiot
15 mocy
60hp
20 many

Statystyki typu 89hp zamieniaja sie na 89 many/kondy natomiast przy zamianie na sile/zr/moc/wiedze zawsze zaokrągla sie w dół na np. 8.


Propozycja nr II
Mam propozycje aby bron 2 reczna mogla byc normalnie morfowana na bron 2 reczna.
Do tej pory nie mozna zmorfować miecza 2 recznego na laske.

PS: Zawsze marzylem żeby mój druid biegał z zmorfowanym toporem lub mieczem:D

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


19 Paź 2013, o 22:07
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Stat Morf
Propozycja pierwsza nie wydaje mi się właściwa. Aktualne statystyki rarów oraz wymagania przedmiotów mają za zadanie uniemożliwić utworzenie przekoksów w jakiejś kategorii. Wyobraźmy sobie barbę, który w gryzieniu ma przelicznik 1 siły do 1 zręczności. Mógłby bez problemu zyskać niekiedy ponad 100 zręki kosztem siły (bez utraty obrażeń z gryzaka), co sprawiłoby że dominowałby w PvP. Niektórzy i tak zauważają, że gryzakowy w wielu przedziałach lv jest za silny.
Albo VD z niewyobrażalnie dużą wiedzą, nastawiony na ukaz.
Łucznik - debuffer z ogromną zręką lub nastawiony na wiedzę (mamuśka) czy hp (przeżywalność) kosztem siły.
Sprawiałoby to ogromny problem w balansie klas. Określone buildy byłyby znacząco silniejsze od klasycznych.

Propozycja druga; istniało mnóstwo pomysłów odnośnie morfowania i pigmentowania. Lepiej podłączyć się do innego, bardziej dopracowanego. Lecz poprawki graficzne mają niski priorytet i nawet gdyby zainteresowało to adminów, nie oczekiwałbym tego w tym roku.


Ostatnio edytowany przez Kyth Moire 19 Paź 2013, o 22:15, edytowano w sumie 2 razy



19 Paź 2013, o 22:12
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Sie 2013, o 14:57
Posty: 38
Podziękowano: 20 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: Vandergriv
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Stat Morf
ViconiaDeV napisał(a):
Propozycja nr II
Mam propozycje aby bron 2 reczna mogla byc normalnie morfowana na bron 2 reczna.
Do tej pory nie mozna zmorfować miecza 2 recznego na laske.

PS: Zawsze marzylem żeby mój druid biegał z zmorfowanym toporem lub mieczem:D


Coś takiego nie miało by kompletnie żadnego sensu. Chyba że zmieniały by się tez rodzaj obrażeń zadawanych przez broń, w innym wypadku było by trochę dziwne gdyby np młot zadawał obrażenia sieczne. Po za tym podobne tematy już chyba były z tego co pamiętam.

Co do 1 propozycji lepiej się nie będę wypowiadał.

Down
Jak dla mnie to trochę za bardzo naciągane.

_________________
Ryc 92lvl --> Ostlor (jeszcze żyje)
Dr 53lvl --> Duneb (off)


Ostatnio edytowany przez Rhobar121, 19 Paź 2013, o 22:32, edytowano w sumie 1 raz



19 Paź 2013, o 22:14
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Stat Morf
Ok propozycja nr 1 odpada a druga czemu?
Nie musi zmieniać rodzaju obrazeń! Przecież mozemy uznać ze morf jako mikstura magiczna naklada iluzje na broń sama broń się nie zmienia tylko jej wygląd:)

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


19 Paź 2013, o 22:26
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 24 Mar 2013, o 12:01
Posty: 87
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Stat Morf
Bron dwureczna na dwureczną czyli np laska na łuk?? I skąd wiedziec czy to łuk czy laska ?? Jak ustawić deff???


20 Paź 2013, o 08:36
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Stat Morf
filipWasil napisał(a):
Bron dwureczna na dwureczną czyli np laska na łuk?? I skąd wiedziec czy to łuk czy laska ?? Jak ustawić deff???

Normalnie, tak jak się ustawia: pod klasę,biorąc poprawkę na buffy/debuffy i własną intuicję. Jaki sens ustawiać def na podstawie trzymanej broni przez przeciwnika którą może zmienić w tej samej jeszcze rundzie, przecież zamianę broni widać już po rozpoczęciu walki :arrow: a wtedy cały misterny plan w pietruche.
1. Pomysł jak napisał Kyth: biegałoby więcej mutantów niż jest teraz w Czarnobylu (taki skrót myślowy bo negatywne skutki promieniowania w tym wypadku to bardziej panika niż rzeczywistość).
2. Jestem jak najbardziej za. Sh ma chyba najsłabszy wybór w co może zmorphować swoją broń klasową, bo jest jej mało i nie powala wyglądem (a z mieczem i tarczą nie latam tak często jak z kastetami). Nie jestem tylko pewien czy coś takiego da się wykonać z technicznego puntu widzenia bez wielkiego babrania się w kodzie na co ekipa może nie mieć ochoty.


20 Paź 2013, o 09:24
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Stat Morf
No własnie ja bym był za tym zeby w obrebie broni 2 recznych nie bylo ograniczen w morfie, (to samo w 1 recznych).
Wiem ze to mogłoby czasem glupio wygladać ale to juz zalezy od gracza. Niech sobie zmieni jak chce najwyzej inni beda sie z niego smiać, a da możliwość morfów zarówno sheedom jak i łucznikom. A takze mój druid mógłby w koncu biegać z mieczem:P

Podsumowując zmiana wygladu tak! Zmiana rodzaju obrazen nie:D

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


20 Paź 2013, o 10:40
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Sie 2013, o 14:57
Posty: 38
Podziękowano: 20 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: Vandergriv
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Stat Morf
Mogło by być tak że można zmorfować tylko bronie tego samego typu i zadające ten sam rodzaj obrażeń. Czyli np. ognisty młot można morpnąć na smoczy gnat ale nie dało by się na lawinę.
Po za tym temat nie ma sensu, to i tak na 99,99% nie przejdzie.

Up
Kto ci zabrania nosić na dru miecz? Zawsze możesz założyć urntsula.

_________________
Ryc 92lvl --> Ostlor (jeszcze żyje)
Dr 53lvl --> Duneb (off)


20 Paź 2013, o 11:47
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Stat Morf
Ale mi chodzi o duży miecz 2 reczny a nie popierdułke jak untusil:D

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


20 Paź 2013, o 12:13
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Lut 2012, o 12:04
Posty: 1452
Podziękowano: 112 razy
Otrzymanych podziękowań: 357 razy
Nick w grze: Zojah
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Stat Morf
A pomyślałeś o tym, że jaki w tym momencie miałby sens mozolne bieganie za niejednokrotnie trudnymi do zdobycia rarkami, tudzież kombinowanie z różnymi zestawami rarków na różne okazje, skoro za odpowiednią ilość platyny moglibyśmy sobie sami zrobić takiego rarka, jaki nam się żywnie podoba? ;-)

_________________
pozdrowienia z s7, eu i s5
Kidda (mała mo), MarysQ vel Kidda (dru 120)
Zojah zwana Zośką (ryc z s5)


20 Paź 2013, o 12:49
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 411 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron