Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowe przedmioty - talizmany
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Witam, wiem że niedługo upek, będzie sporo nowych przedmiotów do wydropienia ale mój pomysł będzie dotyczył całkiem nowej grupy itemów.
Wiadomo że wciąż mamy jedno wolne miejsce w ekwipunku, i wedlug mnie idealnie pasowałby tam właśnie talizman. A co to takiego? Już wyjaśniam. 1) Talizmany byłyby przedmiotami o ograniczonym czasie działania (ładunki, lub czas używania, przykładowo talizman ma 100 ładunków, lub można go używać przez 24h zalogowania postaci. Która opcja lepsza, pozostawiam do wyboru komuś wyżej ode mnie. Po wyładowaniu ładunków talizman bezpowrotnie znika ( chociaż można by pomyśleć o bardzo trudnych do zdobycia, talizmanach odnawialnych, ładowanych chociażby esencją) 2)Talizmany podzielone byłyby na klasy, im wyższa tym dłużej działa talizman. Przykładowo: Talizman I 10 min Talizman II 20 min itp. Proponowałbym około 6 klas, ewentualnie jedna dodatkową z możliwością ładowania talizmanu ( taki epicki^^) 3) Oczywiście wiadomo że im wyższy poziom tym trudniej talizman zdobyć, wydaje mi się że pierwsze trzy poziomy mogłyby lecieć ze zwykłych mobów, pozostałe na instancjach, niekoniecznie z bossów. Szansa na drop? Nie chodzi mi o to żeby zalać rynek takimi przedmiotami wiec na najmocniejsze opcje myślę, że nawet niższa niż na rar. 4) jakie bonusy miałyby dawać talizmany? Cóż tu jest szerokie pole do popisu, sam zaproponuje kilka, jeżeli pomysł się spodoba mogę wymyślić więcej. No wiec do rzeczy 1)Talizman szczęścia - zwiększa o 5% nasze szczęście do ulepszeń, otwieranych skrzynek itp. 2) Talizman łowcy skarbów - zwiększa o 1% szansę drużyny na drop, (mocny talizman, dlatego powinien być ciężki do zdobycia 3) Talizman odporności na ( co tam potrzeba) zwiększa odporność o kilka procent 4) Talizman uników - zwiększa naszą obronę o 1-2% 5) Talizman krytycznego uderzenia - zwiększa o 1-2% szansę na krytyk 5) Talizman krytycznej obrony - analogicznie, zwiększa obronę przed krytykiem Opcji jest dużo, można zrobić talizmany wpływające na exp, zdobywane złoto, nasze statystyki itp. Im więcej ciekawych talizmanów tym bardziej będzie nam się chciało bić kolejne moby/instancje żeby zdobyć ten potrzebny. Jako że talizmanów ma być sporo proponuje dość długą przerwę miedzy zmianą jednego na drugi, tak żeby ich nie nadużywać. To tyle na teraz, jeżeli komuś się ten pomysł spodoba, i będą jakiekolwiek szanse na wprowadzenie czegoś na ten styl, chętnie doprecyzuje pomysł. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji |
21 Lis 2013, o 15:05 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Hmm Diablo 2? Nie przejdzie raczej...
_________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
21 Lis 2013, o 16:42 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Analogię z d2 widzę tylko w nazwie bo sama idea przedmiotów jest zupełnie inna
|
21 Lis 2013, o 17:10 |
|
Pogromca Valdaroga
|
w najnowszym upku ma być rozbudowany crafting i wejdą glify z tego co wiem.
Więc będzie to odmiana Talizmany, cóż wydaje mi się to za dużym ułatwieniem zwłaszcza te z dropem. 5 graczy w party założy talizman zwiększający drop o 1 % i co wtedy rynek znowu nasyci się rarami... _________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
21 Lis 2013, o 18:03 |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 10 Mar 2013, o 12:02 Posty: 89 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 8 razy Nick w grze: Naloko |
A jak mają wyglądać te talizmany i gdzie je będzie można umieścić, na miejscu naszyjnika czy w nieoznakowanym pustym polu (naprzeciwko tarczy, między spodniami a peleryną)?
_________________ Rany zadane na ciele, tak jak powiedzieli, w imie... Rany zadane sercu, są początkiem, końca! Rany zadane duszy, i ty wiesz, iż to wie gdzie moje... Rany zadane mojemu życiu, przeklinające głośno, niczym chaos! |
21 Lis 2013, o 18:14 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
@Viconia
Rynek przynajmniej na s1 juz jest nasycony rarami i nie zapowiada sie zeby cos mialo to zmienic, a co do twojego teoretycznego zalozenia, to przeciez pisalem ze nie maja to byc jakies tanie i pospolite przedmioty e kazda ekipa bedzie z nimi na bossy latala. @llwyd Blaidd Raczej powinny zajac puste miejsce, a co do ich wygladu to ni bede ich dla ciebie rysowal, nie mam do tego taelntu:D mamy tu tylu wpsanialych grafikow ze cos napewno by wymyslili:P aczkolwiek zeby nie bylo przy tym duzo roboty moga wygladac podobnie, roznic sie szcegolami |
21 Lis 2013, o 19:16 |
|
Administrator
|
Podobne pomysy już były, ten jest wg mnie znacznie lepszy: viewtopic.php?f=123&t=32086
_________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
21 Lis 2013, o 22:49 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 35 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |