Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nowe przedmioty - talizmany
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=32496
Strona 1 z 1

Autor:  Red [ 21 Lis 2013, o 15:05 ]
Temat postu:  Nowe przedmioty - talizmany

Witam, wiem że niedługo upek, będzie sporo nowych przedmiotów do wydropienia ale mój pomysł będzie dotyczył całkiem nowej grupy itemów.
Wiadomo że wciąż mamy jedno wolne miejsce w ekwipunku, i wedlug mnie idealnie pasowałby tam właśnie talizman. A co to takiego? Już wyjaśniam.
1) Talizmany byłyby przedmiotami o ograniczonym czasie działania (ładunki, lub czas używania, przykładowo talizman ma 100 ładunków, lub można go używać przez 24h zalogowania postaci. Która opcja lepsza, pozostawiam do wyboru komuś wyżej ode mnie.
Po wyładowaniu ładunków talizman bezpowrotnie znika ( chociaż można by pomyśleć o bardzo trudnych do zdobycia, talizmanach odnawialnych, ładowanych chociażby esencją)
2)Talizmany podzielone byłyby na klasy, im wyższa tym dłużej działa talizman. Przykładowo:
Talizman I 10 min
Talizman II 20 min itp. Proponowałbym około 6 klas, ewentualnie jedna dodatkową z możliwością ładowania talizmanu ( taki epicki^^)
3) Oczywiście wiadomo że im wyższy poziom tym trudniej talizman zdobyć, wydaje mi się że pierwsze trzy poziomy mogłyby lecieć ze zwykłych mobów, pozostałe na instancjach, niekoniecznie z bossów. Szansa na drop? Nie chodzi mi o to żeby zalać rynek takimi przedmiotami wiec na najmocniejsze opcje myślę, że nawet niższa niż na rar.
4) jakie bonusy miałyby dawać talizmany? Cóż tu jest szerokie pole do popisu, sam zaproponuje kilka, jeżeli pomysł się spodoba mogę wymyślić więcej. No wiec do rzeczy

1)Talizman szczęścia - zwiększa o 5% nasze szczęście do ulepszeń, otwieranych skrzynek itp.
2) Talizman łowcy skarbów - zwiększa o 1% szansę drużyny na drop, (mocny talizman, dlatego powinien być ciężki do zdobycia
3) Talizman odporności na ( co tam potrzeba) zwiększa odporność o kilka procent
4) Talizman uników - zwiększa naszą obronę o 1-2%
5) Talizman krytycznego uderzenia - zwiększa o 1-2% szansę na krytyk
5) Talizman krytycznej obrony - analogicznie, zwiększa obronę przed krytykiem

Opcji jest dużo, można zrobić talizmany wpływające na exp, zdobywane złoto, nasze statystyki itp. Im więcej ciekawych talizmanów tym bardziej będzie nam się chciało bić kolejne moby/instancje żeby zdobyć ten potrzebny.

Jako że talizmanów ma być sporo proponuje dość długą przerwę miedzy zmianą jednego na drugi, tak żeby ich nie nadużywać.

To tyle na teraz, jeżeli komuś się ten pomysł spodoba, i będą jakiekolwiek szanse na wprowadzenie czegoś na ten styl, chętnie doprecyzuje pomysł.
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji

Autor:  ViconiaDeV [ 21 Lis 2013, o 16:42 ]
Temat postu:  Re: Nowe przedmioty - talizmany

Hmm Diablo 2? Nie przejdzie raczej...

Autor:  Red [ 21 Lis 2013, o 17:10 ]
Temat postu:  Re: Nowe przedmioty - talizmany

Analogię z d2 widzę tylko w nazwie bo sama idea przedmiotów jest zupełnie inna

Autor:  ViconiaDeV [ 21 Lis 2013, o 18:03 ]
Temat postu:  Re: Nowe przedmioty - talizmany

w najnowszym upku ma być rozbudowany crafting i wejdą glify z tego co wiem.
Więc będzie to odmiana

Talizmany, cóż wydaje mi się to za dużym ułatwieniem zwłaszcza te z dropem.
5 graczy w party założy talizman zwiększający drop o 1 % i co wtedy rynek znowu nasyci się rarami...

Autor:  llwyd Blaidd [ 21 Lis 2013, o 18:14 ]
Temat postu:  Re: Nowe przedmioty - talizmany

A jak mają wyglądać te talizmany i gdzie je będzie można umieścić, na miejscu naszyjnika czy w nieoznakowanym pustym polu (naprzeciwko tarczy, między spodniami a peleryną)?

Autor:  Red [ 21 Lis 2013, o 19:16 ]
Temat postu:  Re: Nowe przedmioty - talizmany

@Viconia
Rynek przynajmniej na s1 juz jest nasycony rarami i nie zapowiada sie zeby cos mialo to zmienic, a co do twojego teoretycznego zalozenia, to przeciez pisalem ze nie maja to byc jakies tanie i pospolite przedmioty e kazda ekipa bedzie z nimi na bossy latala.

@llwyd Blaidd
Raczej powinny zajac puste miejsce, a co do ich wygladu to ni bede ich dla ciebie rysowal, nie mam do tego taelntu:D mamy tu tylu wpsanialych grafikow ze cos napewno by wymyslili:P aczkolwiek zeby nie bylo przy tym duzo roboty moga wygladac podobnie, roznic sie szcegolami

Autor:  rzuff [ 21 Lis 2013, o 22:49 ]
Temat postu:  Re: Nowe przedmioty - talizmany

Podobne pomysy już były, ten jest wg mnie znacznie lepszy: viewtopic.php?f=123&t=32086

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/