Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Naciąg cięciwy łuku https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=32627 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Paladyn56556 [ 27 Lis 2013, o 20:00 ] |
Temat postu: | Naciąg cięciwy łuku |
Witam! Właściwie od początku razi mnie po oczach łuk łucznika. Przy oddawaniu strzału strzelec podnosi łuk i tyle, pojawia się wyimaginowana strzała, która leci bez potrzeby naciągu cięciwy. Proponuje stworzyć do każdego łuku kołczan strzał( niewyczerpywalny na razie a potem się coś obmyśli ) z odpowiednimi wzorkami, żeby wyglądał na podobny do łuku ;p. Przyjemna dla oka jest animacja łucznika wyciągającego strzała i naciągającego cięciwe, czyli tym samym wyginającego się łuku. Oczywiście wydłużłoby to troszkę rozgrywkę, ale czego się nie robi dla upiększenia gry ![]() ![]() |
Autor: | Torkil [ 27 Lis 2013, o 20:47 ] |
Temat postu: | Re: Naciąg cięciwy łuku |
Jak sam zauważyłeś, wydłużyłoby to gozgrywkę. Dlatego w ankiecie powinna znaleźć się jeszcze opcja: "jestem za obniżeniem expa i ilosci zdobywanego złota po to by animacja strzału łucznika wyglądała bardziej realistycznie" Dlaczego obniżenie expa i złota? Dłuższa animacja oznacza ze w tym samym czasie zrobimy mniej instancji, więc exp i złoto będą mniejsze. Co prawda jest furtka: można taką animację wyłączyć, ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, bo gros graczy będzie wolał jednak skuteczniejszą grę niż lepszą animację? Edit: Eduardoo napisał(a): Torkil napisał(a): ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, To pytanie powinni zadać sobie twórcy gdy tworzyli dźwieki ![]() Ja tam dźwięków używam, jak siedzę na innej karcie to wiem kiedy mnie biją ![]() |
Autor: | Eduardoo [ 27 Lis 2013, o 21:56 ] |
Temat postu: | Odp: Naciąg cięciwy łuku |
Torkil napisał(a): ale po co tworzyć coś, co i tak będzie nieużywane, To pytanie powinni zadać sobie twórcy gdy tworzyli dźwieki ![]() |
Autor: | Robinzgrubł [ 27 Lis 2013, o 22:43 ] |
Temat postu: | Re: Naciąg cięciwy łuku |
Był już taki temat. Odpisali, że nie będą się teraz zajmować poprawkami ze względy na zbliżające się nadejście nowego silnika. Obecnie wiadomo, że taki szybko nie nadejdzie ![]() |
Autor: | Ptomason [ 27 Lis 2013, o 23:04 ] |
Temat postu: | Re: Naciąg cięciwy łuku |
może zostać dodane pod warunkiem żeby nie przedłużało czasu trwanie rudny |
Autor: | Sulti [ 28 Lis 2013, o 14:04 ] |
Temat postu: | Re: Naciąg cięciwy łuku |
Wszystko ok, drobna zmiana kosmetyczna mogąca zwiększyć "piękno" gry, jedynie tylko wtedy gdy akcji zostaną przyśpieszone o 0.25/0.5 raza, aby wszystko zajmowało tyle co teraz. |
Autor: | rzuff [ 28 Lis 2013, o 15:41 ] |
Temat postu: | Re: Naciąg cięciwy łuku |
Paladyn56556 napisał(a): Przy oddawaniu strzału strzelec podnosi łuk i tyle, (..) leci bez potrzeby naciągu cięciwy. Mnie zastanawia czemu nikt się do tego fragmentu nie przyczepił ![]() Przecież łuk gdy ma wykonać atak to podnosi łuk do góry i naciąga cięciwę, owszem, bardziej realistyczne by było gdyby za każdym razem wyciągał strzałę, ale..: - jest to zbędne, aż tak nie razi; - wątpię, takie zmiany nie będą wprowadzane przed pojawieniem się nowego silnika. |
Autor: | Paladyn56556 [ 28 Lis 2013, o 16:53 ] |
Temat postu: | Re: Naciąg cięciwy łuku |
Ale żeby było ładnie;p , zwiększamy troszku szybkość gry i jest cacy, bo to strzała wygląda jakby ją wizard zaczarował i kazał samej lecieć ![]() |
Autor: | TwiSter6 [ 1 Gru 2013, o 18:25 ] |
Temat postu: | Re: Naciąg cięciwy łuku |
To samo masz u dr, no bo on tylko dźwiga laske i unieruchamia przeciwnika ![]() W sumie to jestem za, bo znudziły mi się te grafiki, ale wątpie by ten pomysł wszedł w następnym roku ![]() |
Autor: | Tehawanka [ 2 Gru 2013, o 09:13 ] |
Temat postu: | Re: Naciąg cięciwy łuku |
To ja mam pytanie: jak pokazesz grad strzal? ;D |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |