Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 [IDEA] Odporności u graczy 
Autor Wiadomość
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011, o 09:40
Posty: 238
Podziękowano: 87 razy
Otrzymanych podziękowań: 238 razy
Odpowiedz z cytatem
Post [IDEA] Odporności u graczy
Witam.
Biegam tak sobie po Taernie i obserwuję sprawę odporności (jako jeden z największych fanów posiadania takowych). Kiedy ustalono górną granicę na pułapie 200 punktów = 80%, były to czasy, kiedy takie punkty wydawały się niemożliwością, a najlepszym bossem był Garthmog. Dużo się jednak zmieniło (buffy gildyjne, nowe przedmioty) i już postacie na 40-50 poziomach są w stanie posiadać tak wysokie odporności. Z kolei przedmioty, które teraz wypadają z najlepszych bossów i czempionów, dodają dodatkowe punkty resów, w związku z tym przedstawiam taką propozycję - skoro moby mogą posiadać bardzo wysokie odporności, to gracze również zapewne by się ucieszyli jeśli można by podnieść granicę do 90% przy 300 punktach. Stopniowo, każde 10 punktów byłoby to 1%. Wtedy byłby większy sens zbierania każdego ich punktu, a ikonki obok postaci świadczyłyby, że można faktycznie mało bić (można uzyskać około 260 punktów na chwilę obecną, jeśliby się uprzeć i mieć dostęp do nowego eq, może nawet troszkę więcej). Dodatkowo, ponieważ ikonki odporności robią prawdziwą furorę (niektórzy ludzie specjalnie biorą buffy, żeby "było widać ikonki, że jestem koxem") proponuję dodać ikony odporności również na 4 żywioły i je jako całość umieścić troszkę bardziej z lewej strony jako rządek, lub też pod spodem w taki sposób: http://scr.hu/14d/jvh5q System ten ułatwiłby odrobinę pracę druidom, gdyż już w tej chwili 5 ikonek troszkę utrudnia liczenie. Co o tym sądzicie?
PS. Wiem, nie jestem grafikiem xD

_________________
Eder vill jag gifva ett förgyllande svärd
Som klingar utaf femton guldringar
Och strida huru I strida vill
Stridsplatsen skolen i väl vinna


20 Gru 2013, o 12:22

Podziękowali: Michał5 (21 Gru 2013, o 10:32)
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2011, o 14:55
Posty: 45
Miejscowość: Wioska Romana
Podziękowano: 38 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Odporności u graczy
Jak najbardziej na plus. Szczególnie oddzielna kolumna dla "niezmywalnych" efektów takich jak odp. na korzeń czy ukaz i właśnie nowości jaką są "wysokie odporności" przypadła mi do gustu. A zwiększenie granicy odporności do tych 90% - czemu nie, skoro moby tak mogą :P - poza tym, tak jak wspomniałeś, już jest możliwe posiadanie z powodzeniem sporo ponad 200 resów, i to bez bufów gildyjnych. A do tego dochodzi sprawa takich skilli jak gruboskórność, aura czystości, wrażliwość na ogień czy otępienie - miałyby one wreszcie szansę zadziałać również na "wyresowanych" graczy :). Do tego - czego nie da się ukryć - postaci na high levelach potrafią mieć naprawdę wysokie obrażenia, które, co ważne, rosną i rosną, podczas gdy odporności na nie pozostają takie same.


Ostatnio edytowany przez snoowman, 20 Gru 2013, o 17:54, edytowano w sumie 1 raz



20 Gru 2013, o 13:05
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Mar 2011, o 23:04
Posty: 100
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Odporności u graczy
Mi się zwłaszcza podoba ten pomysł z podniesieniem wartości max z 200-80% na 300-90% bo faktycznie na 100+ łatwo jest zrobić 200pkt na wybraną odporność :)


20 Gru 2013, o 17:49
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Odporności u graczy
@Autor

Myśleliśmy nad tym, ale gracze na chwilę obecną już "mogą" mieć za dużo różnorakich ikonek i dodawanie kolejnych może powoli zamazać cały obraz w walce.

Natomiast jeżeli coś się zmieni w systemi wyświetlania ikonek to nowe prawdopodobnie powstaną ;)

Co do podniesienia granicy odporności to jest takowa do osiągnięcia ale ponad 600 pkt odporności, bo takową posiadają moby :) Wtedy jest szansa uzyskania ponad 80%.

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


20 Gru 2013, o 19:11
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Gru 2013, o 14:33
Posty: 19
Podziękowano: 16 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: Cidies
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Odporności u graczy
podniesie resów ok sam nie rozumiem czemu nie można być ultra tankiem resy na żywioły to chyba zmora bo jest dylemat mieć +10% do regeneracji czy resy +40 :lol:
@Willy ogarnijcie to odczarowanie i pokażcie ile punktów jest potrzebnych do zmycia i ile każdy lvl odczarowania ma pkt ;)

_________________
Cidies dr 35lvl
Abisasin łuk 18lvl
To że mam 13 lat to nie znaczy, że jestem idiotą.


20 Gru 2013, o 19:26
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 260 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron