Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
 [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho. 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lip 2012, o 13:05
Posty: 127
Podziękowano: 212 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.
Witam. Krotko i na temat, na niektorych bossach/mobach nie widac DMG kuli ognia i uderzenia cienia, moja propozycja to przedluzenie czasu "unoszenia sie" punktow obrazen zadanych (tak, te czerwone), aby wyszly deko z oblokow tych skilli. Druga czescia tematu jest licznik expa i zuzycia ( przy zuzyciu, sie nie upieram) psycho, na wyzszych lvlach psycho ciezko jest zorientowac sie ile brakuje, a pomogloby to okreslic sie komus ile musi zrobic by dany przedmiot osiagnal kolejny poziom, przy zuzyciu tez pomogloby to okreslic ile nam jeszcze tego zostalo i czy czasem nie zuzyje sie podczas wyprawy. Pozdrawiam.

_________________
You can't kill me cause I was born dead
Mag Ognia - 116LvL


13 Gru 2013, o 18:45
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.
Brak widoczności dmg był zgłaszany i myślę, że jest znany ekipie.

Druga sprawa - nie ma znaczenia poziom psycho. Zgadzam się, że nie widać dokładnie ile zostało do wbicia albo do rozładowania. Największą dokładnością jest ~3% - czyli 1 z 32 pixeli na pasku. Polecam sobie powiększyć i policzyć pixele :)

Poza tym - gdy się rozładuje psycho łatwo jest to stwierdzić (większe pobieranie kondy/many, brak PA), a po upie za 2 dni będzie to już widoczne zawsze na 100% :) Mam nadzieję, że nie zdradziłem wielkiej tajemnicy.

Mniej więcej coś takiego (oczywiście liczymy dalej, aż widać wyraźną zmianę koloru paska):
Image

Pozdro

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


13 Gru 2013, o 19:25

Podziękowali: 3 Basfau (13 Gru 2013, o 23:54), cacsit (16 Gru 2013, o 01:45), NWO (13 Gru 2013, o 23:42)
Profil WWW
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:01
Posty: 53
Podziękowano: 134 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Draka
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.
:D z tymi Pixelkami dobre, dobre :-) Kufelek jak nic, że też wcześniej nie wpadłem :)

_________________
NECROPOLIS

Allenor
Washi


13 Gru 2013, o 23:41
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 22:12
Posty: 406
Podziękowano: 138 razy
Otrzymanych podziękowań: 169 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.
Dziękować za małe wzmianki Szym ;)
Co do braku widoczności zadawanych obrażeń- nie raz się z tym spotkałem (najczęściej na instancji jaskółki) i miłym rozwiązaniem byłoby przesunięcie nieco czerwonych cyferek lub zmniejszenie obszaru "eksplozji" kuli/ UD na przeciwniku.

_________________
"Każdego dnia budzimy się, by walczyć o jutro, każdej nocy zasypiamy marząc o lepszej przyszłości"


13 Gru 2013, o 23:53
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23
Posty: 533
Miejscowość: Podrzecze (małopolskie)
Podziękowano: 370 razy
Otrzymanych podziękowań: 229 razy
Nick w grze: Basfau
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.
Oraz pokazywanie %% oraz dmg "przed" a nie "za" mobkiem, gdyż nie wiem jaki % ma jakiś rozmiarowo dużo mobek atakując mnie fizycznie; szczególnie zauważalne na voughu czy gmo - giganty zasłaniają cyferki :x

_________________
Basfau - druid 116lv S3/S7
http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność

"Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz

AvE Ja <3
Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2


13 Gru 2013, o 23:56
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lip 2012, o 13:05
Posty: 127
Podziękowano: 212 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.
Szym, ale raczej wygodniej by bylo miec to czarno na bialym napisane bez koniecznosci takich rozwiazan :)

_________________
You can't kill me cause I was born dead
Mag Ognia - 116LvL


14 Gru 2013, o 12:10
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 299 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron