Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=32889
Strona 1 z 1

Autor:  Monterevoli [ 13 Gru 2013, o 18:45 ]
Temat postu:  [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.

Witam. Krotko i na temat, na niektorych bossach/mobach nie widac DMG kuli ognia i uderzenia cienia, moja propozycja to przedluzenie czasu "unoszenia sie" punktow obrazen zadanych (tak, te czerwone), aby wyszly deko z oblokow tych skilli. Druga czescia tematu jest licznik expa i zuzycia ( przy zuzyciu, sie nie upieram) psycho, na wyzszych lvlach psycho ciezko jest zorientowac sie ile brakuje, a pomogloby to okreslic sie komus ile musi zrobic by dany przedmiot osiagnal kolejny poziom, przy zuzyciu tez pomogloby to okreslic ile nam jeszcze tego zostalo i czy czasem nie zuzyje sie podczas wyprawy. Pozdrawiam.

Autor:  Szymdaro [ 13 Gru 2013, o 19:25 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.

Brak widoczności dmg był zgłaszany i myślę, że jest znany ekipie.

Druga sprawa - nie ma znaczenia poziom psycho. Zgadzam się, że nie widać dokładnie ile zostało do wbicia albo do rozładowania. Największą dokładnością jest ~3% - czyli 1 z 32 pixeli na pasku. Polecam sobie powiększyć i policzyć pixele :)

Poza tym - gdy się rozładuje psycho łatwo jest to stwierdzić (większe pobieranie kondy/many, brak PA), a po upie za 2 dni będzie to już widoczne zawsze na 100% :) Mam nadzieję, że nie zdradziłem wielkiej tajemnicy.

Mniej więcej coś takiego (oczywiście liczymy dalej, aż widać wyraźną zmianę koloru paska):
Image

Pozdro

Autor:  NWO [ 13 Gru 2013, o 23:41 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.

:D z tymi Pixelkami dobre, dobre :-) Kufelek jak nic, że też wcześniej nie wpadłem :)

Autor:  Dragonn [ 13 Gru 2013, o 23:53 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.

Dziękować za małe wzmianki Szym ;)
Co do braku widoczności zadawanych obrażeń- nie raz się z tym spotkałem (najczęściej na instancji jaskółki) i miłym rozwiązaniem byłoby przesunięcie nieco czerwonych cyferek lub zmniejszenie obszaru "eksplozji" kuli/ UD na przeciwniku.

Autor:  Basfau [ 13 Gru 2013, o 23:56 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.

Oraz pokazywanie %% oraz dmg "przed" a nie "za" mobkiem, gdyż nie wiem jaki % ma jakiś rozmiarowo dużo mobek atakując mnie fizycznie; szczególnie zauważalne na voughu czy gmo - giganty zasłaniają cyferki :x

Autor:  Monterevoli [ 14 Gru 2013, o 12:10 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho.

Szym, ale raczej wygodniej by bylo miec to czarno na bialym napisane bez koniecznosci takich rozwiazan :)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/