Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
[Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho. https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=32889 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Monterevoli [ 13 Gru 2013, o 18:45 ] |
Temat postu: | [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho. |
Witam. Krotko i na temat, na niektorych bossach/mobach nie widac DMG kuli ognia i uderzenia cienia, moja propozycja to przedluzenie czasu "unoszenia sie" punktow obrazen zadanych (tak, te czerwone), aby wyszly deko z oblokow tych skilli. Druga czescia tematu jest licznik expa i zuzycia ( przy zuzyciu, sie nie upieram) psycho, na wyzszych lvlach psycho ciezko jest zorientowac sie ile brakuje, a pomogloby to okreslic sie komus ile musi zrobic by dany przedmiot osiagnal kolejny poziom, przy zuzyciu tez pomogloby to okreslic ile nam jeszcze tego zostalo i czy czasem nie zuzyje sie podczas wyprawy. Pozdrawiam. |
Autor: | Szymdaro [ 13 Gru 2013, o 19:25 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho. |
Brak widoczności dmg był zgłaszany i myślę, że jest znany ekipie. Druga sprawa - nie ma znaczenia poziom psycho. Zgadzam się, że nie widać dokładnie ile zostało do wbicia albo do rozładowania. Największą dokładnością jest ~3% - czyli 1 z 32 pixeli na pasku. Polecam sobie powiększyć i policzyć pixele Poza tym - gdy się rozładuje psycho łatwo jest to stwierdzić (większe pobieranie kondy/many, brak PA), a po upie za 2 dni będzie to już widoczne zawsze na 100% Mam nadzieję, że nie zdradziłem wielkiej tajemnicy. Mniej więcej coś takiego (oczywiście liczymy dalej, aż widać wyraźną zmianę koloru paska): Pozdro |
Autor: | NWO [ 13 Gru 2013, o 23:41 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho. |
z tymi Pixelkami dobre, dobre Kufelek jak nic, że też wcześniej nie wpadłem |
Autor: | Dragonn [ 13 Gru 2013, o 23:53 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho. |
Dziękować za małe wzmianki Szym Co do braku widoczności zadawanych obrażeń- nie raz się z tym spotkałem (najczęściej na instancji jaskółki) i miłym rozwiązaniem byłoby przesunięcie nieco czerwonych cyferek lub zmniejszenie obszaru "eksplozji" kuli/ UD na przeciwniku. |
Autor: | Basfau [ 13 Gru 2013, o 23:56 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho. |
Oraz pokazywanie %% oraz dmg "przed" a nie "za" mobkiem, gdyż nie wiem jaki % ma jakiś rozmiarowo dużo mobek atakując mnie fizycznie; szczególnie zauważalne na voughu czy gmo - giganty zasłaniają cyferki |
Autor: | Monterevoli [ 14 Gru 2013, o 12:10 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Dmg skilli VD i MO oraz exp i zuzycie psycho. |
Szym, ale raczej wygodniej by bylo miec to czarno na bialym napisane bez koniecznosci takich rozwiazan |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |