Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[IDEA] leczenie po upie
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=33073
Strona 1 z 2

Autor:  DarkDemon [ 18 Gru 2013, o 23:40 ]
Temat postu:  [IDEA] leczenie po upie

Ktoś to proponował w wolnej strefie zatem zaznaczam, że pomysł nie mój ale godny przemyślenia według mnie.

Po upie leczenie nie jest zbyt dobre ale odczuwają to głównie low lvle. My 100+ nie wiem, ja nie narzekam:
Image

Może warto zastanowić się nad modelem bufa osłabiającego zależnego od lvlu.
Jeśli się nie mylę, teraz każda runda debufa zmniejsza leczenie o 10% (proszę mnie wyprowadzić z błędu jeżeli jest inaczej). Można uzależnić to od lvlu w następujący sposób:

1 runda debufa = osłabienie leczenia o [aktualny lvl postaci] /10 z zastrzeżęniem, że od 100lvlu jest stałe 10%.

Jak by to wyglądało?
masz 20 lvl, zatem osłabienie to 20/10 = 2%
50 lvl, sołabienie 50/10 = 5%
i tak dalej...
100+ lvl to osłabienie równe 10% na stałe.

Mniejsze lvle i tak są poszkodowane bo leczą na 2-3 pa... puszczenie serii dwóch czy trzech leczeń i tak mocno osłabia ich strefy obrony.

Proszę o udział w ankiecie.

Pozdrawiam

Autor:  galajus [ 18 Gru 2013, o 23:43 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] leczenie po upie

no na 100+ nie jest to az tak uciazliwe ale widoczne, slabszym by to bardzo pomoglo, widac ze bardzo im to przezkadza.

Autor:  ViconiaDeV [ 19 Gru 2013, o 01:25 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] leczenie po upie

To jest lepszy pomysł ale i tak dałbym dolną granicę nie na 10 % a chociaz na 40-50%

Autor:  DarkDemon [ 19 Gru 2013, o 01:39 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] leczenie po upie

ViconiaDeV napisał(a):
To jest lepszy pomysł ale i tak dałbym dolną granicę nie na 10 % a chociaz na 40-50%


Nie zrozumiałem. Dolna czy góra na 40-50%?
Chyba że chodzi Ci o to, że max 4-5 rund debufa mogłoby się kumulować.

Autor:  ViconiaDeV [ 19 Gru 2013, o 15:13 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] leczenie po upie

Nie rundy mogą się kumulować nawet do 10 ale żeby od 4 -5 rundy leczenie nie spadało. I było minimum 40-50% rozumiesz? Jak masz debuf np 8 to leczenie jest 40% no i nie będzie wyższe dopóki debuf nie spadnie poniżej tych 5 rund musisz poczekac, ale leczysz jakos po 200-300 a nie po 100...

Autor:  CookieMonster [ 19 Gru 2013, o 15:56 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] leczenie po upie

pomysł bardzo dobry tylko zawiły. Nowi gracze będą mieli zapewne problemy z pojęciem mechaniki dr, więc przypuszczam, że przyrost dr spadnie

Autor:  Torkil [ 19 Gru 2013, o 17:50 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] leczenie po upie

CookieMonster napisał(a):
pomysł bardzo dobry tylko zawiły. Nowi gracze będą mieli zapewne problemy z pojęciem mechaniki dr, więc przypuszczam, że przyrost dr spadnie

Bez przesady, podstawowe działania matematyczne są już w podstawówce (masło maślane :D ), żadna filozofia podzielić swój lvl przez 10.
@topic
Wynik w myśl zasad taernu zaokrąglany będzie w dół? Dla np 26 lvl

Autor:  CookieMonster [ 19 Gru 2013, o 20:57 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] leczenie po upie

a no racja matma to odstraszy gimbaze :twisted: zaokrąglać można tak że -5 zaokrąklenie w dół 5 i +5 zaokrąglenie w górę, ale naj lepsze jest zaokrąglenie w dół 8-)

Autor:  DarkDemon [ 19 Gru 2013, o 23:37 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] leczenie po upie

Torkil napisał(a):
CookieMonster napisał(a):
pomysł bardzo dobry tylko zawiły. Nowi gracze będą mieli zapewne problemy z pojęciem mechaniki dr, więc przypuszczam, że przyrost dr spadnie

Bez przesady, podstawowe działania matematyczne są już w podstawówce (masło maślane :D ), żadna filozofia podzielić swój lvl przez 10.
@topic
Wynik w myśl zasad taernu zaokrąglany będzie w dół? Dla np 26 lvl


w myśl zasad taernu to ja procentów nie rozumiem, więc to kwestia ustalenia ;)

Autor:  DarkDemon [ 14 Sty 2014, o 12:02 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] leczenie po upie

Proszę o zabranie głosu przez kogoś z ekipy i przerzucenie/zablokowanie tematu.
Pozdrawiam

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/