Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[IDEA] Odporności u graczy
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=33098
Strona 1 z 1

Autor:  Hass [ 20 Gru 2013, o 12:22 ]
Temat postu:  [IDEA] Odporności u graczy

Witam.
Biegam tak sobie po Taernie i obserwuję sprawę odporności (jako jeden z największych fanów posiadania takowych). Kiedy ustalono górną granicę na pułapie 200 punktów = 80%, były to czasy, kiedy takie punkty wydawały się niemożliwością, a najlepszym bossem był Garthmog. Dużo się jednak zmieniło (buffy gildyjne, nowe przedmioty) i już postacie na 40-50 poziomach są w stanie posiadać tak wysokie odporności. Z kolei przedmioty, które teraz wypadają z najlepszych bossów i czempionów, dodają dodatkowe punkty resów, w związku z tym przedstawiam taką propozycję - skoro moby mogą posiadać bardzo wysokie odporności, to gracze również zapewne by się ucieszyli jeśli można by podnieść granicę do 90% przy 300 punktach. Stopniowo, każde 10 punktów byłoby to 1%. Wtedy byłby większy sens zbierania każdego ich punktu, a ikonki obok postaci świadczyłyby, że można faktycznie mało bić (można uzyskać około 260 punktów na chwilę obecną, jeśliby się uprzeć i mieć dostęp do nowego eq, może nawet troszkę więcej). Dodatkowo, ponieważ ikonki odporności robią prawdziwą furorę (niektórzy ludzie specjalnie biorą buffy, żeby "było widać ikonki, że jestem koxem") proponuję dodać ikony odporności również na 4 żywioły i je jako całość umieścić troszkę bardziej z lewej strony jako rządek, lub też pod spodem w taki sposób: http://scr.hu/14d/jvh5q System ten ułatwiłby odrobinę pracę druidom, gdyż już w tej chwili 5 ikonek troszkę utrudnia liczenie. Co o tym sądzicie?
PS. Wiem, nie jestem grafikiem xD

Autor:  snoowman [ 20 Gru 2013, o 13:05 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Odporności u graczy

Jak najbardziej na plus. Szczególnie oddzielna kolumna dla "niezmywalnych" efektów takich jak odp. na korzeń czy ukaz i właśnie nowości jaką są "wysokie odporności" przypadła mi do gustu. A zwiększenie granicy odporności do tych 90% - czemu nie, skoro moby tak mogą :P - poza tym, tak jak wspomniałeś, już jest możliwe posiadanie z powodzeniem sporo ponad 200 resów, i to bez bufów gildyjnych. A do tego dochodzi sprawa takich skilli jak gruboskórność, aura czystości, wrażliwość na ogień czy otępienie - miałyby one wreszcie szansę zadziałać również na "wyresowanych" graczy :). Do tego - czego nie da się ukryć - postaci na high levelach potrafią mieć naprawdę wysokie obrażenia, które, co ważne, rosną i rosną, podczas gdy odporności na nie pozostają takie same.

Autor:  Sildo [ 20 Gru 2013, o 17:49 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Odporności u graczy

Mi się zwłaszcza podoba ten pomysł z podniesieniem wartości max z 200-80% na 300-90% bo faktycznie na 100+ łatwo jest zrobić 200pkt na wybraną odporność :)

Autor:  Willy [ 20 Gru 2013, o 19:11 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Odporności u graczy

@Autor

Myśleliśmy nad tym, ale gracze na chwilę obecną już "mogą" mieć za dużo różnorakich ikonek i dodawanie kolejnych może powoli zamazać cały obraz w walce.

Natomiast jeżeli coś się zmieni w systemi wyświetlania ikonek to nowe prawdopodobnie powstaną ;)

Co do podniesienia granicy odporności to jest takowa do osiągnięcia ale ponad 600 pkt odporności, bo takową posiadają moby :) Wtedy jest szansa uzyskania ponad 80%.

Autor:  CookieMonster [ 20 Gru 2013, o 19:26 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Odporności u graczy

podniesie resów ok sam nie rozumiem czemu nie można być ultra tankiem resy na żywioły to chyba zmora bo jest dylemat mieć +10% do regeneracji czy resy +40 :lol:
@Willy ogarnijcie to odczarowanie i pokażcie ile punktów jest potrzebnych do zmycia i ile każdy lvl odczarowania ma pkt ;)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/