Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Kolorowanie
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Otóż nie ja pierwszy zauważyłem to że przy kolorowaniu hełmu, koloruje się również twarz, no i trochę to lipne.
Nie można tego zmienić w tym upie który ma wejść na 2-3 tygodnie? Mimo iż nie jestem informatykiem, to sądze że dużo pracy nie zajmie taka modernizacja. Możliwe że istnieje temat o tym samym, nie szukałem. ktoś nie skumał, ss -> http://screenshooter.net/1478310/rxrgsbp |
20 Gru 2013, o 19:26 |
|
|
mała zmiana kosmetczna a ucieszy tylko problem jest że przy hełmie typu khalam tego nie ma, a jest chhba przy pysku i htaganie
_________________ Cidies dr 35lvl Abisasin łuk 18lvl To że mam 13 lat to nie znaczy, że jestem idiotą. |
21 Gru 2013, o 13:01 |
|
|
Kiedy pokolorujesz spodnie na powiedzmy zielono i zdejmiesz buty to masz zielone stopy
SS: http://scr.hu/0hgp/0t9hz tutaj tylko jedna stopa ale jak pokolorowałem spodnie od koldzicy to miałem całe na czerwono Edit: Więc to też można by poprawić. _________________ "Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa." |
25 Gru 2013, o 14:00 |
|
|
To jest błąd do poprawy ale powiem że ja tak nie mam
_________________ Cidies dr 35lvl Abisasin łuk 18lvl To że mam 13 lat to nie znaczy, że jestem idiotą. |
25 Gru 2013, o 23:17 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 14 Paź 2013, o 14:12 Posty: 4 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: GrinchS |
Małe błędy graficzne... Kolega wyżej napisał, że u niego takie błędy nie występują więc może problem tkwi w waszej grafice? Ja osobiście nie zwróciłem nawet najmniejszej uwagi na to.
|
26 Gru 2013, o 02:14 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 178 gości |