Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Jak zachęcić graczy do zabijania wszystkich mobków 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Sty 2014, o 13:53
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Heimer
Odpowiedz z cytatem
Post Jak zachęcić graczy do zabijania wszystkich mobków
Witam chciałbym zaproponować pomysł który siedzi mi w głowie od dość dawna a mianowicie. Mamy osiągnięcia lecz co to nam daje? Dokładnie nic. :evil: Prócz zdobycia niebieskiej wstążki i paru gwiazdek nad nią. Może wypadało by zrobić z tym użytek? Oto moja propozycja przypuśćmy mamy 20 lvl i expimy na szkieletach zabiliśmy już 100 szkieletów fajnie osiągniecie jest gwiazdka jest i teraz dodatkowo po 100 zabitym dostawalibyśmy automatycznie do plecaka (Rękawica Przywódcy Szkieletów) gdzie opisany poniżej przedmiot brzmi tak: Przywódca szkieletów rzucił Ci wyzwanie w Coloseum. W trentis obok areny tudzież gdziekolwiek w trentis. znajdował by się npc który przenosi nas na instancje zwana "zbrojownia Coloseum) Klikamy na npc i czytamy.
Polio: Witaj przybyszu zauważyłem że z plecaka wystaje Ci rękawica (nazwa moba który nas wyzwał do walki w coloseum) ich przywódca zażądał Twojej krwi i teraz czeka na Ciebie w coloseum czy przyjmiesz wyzwanie?
Odpowiedzi; Tak dawaj mi tu tę kreaturę!!
Nr 2; Nie. musze lepiej się przygotować.
Po wybraniu opcji nr 1 przenosi nas do zbrojowni coloseum gdzie na stolach leza bronie , tarcze zbroje hełmy . Widzimy również 2 cele gdzie jedna jest pusta a druga z człowiekiem w środku od którego można by było wziąść zadanie (zadanie jest przygotowane lecz potrzeba zatwierdzenia tej instancji i tego człowieka aby zadanie mogło ujrzeć światło dzienne) przy drzwiach do coloseum stoi wartownik który pyta się nas. Witaj (nick gracza) Czy jesteś gotowy/a stoczyć bój na śmierc i życie?. Odpowiedzi są ; Tak/Nie
Po odpowiedzi tak przenosi nas na instancję "coloseum" Gdzie znajdujemy ów Mini Bossa. podchodzimy do niego i walczymy.
Drop z takich przywódców to np; Przywódca parobków 400 expa 3000 złota
Ogromny Pająk 700 expa 7000 złota
do 30 lvl sam exp i kasa. ale np: Mistrz Upadłych: 1000 doświadczenia 9000 złota i set reffa. ew 1 część z setu reffa np; Łeb Reffa. Kolejne czesci można by było zdobyć z czegoś innego. Co więcej nie można walczyć z petem (tylko samemu) Nie dostaniemy rękawicy za zabicie np: 100 ichtionów. tylko zwykłe moby dają rękawice.
W coloseum nie można odpocząć (przecież to arena i walka na śmierć i zycie a nie odpoczynek :P) Uciec z walki tez nie można. Mam nadzieje że się pomysł spodoba i będę mógł uchylić rąbka tajemnicy o zadaniu u więźnia :) czekam na opinie :)


29 Sty 2014, o 14:17
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Jak zachęcić graczy do zabijania wszystkich mobków
Sama koncepcja jak dla mnie fajna.
Kilka uwag:
Drop z takich przywódców w koloseum powinien mieć tylko szansę na część setu, najlepiej taką jak przy danym czempionie na ten przedział lvl (lub odrobinę większą).
Do tego nie rozumiem tej fascynacji rarami: jak dla mnie taką nagrodą mógłby być zestaw esek (np 20 sztuk), czarne perły, klucze na bossy, mapki czy ogniwa, im trudniejsze moby, tym lepsze nagrody z ich przywódcy.
Nie przesadzałbym tak ogólnie z dawaniem nagród od konkretnego lvl (30, 40, 50 etc), lepiej by było gdyby rary leciały tylko z tych najwyższych mini bossów za np 4 i 5 osiągnięcie (tłukąc 5k szkieletów i tak pewnie wbije się ten 30 lvl, a na silniejszych mobach jak np sople będzie to nagroda za wytrwałość w ich biciu, a nie za wbijanie lvl), przy czym im wyższy poziom osiągnięć tym większa szansa na nagrodę.

Jakie byłyby przedziały wyzywania na pojedynek? Takie jak przedziały osiągnięć w umiejętnościach? Pamiętajmy że tych przedziałów jest tylko pięć, jak dla mnie za mało do takiego pomysłu jak Twój, więc ich liczba musiałaby być zwiększona.

Należy również wziąć pod uwagę że system osiągnięć ma być już niedługo zmieniony. Nie wiadomo jaką formę przybierze dlatego trzeba być dosyć ostrożnym z takimi pomysłami.
Nie mniej, gdyby ten system był podobny do tego który Ty opisałeś, nie byłoby źle ;)


29 Sty 2014, o 15:15
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2012, o 16:18
Posty: 91
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Czaha
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Jak zachęcić graczy do zabijania wszystkich mobków
Pomysł wydaje się być bardzo dobry, sam właśnie się zastanawiałem po co są te wsyzstkie osiągnięcia. Lecz nie zgadzam się żeby osiągnięcia po bossach nie dawały nic, mobów jest zdecydowanie więcej, niż bossów dlatego za nie też powinna być jakaś nagroda typu jednokrotne pójście ze zwiększoną szansą na dropa i z wzmocnionym samym bossem. Sęk w tym, że wtedy osiągnięcia wymagały by większej ilości zabitych bossów/mobów/czegokolwiek innego :). Reszta wydaje mi się ok.


29 Sty 2014, o 17:46
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 289 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron