Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Idea: Esencja żywiołu
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=34493
Strona 1 z 2

Autor:  GrimSheed [ 17 Lut 2014, o 20:41 ]
Temat postu:  Idea: Esencja żywiołu

Witam, wpadłem na pomysł żeby dodać coś takiego jak "Esencja żywiołu" czy coś w tym stylu. Już tłumaczę o co chodzi, wyglądałoby to tak, kupujemy Esencje za platynę (koszt do ustalenia) lub dodajemy do dropu z fyo/modli/ducha zamku/losowych (do ustalenia).

Esencji żywiołu byłoby dajmy na to cztery:

- Esencja Energii (Mogłaby wypadać z fyo)
- Esencja Ziemi (Mogłaby wypadać z modli)
- Esencja Ognia (Mogłaby wypadać z dz)
- Esencja Lodu (Mogłaby wypadać z losowych)

co dalej?

Posiadając jedną z esencji można byłoby dodać bonus coś w stylu dodatkowe obrażenia od ognia/ziemi/lodu/energii do naszej broni. Ładowanie wyglądałoby tak jak w przypadku ładowania psychorarów, epików itp zwykłymi esencjami.
Żeby nie było za łatwo, i od razu na turniejach 19 lvl nie wyskakiwał ktoś z bronią ulepszony w dany żywioł, owymi esencjami można ładować tylko rangi VIII/IX +.
Jedna esencja dawałaby 5% dodatkowego obrażenia od danego żywiołu, po naładowaniu rara, automatycznie wyskakiwałby pasek jak w przypadku psycho, jedynie pasek który pokazuje nam poziom naładowanego przedmiotu, przedmiot oczywiście nie ma możliwości expienia, bonus byłby ze stała wartością 5% po rozładowaniu przedmiot wraca do normalnej pozycji.

Topic edytowany. rzuff

Autor:  Tenzin [ 17 Lut 2014, o 21:46 ]
Temat postu:  Re: Kolejny pomysł który nie przejdzie, no ale co tam ^^

sredni pomysl - chyba ze szansa na droop byla by bardzo mala a samo wzmocnienie na 1gora 2 godziny

Autor:  GrimSheed [ 17 Lut 2014, o 22:13 ]
Temat postu:  Re: Kolejny pomysł który nie przejdzie, no ale co tam ^^

Wzmocnienie rozładowywałoby się w taki sam sposób jak psycho rar, tyle że nieco szybciej.

Autor:  Tenzin [ 17 Lut 2014, o 22:33 ]
Temat postu:  Re: Kolejny pomysł który nie przejdzie, no ale co tam ^^

Jezeli troszke oznacza 2 razy to sie tym zgodze. Po 2 zmien nazwe tematu bo to kojarzy sie zespamem anizeli pomyslem.

Autor:  IceG [ 17 Lut 2014, o 22:40 ]
Temat postu:  Re: Kolejny pomysł który nie przejdzie, no ale co tam ^^

1. Temat do niczego
2. Pomysł słaby- 5%? może 1% to ma jesio sens.. ale 5% za jedno ulepszenie.. czyli jak ulepsze na +5 to mam +25% ? ulepsze sobie w energię na turek, nikt sie nie skapnie i bede zabijal ryca na bloku orajac go po 500? Słabo to widzę, albo cienko opisane..

Autor:  GrimSheed [ 17 Lut 2014, o 23:23 ]
Temat postu:  Re: Kolejny pomysł który nie przejdzie, no ale co tam ^^

Nie dopisałem tego..
nie chodzi tutaj o ulepszenie jak w przypadku ulepszanie np w HP, ulepszenie te można wprowadzić jednorazowo, na jedynie 5%.. bonusu nie da się jakoś połączyć.

Może rozwiń swoją wypowiedz, na czym bazujesz że temat jest do niczego?

Autor:  Dragonn [ 18 Lut 2014, o 08:14 ]
Temat postu:  Re: Kolejny pomysł który nie przejdzie, no ale co tam ^^

Trochę nie przemyślany. Która profesja miałaby w użyciu żywioł ziemi czy lodu? Obecne esencje są dostępne wyłącznie po przetopieniu rara. Kupno za platyne raczej nie miałoby prawa bytu. Wartość bonusu na pewno nie może być tak wysoka. Kolejne- 4 żywioły, a klas jest 7. Gdzie tu balans.

Autor:  Torkil [ 18 Lut 2014, o 16:54 ]
Temat postu:  Re: Idea: Esencja żywiołu

A ja się przyczepię do czegoś innego:
Dlaczego ten pomysł miałby faworyzować jedne profesje kosztem drugich? Jaki byłby z takich obrażeń pożytek dla mo czy vd?
W takim przypadku - jestem na nie.

Autor:  nettik123 [ 18 Lut 2014, o 23:49 ]
Temat postu:  Re: Idea: Esencja żywiołu

O ile sam pomysł mi się nie podoba to chciałbym sprostować kilka postów powyżej:
- Po pierwsze ilość żywiołów niema nic wspólnego z ilością klas, więc taki bonus nie faworyzowałby nikogo.
- Po drugie zarówno mo jak i vd mieliby korzyść z takiej esencji, ulepszając w ten sposób broń w zimno, bądź energię (mniej uroki, ogień), zwiększając im obrażenia z kuli, uderzenia, podpałki, haka, itd.

Jest przeciwny temu pomysłowi, gdyż:
- Faworyzowałoby to osoby chodzące non stop w full resach, a są sytuacje gdzie obecnie korzystniej jest ubrać się pod dmg, zmniejszy to różnorodność postaci.
- Po drugie drop z bossów również powinien być zmieniony, zdecydowanie najcenniejsza jest esencja żywiołu energii, później zimna, najmniej ogień i uroki.
- Patrząc na obecne eq osoby na high lvl posiadają większość psycho rarów, także taki dodatkowy bonus nie jest potrzebny (ewentualnie brak możliwości ładowania w ten sposób psycho i epików, przy czym to prowadzi do niesprawiedliwości w innych aspektach).

Autor:  DruidzkieŚci [ 19 Lut 2014, o 10:37 ]
Temat postu:  Re: Idea: Esencja żywiołu

bez sensu moim zdaniem , nie przejdzie

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/