Strona 1 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
[IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Chodząca legenda
|
Zainspirowany spamem w karczmie wpadłem na pewien pomysł, który w znacznej mierze ułatwiłby grę w party sheed+barb. Nie jestem zwolennikiem ułatwiania gry, ale wielokrotnie zwrócono już uwagę na niepotrzebny efekt krwawienia występujący przy latającym kolanku sheeda i komplikacje z tym związane, zatem przekopiowałem tutaj zasadniczą część mojego posta.
Pomyślałem jakby zmienić efekt krwawienia na zakażenie? Nie psułoby gryzienia barbie, a dmg by było, jeden problem rozwiązany. Barb i tak nie rzuca zakażenia, więc nie ma innego problemu. Istotne jest, że wchodziłoby jako atak w zwarciu podobnie jak popularny "rzyg", czyli nie wymagałoby krwawienia. Ataki ma takie chociażby zimowy troll czy szatan, podbiega i wrzuca zatrucie+zakażenie, czemu sheed nie mógłby wrzucać latającego (odpowiednika zatrucia)+zakażenie? Moim zdaniem jeśli już coś wymaga zmiany, trzeba pozbyć się krwawienia, to żeby nie osłabiać sheeda może takie rozwiązanie będzie dobre? Obrażenia są liczone jako 0,5 siła + 0,3 wiedza, a sheedzi raczej inwestują w zrękę i wiedzę od med lvl, więc na lowlvl dmg byłoby dalej słabe, raczej się nie używa tego debuffu tak często, za to na wyższych poziomach jest często spotykany, gdy ma się już wiedzę i te 200+ siły. Kyth sugeruje, że wzór może być nieaktualny, nie wiem. Sprawdzałem tylko na wiki. Obrażenia można dobrać odpowiednio sprawdzając jak to wygląda w praktyce. Nie ma tu mowy o żadnym uroku. Taki sam efekt ma krwawienie, które może zostać wrzucone jako urok lub jako zwarcie, podobnie w tym przypadku zakażenie wrzucane atakiem w zwarciu, a nie urokiem. Na kolanku jest 70% dmg + 70% od krwawienia, można tak zostawić zamieniając krwawienie na zakażenie, które u barby ma 140% dmg na 7 poziomie. Ewentualnie osłabić do 70% dmg + 50% od zakażenia, trzeba by sprawdzić jak to wychodzi w praktyce aby dmg było porównywalne z obecnym krwawieniem. Napiszcie co o tym sądzicie, nie wiem czy mój pomysł jest dobry, ale większych wad tutaj nie dostrzegam poza ułatwieniem gry. Obecnie zakażenie jest wymarłym skillem u barby, więc może w ten sposób ta się je ożywić. Czekam na komentarze i głosy. Pozdrawiam _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 19 Lut 2014, o 19:48, edytowano w sumie 1 raz |
|
19 Lut 2014, o 18:07 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Widzę mały problem:
Według założenia zakażenie miałoby być porównywalne z krwawieniem. Z tym tylko, że zakażenie (o ile dobrze się orientuję) nie słabnie w czasie tak jak krwawienie, więc obrażenia musiałyby być zmniejszone w taki sposób, by równy rozkład dmg z zakażenia był taki sam jak malejący z krwawienia. Co do wzoru - uważam, że dmg liczone z siły i wiedzy są ok |
|
19 Lut 2014, o 19:04 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Skoro już bierzemy pod uwagę party barbarzyńca + sheed, to sheed i tak klika przed barbą żeby wbić bufki. Czyli sheed wbije bufki a barba dalej może gryźć i dmg będzie normalny.
Pewnie będzie, że się czepiam szczegółów, ale te zatrucie + zakażenie nawet do opisu nie pasuje. U barbarzyńcy o ile dobrze pamiętam w opisie jest, że ma jakiś woreczek ze sobą (chyba coś w tym stylu). Voodoo postać zajmująca się czarną magią to pasuje, ale do sh nie wiem jakby ten opis wyglądał. _________________ Legionistaa - sheed 76 Krzychu - druid 75 AveDymki - voodoo 33 MrsTarcza - rycerz 41 Nie programujcie w święta - bug się rodzi. |
|
19 Lut 2014, o 21:05 |
|
|
|
Legionistaa napisał(a): Skoro już bierzemy pod uwagę party barbarzyńca + sheed, to sheed i tak klika przed barbą żeby wbić bufki. Czyli sheed wbije bufki a barba dalej może gryźć i dmg będzie normalny. Pewnie będzie, że się czepiam szczegółów, ale te zatrucie + zakażenie nawet do opisu nie pasuje. U barbarzyńcy o ile dobrze pamiętam w opisie jest, że ma jakiś woreczek ze sobą (chyba coś w tym stylu). Voodoo postać zajmująca się czarną magią to pasuje, ale do sh nie wiem jakby ten opis wyglądał. Tyle, że bierzemy pod uwagę dłużej trwające walki - wbijam latające na początku, a potem już nie mogę korzystać z tego debuffa, gdyż popsuję krwawkę barby - co oznacza, że jeżeli w walce użyję raz tego debuffu to będzie cudxd - bo sorry, ale nie zawsze bossa rozwala się w 5 rund xd ps do sheeda to de facto nic nie pasuje xd więc jakbym zaczęła nawalać nie wiem, z pistoleciku na wodę, pewnie zdziwienia wielkiego by nie było xd |
|
19 Lut 2014, o 21:16 |
|
|
Uczeń Simona
|
Zakażenie jakoś niezbyt do kolanka mi pasuje, raczej widziałbym to jako oddzielny efekt w postaci obrażeń przez kilka rund przypisany do skilla, dokładnie tak jak to jest w przypadku os czy korzeni druida.
|
|
19 Lut 2014, o 21:33 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Dokładnie tak jak napisał snoowman. Jakoś nie widzę sheeda z zakażonym kolanem
A sama idea jak najbardziej na + _________________ Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku. |
|
19 Lut 2014, o 23:20 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Czepiacie się szczegółów.
Co za różnica czy to będzie zakażenie czy taki skill jak opisał to snowman, skoro efekt będzie taki sam? Co do fluffu związanego z zakażeniem: sheed ma brudne kolana (nie ma czasu na mycie bo musi pilnować trzeciego uniku) i bijąc przeciwnika w nos sprawia, że tamten z automatu łapie zakażenie, ebolę, gorączkę zachodniego nilu i czarną ospę. Przecież fluff w tej grze, jeśli chodzi o opisy umiejętności leży i kwiczy... |
|
20 Lut 2014, o 14:28 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Szymdaro napisał(a): wpadłem na pewien pomysł, który w znacznej mierze ułatwiłby grę w party sheed+barb. Nie jestem zwolennikiem ułatwiania gry, To zdanie idealnie podsumowuje cały pomysł, ani to fajne, ani potrzebne, promuje tylko bezmyślne klikanie w zegar i bezsensowne ataki. |
|
20 Lut 2014, o 20:55 |
|
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 18 Mar 2012, o 16:18 Posty: 91 Podziękowano: 8 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Czaha |
Kolano plus zakażenie? Wyglądało by to co najmniej śmiesznie. Jak można rozbijając komuś twarz nie spowodować krwawienia tylko od razu zakazić? Lepiej zrobić oddzielne krwawienie i problem będzie z głowy. Mam na myśli osobny debuff, który będzie np. obok krwawki barby i tyle jeśli chodzi o to co mam do powiedzenia na ten temat
|
|
20 Lut 2014, o 22:39 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 15 Gru 2013, o 15:31 Posty: 1 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Pomysł ułatwi życie sheed'ą i barbą ( barba musi się modlić by po kolanku weszło mu gryzienie ) dlatego wg mnie pomysł na + co do nie ścisłości że rozbicie twarzy powoduje zakażenie to oczywiście można wymyślić jakiś odpowiednik np. "krwawienie z nosa" które by było oddzielnym debuff'em. Chociarz widząc barbe z niezniszczalnymi zębami gryzącego okutego w stal wojownika , walnięcie z kolanka w twarz i dając wtedy zakażenie zbytnio by mnie nie zaskoczyło.
|
|
21 Lut 2014, o 21:07 |
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 397 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |