Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka 

Czy pomysł Ci się podoba?
Tak 59%  59%  [ 17 ]
Nie 14%  14%  [ 4 ]
Wymaga dopracowania 24%  24%  [ 7 ]
Niepotrzebny 3%  3%  [ 1 ]
Razem głosów : 29

 [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Zainspirowany spamem w karczmie wpadłem na pewien pomysł, który w znacznej mierze ułatwiłby grę w party sheed+barb. Nie jestem zwolennikiem ułatwiania gry, ale wielokrotnie zwrócono już uwagę na niepotrzebny efekt krwawienia występujący przy latającym kolanku sheeda i komplikacje z tym związane, zatem przekopiowałem tutaj zasadniczą część mojego posta.

Pomyślałem jakby zmienić efekt krwawienia na zakażenie? Nie psułoby gryzienia barbie, a dmg by było, jeden problem rozwiązany. Barb i tak nie rzuca zakażenia, więc nie ma innego problemu.

Istotne jest, że wchodziłoby jako atak w zwarciu podobnie jak popularny "rzyg", czyli nie wymagałoby krwawienia. Ataki ma takie chociażby zimowy troll czy szatan, podbiega i wrzuca zatrucie+zakażenie, czemu sheed nie mógłby wrzucać latającego (odpowiednika zatrucia)+zakażenie?

Moim zdaniem jeśli już coś wymaga zmiany, trzeba pozbyć się krwawienia, to żeby nie osłabiać sheeda może takie rozwiązanie będzie dobre?

Obrażenia są liczone jako 0,5 siła + 0,3 wiedza, a sheedzi raczej inwestują w zrękę i wiedzę od med lvl, więc na lowlvl dmg byłoby dalej słabe, raczej się nie używa tego debuffu tak często, za to na wyższych poziomach jest często spotykany, gdy ma się już wiedzę i te 200+ siły.

Kyth sugeruje, że wzór może być nieaktualny, nie wiem. Sprawdzałem tylko na wiki. Obrażenia można dobrać odpowiednio sprawdzając jak to wygląda w praktyce.

Nie ma tu mowy o żadnym uroku. Taki sam efekt ma krwawienie, które może zostać wrzucone jako urok lub jako zwarcie, podobnie w tym przypadku zakażenie wrzucane atakiem w zwarciu, a nie urokiem.

Na kolanku jest 70% dmg + 70% od krwawienia, można tak zostawić zamieniając krwawienie na zakażenie, które u barby ma 140% dmg na 7 poziomie. Ewentualnie osłabić do 70% dmg + 50% od zakażenia, trzeba by sprawdzić jak to wychodzi w praktyce aby dmg było porównywalne z obecnym krwawieniem.

Napiszcie co o tym sądzicie, nie wiem czy mój pomysł jest dobry, ale większych wad tutaj nie dostrzegam poza ułatwieniem gry. Obecnie zakażenie jest wymarłym skillem u barby, więc może w ten sposób ta się je ożywić.

Czekam na komentarze i głosy.

Pozdrawiam

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 19 Lut 2014, o 19:48, edytowano w sumie 1 raz



19 Lut 2014, o 18:07

Podziękowali: 3 duchkacperS3 (19 Lut 2014, o 18:35), mandaryn3d (20 Lut 2014, o 21:03), mrogniorzut (20 Lut 2014, o 14:41)
Profil WWW
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Widzę mały problem:
Według założenia zakażenie miałoby być porównywalne z krwawieniem. Z tym tylko, że zakażenie (o ile dobrze się orientuję) nie słabnie w czasie tak jak krwawienie, więc obrażenia musiałyby być zmniejszone w taki sposób, by równy rozkład dmg z zakażenia był taki sam jak malejący z krwawienia.
Co do wzoru - uważam, że dmg liczone z siły i wiedzy są ok


19 Lut 2014, o 19:04
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 3 Lis 2012, o 13:51
Posty: 37
Miejscowość: Wołomin
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Skoro już bierzemy pod uwagę party barbarzyńca + sheed, to sheed i tak klika przed barbą żeby wbić bufki. Czyli sheed wbije bufki a barba dalej może gryźć i dmg będzie normalny.
Pewnie będzie, że się czepiam szczegółów, ale te zatrucie + zakażenie nawet do opisu nie pasuje. :P U barbarzyńcy o ile dobrze pamiętam w opisie jest, że ma jakiś woreczek ze sobą (chyba coś w tym stylu). Voodoo postać zajmująca się czarną magią to pasuje, ale do sh nie wiem jakby ten opis wyglądał.

_________________
Legionistaa - sheed 76
Krzychu - druid 75
AveDymki - voodoo 33
MrsTarcza - rycerz 41


Nie programujcie w święta - bug się rodzi.


19 Lut 2014, o 21:05
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Legionistaa napisał(a):
Skoro już bierzemy pod uwagę party barbarzyńca + sheed, to sheed i tak klika przed barbą żeby wbić bufki. Czyli sheed wbije bufki a barba dalej może gryźć i dmg będzie normalny.
Pewnie będzie, że się czepiam szczegółów, ale te zatrucie + zakażenie nawet do opisu nie pasuje. :P U barbarzyńcy o ile dobrze pamiętam w opisie jest, że ma jakiś woreczek ze sobą (chyba coś w tym stylu). Voodoo postać zajmująca się czarną magią to pasuje, ale do sh nie wiem jakby ten opis wyglądał.




Tyle, że bierzemy pod uwagę dłużej trwające walki - wbijam latające na początku, a potem już nie mogę korzystać z tego debuffa, gdyż popsuję krwawkę barby - co oznacza, że jeżeli w walce użyję raz tego debuffu to będzie cudxd - bo sorry, ale nie zawsze bossa rozwala się w 5 rund xd

ps do sheeda to de facto nic nie pasuje xd więc jakbym zaczęła nawalać nie wiem, z pistoleciku na wodę, pewnie zdziwienia wielkiego by nie było xd


19 Lut 2014, o 21:16
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2011, o 14:55
Posty: 45
Miejscowość: Wioska Romana
Podziękowano: 38 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Zakażenie jakoś niezbyt do kolanka mi pasuje, raczej widziałbym to jako oddzielny efekt w postaci obrażeń przez kilka rund przypisany do skilla, dokładnie tak jak to jest w przypadku os czy korzeni druida.


19 Lut 2014, o 21:33
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Paź 2011, o 18:08
Posty: 145
Miejscowość: Wojnicz
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 49 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Dokładnie tak jak napisał snoowman. Jakoś nie widzę sheeda z zakażonym kolanem :D

A sama idea jak najbardziej na +

_________________
Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku.


19 Lut 2014, o 23:20
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Czepiacie się szczegółów.
Co za różnica czy to będzie zakażenie czy taki skill jak opisał to snowman, skoro efekt będzie taki sam?
Co do fluffu związanego z zakażeniem: sheed ma brudne kolana (nie ma czasu na mycie bo musi pilnować trzeciego uniku) i bijąc przeciwnika w nos sprawia, że tamten z automatu łapie zakażenie, ebolę, gorączkę zachodniego nilu i czarną ospę.
Przecież fluff w tej grze, jeśli chodzi o opisy umiejętności leży i kwiczy...


20 Lut 2014, o 14:28
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 22 Paź 2010, o 21:24
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Szymdaro napisał(a):
wpadłem na pewien pomysł, który w znacznej mierze ułatwiłby grę w party sheed+barb. Nie jestem zwolennikiem ułatwiania gry,


To zdanie idealnie podsumowuje cały pomysł, ani to fajne, ani potrzebne, promuje tylko bezmyślne klikanie w zegar i bezsensowne ataki.


20 Lut 2014, o 20:55
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2012, o 16:18
Posty: 91
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Czaha
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Kolano plus zakażenie? Wyglądało by to co najmniej śmiesznie. Jak można rozbijając komuś twarz nie spowodować krwawienia tylko od razu zakazić? Lepiej zrobić oddzielne krwawienie i problem będzie z głowy. Mam na myśli osobny debuff, który będzie np. obok krwawki barby i tyle jeśli chodzi o to co mam do powiedzenia na ten temat :)


20 Lut 2014, o 22:39
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 15 Gru 2013, o 15:31
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Zmiana krwawienia z latającego kolanka
Pomysł ułatwi życie sheed'ą i barbą ( barba musi się modlić by po kolanku weszło mu gryzienie ) dlatego wg mnie pomysł na + co do nie ścisłości że rozbicie twarzy powoduje zakażenie to oczywiście można wymyślić jakiś odpowiednik np. "krwawienie z nosa" które by było oddzielnym debuff'em. Chociarz widząc barbe z niezniszczalnymi zębami gryzącego okutego w stal wojownika , walnięcie z kolanka w twarz i dając wtedy zakażenie zbytnio by mnie nie zaskoczyło.


21 Lut 2014, o 21:07
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 397 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron