Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Mag ognia i tarcza ognia https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=34540 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | moooo [ 20 Lut 2014, o 13:35 ] |
Temat postu: | Mag ognia i tarcza ognia |
Witam chciałbym zaproponować zmianę pewną zmianę w ognistej tarczy u mo. Dlaczego pomysł zmiany: Obecnie mosiek używa tarczy bardzo rzadko a jak już użyje to tylko w PVP (jakoś nie zauważyłem żeby ognista była używana w PVE- od czasu upka jeśli już to bardzo sporadycznie). Proponowana zmiana: Zainspirowała mnie pewna umiejętność a mianowicie "Uszkodzenie pancerza - Drastycznie obniża odporności fizyczne. Skill używany przez drugą formę Konstrukta. "-info w wiki. W tym miejscu wchodzi mój pomysł: Ogień mógł by mo służyć nie tylko do ataku ale również zacząć go chronić. Mag ognia tocząc setki pojedynków zdobywając coraz większa wiedze żywiołu zauważył, że gdy odpowiednio wykorzysta moc ognia to jego pancerz staje twardszy i potrafi wytrzymać dużo większe obrażenia. Tarcza otrzymała by dodatkową właściwość a mianowicie podnosiła by właściwości obronne pancerza o : (chodzi mi o zasadę wartości podane przykładowe) 1 poziom umki obrażenia 50% czas 2 tury mana 45, pancerz +5% trudność bez zmian 2 poziom umki obrażenia 55% czas 2 tury mana 50, pancerz +6% trudność bez zmian 3 poziom umki obrażenia 60% czas 3 tury mana 55, pancerz +8% trudność bez zmian 4 poziom umki obrażenia 65% czas 3 tury mana 60, pancerz +9% trudność bez zmian 5 poziom umki obrażenia 70% czas 4 tury mana 65 pancerz +10% trudność bez zmian 6 poziom umki obrażenia 75% czas 5 tury mana 70 pancerz +10% trudność bez zmian 7 poziom umki obrażenia 80% czas 5 tury mana 80 pancerz +15% trudność bez zmian Uzasadnienie: Wprowadzenie dodatkowej ochronki w postaci trwalszego, mocniejszego pancerza pozwoliło by na urozmaicenie taktyki w PVP mo przestał by liczyć na fart ze trafi przeciwnika metkem 2x a zaczął by analizować czy nie lepiej jednak skupić się ciut na obronie, która pozwoli mu przeżyć 2-3 rundy. Wydaje mi się ze walki ryc-mo, łuk-mo były ciut bardziej wyrównane (który ryc lub łuk ma problem z pokonaniem moska- ten co nie ogarnia). Walka barb-mo tu są szanse wyrównane obecnie kto ma fart (lepiej ogarnia) ten schodzi zwycięski proponowana zmiana nie powinna na to wpłynąć barb ma dmg któremu te 10-15% nie zrobią różnicy i tak ubije na 2-3 ciosy. Walka dt-mo, Dt posiada mały dmg wiec te 10-15% będzie niewielka strata czy uderzy za 500 czy 450 z laski główne dmg to krzaki i oski które sa bez zmian. Walka vd-mo po ostatnim upku vd rządzi . a poważnie główna sfera jego ataku jest urok a uderzenie cienia i tak ma mocne (w końcu to ma być bufer a nie dmg). Sytuacja PVE Tu dla drużyny jest otwarcie jakiejś innej opcji niż dt na ochro przez cały czas bicia bosa lub czyszczenia insty (też tak bywa). Dodatkowa umiejętność tarczy ognia zrekompensowała by klasom magicznym osłabioną wtopę i umożliwiła by przeżycie więcej niż 3 ataków np. wiking, modliszka, gmo. Czekam na opinie i dyskusje o aspektach których nie zauważyłem lub pominąłem. ps. Rzuff przeglądałem forum i szukajkę nic mi podobnego nie wpadło. Jeśli jest podaj link i zamknij. |
Autor: | nettik123 [ 20 Lut 2014, o 14:59 ] |
Temat postu: | Re: Mag ognia i tarcza ognia |
Jeśli juz bardziej bym to widział w stylu tarcza podnosi pkt resu na dmg fiz (kłute, obuchowe, cięte) np. 15/20/25/30/35/40/50, w ten sposób rycek z wrzucona tarcza nie uzyskiwałby 93-5 proc odp na fiz. |
Autor: | ViconiaDeV [ 20 Lut 2014, o 17:48 ] |
Temat postu: | Re: Mag ognia i tarcza ognia |
Mi się nie podoba. Nie ma sensu wzmacniać mo który i tak koksi. Moim zdaniem ognista tarcza jako dodatkową właściwość powinna dawać np 20% ochrony przed zamrożeniem:) |
Autor: | adeek [ 20 Lut 2014, o 22:57 ] |
Temat postu: | Re: Mag ognia i tarcza ognia |
Moim skromnym zdaniem pomysł wydaje się dobry, w sumie 5-15% to nie ogromna liczba. @ViconiaDeV Czy MO koksi? może i tak, ale nawet jeśli to jest go bardzo łatwo zabić, oczywiście przy odrobinę ogarniętej postaci. |
Autor: | ViconiaDeV [ 21 Lut 2014, o 02:05 ] |
Temat postu: | Re: Mag ognia i tarcza ognia |
adeek napisał(a): Moim skromnym zdaniem pomysł wydaje się dobry, w sumie 5-15% to nie ogromna liczba. @ViconiaDeV Czy MO koksi? może i tak, ale nawet jeśli to jest go bardzo łatwo zabić, oczywiście przy odrobinę ogarniętej postaci. Każdą postać mozesz zabić ogarniając uważam jednak ze dodanie czegoś takiego do tarczy ognia jest przegięciem ale już dodanie odpo na zamrozenie rzędu 20% przy 7 poziomie umki nie:) No i nie wpłynie ot na pvp tylko na pvm bo póki co żadna z klas nie potrafi zamrażać:) |
Autor: | IceG [ 21 Lut 2014, o 08:46 ] |
Temat postu: | Re: Mag ognia i tarcza ognia |
tak jak Viconia mówiła- MO koksi, jeżeli go się ogarnia. Ognista tarcza i bez tego jest bardzo silna na późniejszych lvl. Jestem całkowicie przeciw. |
Autor: | moooo [ 21 Lut 2014, o 14:18 ] |
Temat postu: | Re: Mag ognia i tarcza ognia |
odpowiadając na post ViconiaDeV- wydaje mi się że propozycja 20% na zamrożenie jest już w grze w postaci pierścieniaka który można nabyć w nowej krainie 110+. Dodanie takiego czegoś do tarczy było by powieleniem. (zresztą tarcza chroniła przed zamrożeniem i administracja doszła do wniosku ze jest to zbędne). odpowiadając na post IceG oraz ViconiaDeV- ze mo jest koksem ( ciekawi mnie kiedy mo wygrał turek w jakim przedziale to miało miejsce w końcu to koks tylko jakoś nikt nie ogarnia- ale nie o tym temat) . Nie chodzi mi o wzmocnienie mo ale urozmaicenie taktyki jaką może stosować pt ze składem moska. Przy skórze, podniesionym o niewielki % pancerzu, wtopce klasa magiczna (dt, vd, mo) powinna być w stanie ustać atak 2-3 mobków bez względu na instę. Słowem wtrącenia: każda klasa ma umke która ogranicza atak (vd, łuk, sh) lub podnosi wytrzymałość (skóra, blok) dodatkowo druga klasa odpowiadająca za DMG potrafi zabrać Pa, obniżyć obronę. Mag został z czystym DMG. Gra MO obecnie gdzie się nie pójdzie to w większości wygląda inka kula, potem kula- i modlitwa żeby go nie atakowali. Prosił bym jeśli ktoś pisze mo koks- niech mi powie w czym tak koksi. Tym że na farciarskim % trafi z metka? -ale nie o tym przykład obrażeń na tle innych zbliżone przedziały lvl (nie wnikam o zależności klasy od klasy): Zgrzyty insta dz: barb zada 1,2-1,4k mo 600-800, vd 450-650, luk 400-800 Modliszka czyszczenie insty barb 1,5k, mo 800, vd 600 Fyo czyszczenie insty barb 1,5k, mo z uwagi na zbijanie bloku 300. Nidhogg czyszczenie insty 1,5-2,5k mo 1k-1,5k reszta prof raczej nie zadaje DMG Vidvar tutaj obrażenia zadawane przez barb mo sa porównywalne Vough w koncu mo koksi 3k barb 1,8-2,0k Może się mylę ale chodząc dt na mid lvl boski widzę sporą różnice w DMG otrzymywanym przez klasy magiczne a fizyczne i ich obronę. To jest moje prywatne zdanie na temat mo w: PVP kuleje w PVE zaczyna coś znaczyć na 100+. Delikatna zmiana wg mnie by się przydała. Mam prośbę do użytkowników forum uzasadniajcie swoje wypowiedzi |
Autor: | ViconiaDeV [ 21 Lut 2014, o 17:02 ] |
Temat postu: | Re: Mag ognia i tarcza ognia |
Wiem o dislorverach i właśnie te % które podałem do tarczy mogły by się z nimi sumować ( o ile wiem wczesniej całkowicie chroniła przed zamrożeniem wiec nie od to chodziło). Odpowiadając na twój post w pvp jeśli ktoś nie ma resów przeciwko ogniu to nic nie zdziała, mo jedzie go w 1 -2 rundy. Ogarniający Mo da rade zabić każdą profę. A co do turnieji to w turniejach grupowych mo jak najbardziej rządzi i nie posiadanie duzego emo w drużynie jest utrudnieniem. Wracając do porównania mo i barby to prawda co napisałeś, ale zapominasz o jednym mianowicie Mo atakuje dystansowo ( przez co bije przed barba) oraz ma 2 umki obszarowe które pozwalają mu szybko czyścic mięsko oraz zadawać ogromne obrażenia omijając ochronę ryca (metka). Podsumowując każda profa koksi jak się nią umie grać a to, że są przeciwnicy łatwiejsi i trudniejsi to specyfika gry:) |
Autor: | moooo [ 21 Lut 2014, o 18:44 ] |
Temat postu: | Re: Mag ognia i tarcza ognia |
ViconiaDeV- mam nadzieje że nie poczujesz się urażony/a pozwolę zacytować sobie część Twojej wypowiedzi "Odpowiadając na twój post w pvp jeśli ktoś nie ma resów przeciwko ogniu to nic nie zdziała, mo jedzie go w 1 -2 rundy. Ogarniający Mo da rade zabić każdą profę. A co do turnieju to w grupowych mo jak najbardziej rządzi i nie posiadanie duzego emo w drużynie jest utrudnieniem." Mówimy o ogarnianiu postaci, jeśli ktoś przeciwko mo nie zakłada resów to wg mnie słabo ogarnia. Co do PVP grupowego to mo kończy najczęstszej na 1 rundzie (pt z jednym rycem). Tutaj pozwolę sobie zacytować wypowiedz Arystos z jednego z tematów w karczmie: "Wg mnie MO stracił na przydatności od czasów wprowadzenia htagi,gdzie mimo olbrzymich hitów ,nie był wstanie ustać żadnego combo bez przekazu(Obecnie nawet niektóre czampy na nowej mapie są problematyczne dla magów ,nie wspominając o nowych bosach). Właśnie od tamtej pory musem jest posiadanie 2x rycow w teamie,jeśli chcesz iść z mo na lepsze bossy. Nie ulega wątpliwości ,ze najlepszym zespołem obecnie jest dru 2x ryc sheed i barba.Ogromny sustain,bardzo dobra synergia ,a do tego zbufowany barb ora mocniej od mo . Procz tego barb jest fizolem ,wiec jeśli zaistnieją takie okoliczności ,ze nie bd mógł mieć przekazu ,jest on wstanie przeżyć combo mobkow czy obronić się przed zamrożeniem. Tak wiec chcąc wziąć mo na nowe bossy musisz się liczyć z duza liczba zgonów bądź wzięciem drugiego ryca . Biorąc pod uwagę co oferuje mo i barb, zawsze wybierzesz barbe,prócz większej liczby debufow ,posiada on skore... Ważnym aspektem jest również mana,biorąc pod uwagę ,ze co nowy boss to więcej hp(selenka 300k),mo coraz częściej ma problemy z wypaleniem się ,a takie fizole dostają konde i zadowoleni:).Dlatego liczyłem ,ze wraz z nowymi itemkami Mo dostanie coś do odzyskiwania many,niestety póki co zawiodłem się. Osobiście liczę,ze zespól poczyni jakieś kroki w kierunku osłabienia synergii ryc sheed barb,co dałoby szanse innym klasom. Podsumowując cieszy mnie ze nie tylko ja zauważyłem fakt ze klasy magiczne zaczynają tracić na wartości. Wracajmy do opisanego pomysłu bo odchodzimy znacząco od tematu |
Autor: | kerklis [ 21 Lut 2014, o 19:43 ] |
Temat postu: | Re: Mag ognia i tarcza ognia |
z tego co wiem to że tarcza nie chroni teraz przed mrożeniem w zwarciu to bug i ma zostać poprawiony. MO to kox, jest to klasa specjalnie stworzona do klepania wszelkiego rodzaju robactwa, im robactwo mniej groźne tym MO sobie z tym lepiej radzi, analogicznie z wszystkim groźniejszym już sobie nie radzi, jeśli coś go możne zabić to go zabije prawie na pewno, zresztą zabije go tez cokolwiek innego, co teoretycznie nie powinno nikogo zabić A co do tego ze MO jest najsłabiej broniąca się klasa to chyba wie każdy tyle że definicja maga jest taka, że ma walić mocno i straszne dopóki nie padnie a później szybki pasjansik, sprincik i znów możne być przez chwile groźny i straszny.. Co do pomysłu to nie przejdzie, bez szans, były już w przeszłości pomysły dania MO szansy pożycia dłużej niż tylko jedną rundę, wszystkie spełzły na niczym. Drygu twierdzi ze MO jest od bicia i padania wiec żeby cokolwiek się wydarzyło w tej materii musiała by się zatlić jakaś iskierka zrozumienia na samej górze. Osobiście bardziej by mi się podobało dodania do tarczy jakiegoś wypalania, że rzucenie tarczy ma szanse na wypalenie z postaci na która jest rzucona debufów zwiększających zużycie many/kondy i zmniejszające zadawane obrażenia (trutka, latajace kolano, aura zimna) to by się trzymało klimatu gry. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |