Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Przedmioty z gwiazdkami + mały crafting
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=34572
Strona 1 z 1

Autor:  mikhell [ 22 Lut 2014, o 01:50 ]
Temat postu:  Przedmioty z gwiazdkami + mały crafting

Ekipa bardzo mocno idzie w kierunku wprowadzania kolejnych rarków z gwiazdkami (zróżnicowaniem statystyk) oraz zmniejszeniem dropu czegokolwiek w grze.

Przez takie działanie nikt praktycznie nie jest w stanie pozwolić sobie na wymianę rarka na lepszy, w sytuacji gdy zdecyduje się już naprawić coś i włożyć na siebie. Ekipa szuka sposobów na uszczuplenie zasobów pieniężnych niektórych graczy, mogłaby jednak tym razem dać im coś w zamian, a nie horrendalne ceny naprawy przedmiotów.

Oczywiście każdy z nas chciałby mieć lepsze EQ, ale nie jest to łatwe.

Mój pomysł jest taki, aby dać możliwość graczom aby podnosili ilość gwiazdek, a przez to również statystyki przedmiotów.

Obecnie przemioty posiadające zmienne statystyki to:
- rarki z konstrukta V1 (ranga VIII)
- rarki z konstrukta V2 (ranga IX i X) - choć uważam, że na potrzeby mojego pomysłu należałoby pomyśleć nad zmianą rangi Otwieracza na X
- rarki z Seleny (ranga XI i XII)
- rarek (rarki?) z Jastrzębiora (ranga XI i być może też XII)
- nowe sety na lvl 100 (ranga XI)

Proponuję, aby można było craftować te itemki w następujący sposób:
Ulepszenie jednorazowo byłoby możliwe tylko o jedną gwiazdkę i szansa na ulepszenie byłaby uzależniona od ilości gwiazdek. Po przeprowadzonej operacji ulepszenia (niezależnie od wyniku) możliwe byłyby kolejne próby
Poza ulepszeniem możliwe byłoby również pogorszenie się itemku oraz brak zmian wartości gwiazdek.

Oczywiście sama procedura nie może być zbyt tania. Najlepiej byłoby uzależnić ją od rangi przedmiotu.
Uważam że koszt takiej procedury powinien zawszeć się w granicach:
Ranga VIII - 1KK
Ranga IX - 2KK
Ranga X - 3KK
Ranga XI - 10KK
Ranga XII - 20KK

Oczywiście to tylko przybliżony proponowany koszt, jednak same receptury powinny składać się z glifów/flaszek/innych przedmiotów z ograniczonym dropem/elementów/platyny

Proponuję aby wartości procentowe przedstawiały się w następujący sposób:
Przedmiot 1* do przedmiotu 2* = ulepszenie 50% / brak zmian 50%
Przedmiot bazowo 1*, ulepszenie z 2* na 3* = ulepszenie 25% / brak zmian 50% / pogorszenie 25%
Przedmiot bazowo 1*, ulepszenie z 3* na 4* = ulepszenie 15% / brak zmian 50% / pogorszenie 35%
Przedmiot bazowo 1*, ulepszenie z 4* na 5* = ulepszenie 5% / brak zmian 50% / pogorszenie 45%

Przedmiot 2* do przedmiotu 3* = ulepszenie 50% / brak zmian 25% / pogorszenie 25%
Przedmiot bazowo 2*, ulepszenie z 1* na 2* = ulepszenie 75% / brak zmian 25%
Przedmiot bazowo 2*, ulepszenie z 3* na 4* = ulepszenie 25% / brak zmian 50% / pogorszenie 25%
Przedmiot bazowo 2*, ulepszenie z 4* na 5* = ulepszenie 15% / brak zmian 50% / pogorszenie 35%

Przedmiot 3* do przedmiotu 4* = ulepszenie 50% / brak zmian 25% / pogorszenie 25%
Przedmiot bazowo 3*, ulepszenie z 1* na 2* = ulepszenie 85% / brak zmian 15%
Przedmiot bazowo 3*, ulepszenie z 2* na 3* = ulepszenie 75% / brak zmian 15% / pogorszenie 10%
Przedmiot bazowo 3*, ulepszenie z 4* na 5* = ulepszenie 25% / brak zmian 50% / pogorszenie 25%

Przedmiot 4* do przedmiotu 5* = ulepszenie 50% / brak zmian 25% / pogorszenie 25%
Przedmiot bazowo 4*, ulepszenie z 1* na 2* = ulepszenie 95% / brak zmian 5%
Przedmiot bazowo 4*, ulepszenie z 2* na 3* = ulepszenie 85% / brak zmian 10% / pogorszenie 5%
Przedmiot bazowo 4*, ulepszenie z 3* na 4* = ulepszenie 75% / brak zmian 15% / pogorszenie 10%

Dodatkowo można również przemyśleć użycie esencji (większej ilości niż 1) w zależności od rangi itemków aby poprawić szansę na ulepszenie lub przynajmniej zmniejszyć szansę na pogorszenie itemka.

Ponad to, można rozważyć pomysł, aby każda próba ulepszenia zmniejszała szansę na kolejne ulepszenia o np. 1%.

Oczywiście wszelkie uwagi i konstruktywna krytyka mile widziane. Ankiety nie dodaję, bo i tak nie ma sensu.

Autor:  Szymdaro [ 22 Lut 2014, o 02:37 ]
Temat postu:  Re: Przedmioty z gwiazdkami + mały crafting

Przyznam, że ciekawa opcja, ale paradoksalnie proponujesz uszczuplenie naszych zasobów, złoto znikałoby z serwerów tak jak przy ulepszaniu i to całkiem spore kwoty. A przecież ekipie o to chodzi, o czym sam piszesz.

Sama idea gwiazdek straciłaby na znaczeniu, bo po co czekać na przedmiot 5*, jak można przygarnąć np: 3 i zrobić z tego 5 za odpowiednią sumkę. Nie byłoby takiej radości z przedmiotów 5*, byłyby łatwiejsze do zdobycia.

Poza tym podobnie jak części osób zajmujących się w pewnym zakresie tworzeniem tego sprzętu sam pomysł gwiazdek w najlepszych rarach mi się po prostu nie podoba. Jest ich bardzo mało, są bardzo trudne do zdobycia, a jak już coś spadnie to nie jest danym przedmiotem z danymi statystykami, tylko odpowiednio zmodyfikowanym. Wiadomo może być i na +, i na -, pytanie tylko które rozwiązanie jest lepsze, lepiej zostanie odebrane przez graczy. Na s3 sprzedaje się już skiny rarów z Seleny, śmiesznie jak widzi się takie oferty. Najpierw kupa szmalu wydana np: na przedmiot 2*, a później wymiana na lepszy o gwiazdkę czy kilka. Kto bogatemu zabroni.

Ogólnie jakoś nie jestem przekonany, średnio mi się podoba ze względu na zniwelowanie znaczenia gwiazdek, skoro już są i nic na to nie poradzimy.

Autor:  Willy [ 22 Lut 2014, o 17:39 ]
Temat postu:  Re: Przedmioty z gwiazdkami + mały crafting

Mikhell opcja ciekawa, ale nie jesteśmy, aż myślimy bardziej racjonalnie w kategoriach balansu złota na serwerach, aniżeli ulepszania przedmiotów za tak ogromne sumy. Bo chyba nikt nie kupi przedmiotu z 1*, a następnie wyda kilkaset milionów na ulepszenie do 5* (statystycznie sumując udane/nieudane etc zgodnie z Twoimi procentami) - nie mam racji ?

Ogólnie kwestia craftingu jest omawiana przez Nas i myślę, że za jakiś czas wejdzie na serwery.

Autor:  mikhell [ 23 Lut 2014, o 02:40 ]
Temat postu:  Re: Przedmioty z gwiazdkami + mały crafting

Moja propozycja została przedstawiona w taki sposób, żeby praktycznie nie dało się zrobić przedmiotu 5* z 1-2*. Ulepszenie o 1-2* byłoby możliwe, ale większe kombinacje byłyby tylko dla desperatów.

Co do ogromnych sum: według mnie ogromne sumy każecie obecnie wydawać za naprawę gratów. Niestety: gra się trochę starzeje i coraz trudniej zarobić kasę na bossach, które można farmić.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/