Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Nieefektywne debuffy - wyświetlanie 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01
Posty: 544
Miejscowość: Piaseczno
Podziękowano: 626 razy
Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
Odpowiedz z cytatem
Post Nieefektywne debuffy - wyświetlanie
Cześć.
Pojawiło się parę tematów wspominających, że od pewnego progu debuffy przestają działać, tak, aby z przeciwnika nie zrobić kompletnego warzywa. W konsekwencji możemy go osłabić tylko w określonym stopniu.
Propozycja polega na tym, aby stopień, w jakim debuff zadziała, odzwierciedlał kolor. Dajmy na to, pierwsze debuffy, które nie są osłabione wcale lub w niewielkim tylko stopniu: ich procent na trafienie niech będzie wyświetlany tak jak obecnie, na biało. Dalsze, których skuteczność oscyluje w granicach 50%, pokazywane by były na pomarańczowo. I, najważniejsze, te, które nie zadziałają wcale, byłyby czerwone.

Wariant drugi to wprowadzenie tylko dwóch odmian: białej dla tych, które działają w jakikolwiek sposób i czerwonej, gdy debuff nie przynosi już żadnego efektu.

Oba powyższe byłyby niejakim ułatwieniem, ale nie sądzę, by w sposób przesadny. Jeśli uważacie to z jakiegoś powodu za szkodliwie czy uderzające w osoby ogarnięte w pvp (pewnie znajdą się tacy, którzy wiedzą dokładnie, gdzie i kiedy debuff przestaje być skuteczny) to piszcie. Zaproponowałem to, ponieważ sam się często zastanawiałem, czy wbicie okrzyku przy aktywnej szpili i załamaniu ma jakiś sens, a w konsekwencji czy okrzyk można uznać za umiejętność użyteczną dla vd w niewielkim choćby stopniu.

_________________
Spoiler:


12 Kwi 2014, o 09:02
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nieefektywne debuffy - wyświetlanie
Moim zdaniem to niepotrzebne, zbyt skomplikowane. Przeważnie wsadza się debuffy i tak do oporu jeśli mówimy o trudnych bossach, bo trwają różną ilość rund. Na mobkach typu te pod lodem świadomie się ich nie rzuca, bo szkoda ataków. Sytuacje, gdy osiągamy maksymalny debuff występują raczej bardzo sporadycznie, zatem sądzę, że nie potrzeba tu interwencji.

Pozdro


edit: nic nie da oznaczenie debuffów w przypadku dokładania jednorundowych, typu front. Gdy go nie ma działają wszystkie, gdy wejdzie mamy zobaczyć, że nie działa, albo działa tylko częściowo? A może wtedy działa front, a coś innego nie, albo system liczy wszystko po trochu? Bez sensu, dobrze jest.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 12 Kwi 2014, o 12:04, edytowano w sumie 1 raz



12 Kwi 2014, o 09:43

Podziękowali: Nicolay (12 Kwi 2014, o 16:38)
Profil WWW
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2011, o 14:55
Posty: 45
Miejscowość: Wioska Romana
Podziękowano: 38 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nieefektywne debuffy - wyświetlanie
Niestety, to że debuff "nie działa" teraz, nie oznacza, że nie zacznie za kilka rund, bo zawsze może np. zejść szpilka i potem jak na złość vd/łuk będzie pudłować. Do tego jedyny debuff, który może zaszkodzić to twoja stara, reszta co najwyżej się nie przydać.


12 Kwi 2014, o 10:00

Podziękowali: Nicolay (12 Kwi 2014, o 16:38)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 378 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron