![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 1 post ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Hazard - gra w grze, Battleground i Gathering
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26 Posty: 111 Miejscowość: Wawka Podziękowano: 308 razy Otrzymanych podziękowań: 659 razy Nick w grze: Conan Serwer: Ostlor ![]() |
Hejka, pomysł na swoistego rodzaju urozmaicenie rozgrywki (coś już drzewiej dziadziuś pisał na ów temat...).
Taern to świat zły, bezwzględny, ogarnięty wojenną pożogą - aż się prosi wprowadzić do uniwersum jakąś grę hazardową - karty, kości? Coś co pasowałoby do klimatu, a gracze mogliby stawiać swoje złoto, zależnie od jego stanu posiadania. Gra prosta, wymagająca jednakowoż myślenia, ale i uzależniona w pewnym stopniu od losowości - czysty hazardzik ![]() Dajcie nam (mi też) bardziej poczuć klimat tegoż wirtualnego świata. Proszę rozpiszcie konkurs na grę w grze, jestem przekonany, że będzie sporo propozycji (sam także coś wymyślę). Battleground 2 drużyny po 10 osób. Czas na wykonanie zadania, może... 20 min., a może więcej... Pole bitwy (wygenerowana lokacja z wejściem np. z lasu koldów, mała insta, może być bliźniacza Fyo i GMO), owe 5 osób bije na czas 3 elite mobki (pierwszy to np. czarny/czerwony waldek). Insta wygląda tak, że jeden team wchodzi z jednej strony, drugi zaś z innej strony (drugiej ![]() Po zabiciu mobków otrzymuje się flagę, jedni otrzymują czerwoną, inni zaś niebiską (wpada losowo komuś z party). Flagę należy zatknąć w jednym z trzech miejsc - obozy (można się orać ![]() Część bije mobki i zdobywa flagi, część broni zatkniętych flag lub atakuje tych, którzy je zakładają na swoich słupach (myk jak przy zbieraniu np. kory, ktoś z przeciwnej drużyny staje przy "słupie" z flagą drużyny przeciwnej - pojawia się pasek, podobnie jak się zbiera surowce, gdy pasek dojdzie do końca, to flaga zostaje zmieniona, czas paska np. 15 sekund), ta poprzednia flaga leży wówczas obok słupa, może ją podnieść jedynie ktoś z drużyny przeciwników (oko i jak skrzynkę). Kwestia taktyki. Wygrywa ten, kto wetknął (gdzie wetknąć trzeba ![]() Od lvla np. 75. Random! i losowanie przed wejściem do insty, gracze się wpisują, losowanko i dżi (żeby wykluczyć, iż jedna gildia będzie orać all). Czyli drużyny o podobnym potencjale. Teamy wjeżdżają w danym momencie, po 5 osób w teamie - 2 dpsy, debuffer ryc i dru. I jazda ![]() Wygrany team otrzymuje "dukat Gustavusa" ![]() ![]() Pomysł do dopieszczenia. Jak będzie zielone światło, znajdą się ludzie, którzy go dopieszczą, nie boj, looz Mariola... Do rozważenia i wykorzystania za jakieś 3 lata jak wejdą podklasy ![]() ![]() Gathering - zbieranie, niech rosną umiejętności zbierania, po mapkach rozstawia się jakieś minerały, kwiatki, zioła, kryształy, skałki, badyle... Lecimy z tym, leci wolno, ale leci, nie pali się, w Taern i tak trzeba grać latami, żeby wbić maxa. Zbieranie podzielone na kategorie, np: tkanie (zioła, kwiatki), górnictwo (skały, minerały etc.), skórowanie (skóry wpadają nam z mobków, im więcej zabitych, tym wyższy poziom danego lvla skórowania), może być tez hutnictwo... Zbieramy to, zbieramy, od 10 lvla np. tkania, idziemy po quest do Emi i uczymy się tkać, potrafimy zrobić jakieś fatałaszki typu koszula świni i behemota ![]() ![]() Itp. itd. Na konkretnym lvlu, np. hutnictwa (dajmy na to 50 lvl) robimy topory na 50 lvl, miecze, tarcze, klaty etc. Naprawdę można jeszcze trochę porozkminiać, żeby gra nie była tak nudna. Twórzmy coś ![]() Pozdro od dziadzi. _________________ corrumpunt mores bonos colloquia mala |
|
25 Lip 2014, o 18:14 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 1 post ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |