Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nieefektywne debuffy - wyświetlanie
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=35576
Strona 1 z 1

Autor:  Nicolay [ 12 Kwi 2014, o 09:02 ]
Temat postu:  Nieefektywne debuffy - wyświetlanie

Cześć.
Pojawiło się parę tematów wspominających, że od pewnego progu debuffy przestają działać, tak, aby z przeciwnika nie zrobić kompletnego warzywa. W konsekwencji możemy go osłabić tylko w określonym stopniu.
Propozycja polega na tym, aby stopień, w jakim debuff zadziała, odzwierciedlał kolor. Dajmy na to, pierwsze debuffy, które nie są osłabione wcale lub w niewielkim tylko stopniu: ich procent na trafienie niech będzie wyświetlany tak jak obecnie, na biało. Dalsze, których skuteczność oscyluje w granicach 50%, pokazywane by były na pomarańczowo. I, najważniejsze, te, które nie zadziałają wcale, byłyby czerwone.

Wariant drugi to wprowadzenie tylko dwóch odmian: białej dla tych, które działają w jakikolwiek sposób i czerwonej, gdy debuff nie przynosi już żadnego efektu.

Oba powyższe byłyby niejakim ułatwieniem, ale nie sądzę, by w sposób przesadny. Jeśli uważacie to z jakiegoś powodu za szkodliwie czy uderzające w osoby ogarnięte w pvp (pewnie znajdą się tacy, którzy wiedzą dokładnie, gdzie i kiedy debuff przestaje być skuteczny) to piszcie. Zaproponowałem to, ponieważ sam się często zastanawiałem, czy wbicie okrzyku przy aktywnej szpili i załamaniu ma jakiś sens, a w konsekwencji czy okrzyk można uznać za umiejętność użyteczną dla vd w niewielkim choćby stopniu.

Autor:  Szymdaro [ 12 Kwi 2014, o 09:43 ]
Temat postu:  Re: Nieefektywne debuffy - wyświetlanie

Moim zdaniem to niepotrzebne, zbyt skomplikowane. Przeważnie wsadza się debuffy i tak do oporu jeśli mówimy o trudnych bossach, bo trwają różną ilość rund. Na mobkach typu te pod lodem świadomie się ich nie rzuca, bo szkoda ataków. Sytuacje, gdy osiągamy maksymalny debuff występują raczej bardzo sporadycznie, zatem sądzę, że nie potrzeba tu interwencji.

Pozdro


edit: nic nie da oznaczenie debuffów w przypadku dokładania jednorundowych, typu front. Gdy go nie ma działają wszystkie, gdy wejdzie mamy zobaczyć, że nie działa, albo działa tylko częściowo? A może wtedy działa front, a coś innego nie, albo system liczy wszystko po trochu? Bez sensu, dobrze jest.

Autor:  snoowman [ 12 Kwi 2014, o 10:00 ]
Temat postu:  Re: Nieefektywne debuffy - wyświetlanie

Niestety, to że debuff "nie działa" teraz, nie oznacza, że nie zacznie za kilka rund, bo zawsze może np. zejść szpilka i potem jak na złość vd/łuk będzie pudłować. Do tego jedyny debuff, który może zaszkodzić to twoja stara, reszta co najwyżej się nie przydać.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/