Strona 1 z 1 |
[ 3 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Event Vanessy - rekonstrukcja....
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uczeń Heremona
|
Na wstępie pragnę bardzo serdecznie przeprosić Autorkę tematu - Vanssę jak i wszystkich tych, którzy się w tym wątku udzielali. Niestety sprzątając forum, przypadkowo sprzątnąłem również ten temat... Udało mi się odzyskać jedynie to, co w cytatach poniżej zamieszczam.
Vanessa napisał(a): Jako, że uwielbiam Zombie i wszystko co kojarzy się z żywymi trupami - w mojej głowie powstał pomysł na event dotyczący ów plagi nieumarłych. Event podzielony byłby na 4 dni (wiadome przedziały levelowe: 1-25 w dzień 1, 26-50 w dzień 2, 51-80 w dzień 3 i 81+ w dzień ostatni) Jak by się to wszystko zaczęło? Cóż... otóż cały Taern stanąłby w niebezpieczeństwie inwazji Zombie. (dla celów pokazowych wysypu grup korzystam z zdjęć zamieszczonych na Taern Wiki. (nie zważać uwagi na cyferki D:) Czerwony kolor oznacza wysyp Zombie a niebieska kropka położenie nosiciela) Dzień 1 (godzina ustalona przez organizatorów): Na początek pojawił, by się komunikat w stylu: "Uwaga Taernijczycy! Coś dziwnego zaczęło zbliżać się do wybrzeży Haligradu. Nie wiemy co to jest... coś jakby wielka szara masa stąpała pod powierzchnią wody". Po ów komunikacie, po około 10 minutach nastąpiłby kolejny w stylu "Nie możliwe! Zwiadowcy donieśli o zbliżającej się wielkiej armii żywych trupów zmierzających w stronę portu w Trentis! Prosimy wszystkich o opuszczenie tego miejsca!" Po kolejnych 5 minutach nastąpiłby wysyp agresywnych Zombie w te okolice. Grupki Zombie byłyby upchane dość gęsto, tak by każdy krok oznaczał walkę. Grupki byłyby po 2-4 osobniki i dla przedziału 1-25 miałyby taką samą siłę jak klasyczne Zombie wędrujące po wymarłej osadzie. Dodatkowo Zombie dość szybko by respiły i w miejsce jednych pojawiały się kolejne. Na końcu jakby "drogi" znajdowałby się "nosiciel zarazy" - taki eventowy boss zombie. W moim założeniu dla leveli 1-25 miałby on 4k HP i był nieco silniejszy od swoich kolegów. Miałby w sobie też ciekawe przedmioty dla poziomu 20-30, inhibitory turkusowe i kwarcowe oraz mniejsze flasze. (jako nagroda dla tej drużyny, która go dopadnie) Po pokonaniu nosiciela - Zombie z tego rejonu znikają. Po 30 minutach od pierwszego wysypu nastąpiłby drugi (dla tego samego przedziału). Założenia miałby te same, te same grupki, ten sam nosiciel, lecz miejsce inne - chatka Simona i wieża Sarmatynów. Komunikat mógłby wyglądać tak: "Dzielnie walczycie wojownicy, ale Zombie nadciągają też z innych stron! Przedostają się przez skały w pobliżu wieży Sarmatynów! Bronić Trentis!" Dzień 2 Kolejnego dnia fale nadeszłyby dla leveli 26-50 Pierwsza fala od strony morza w okolicach Mandu (założenia te same) Druga po 30 minutach na polanie od strony Alarilu. Oczywiście Zombie jak i nosiciel plagi byli by znacznie silniejsi. Dla tego przedziału levelowego przewiduje zwiększenie HP jak i siły i zręki Zombie powiedzmy x4. Nosiciel plagi również byłby wtedy 4x silniejszy. (oczywiście to tylko założenia) Z Nosiciela plagi dropiłyby tym razem itemy na 30-50 level, inhibitory korundowe oraz średnie flasze. Dzień 3 Tym razem fala zombie dla 51-80 Pierwsza fala w lesie orków, droga do sztolni i sama jaskinia (nosiciel plagi znajdowałby się na końcu 2 jaskini, na skraju, tam gdzie respi Mag) Druga po 30 minutach, w jamie niedaleko tresera. Zombie oczywiście znów o wiele silniejsze. Powiedzmy x8, tak jak i nosiciel. Wypadałyby z niego itemy na level 40-60, inhibitory szmaragdowe oraz większe flasze. Dzień 4 Ostatni dzień eventu dla prawdziwych koksów. 81+ Pierwsza fala na płaskowyżu, droga do jaskini, a nosiciel w samej jaskini. Druga fala, być może największa - południowa część Garnizonu, jaskinia, nosiciel na końcu urwiska. Zombie silniejsze... hmm... trudno już tu wyliczać. Powiedzmy x12 albo i więcej. Nosiciel adekwatnie. Wypadałyby z niego itemy typu tych, które możemy dostać w Beirn, inhibitory diamentowe oraz większe flasze. To tyle O_O. 4-dniowa apokalipsa Zombie zażegnana... (albo i nie?) Basfau napisał(a): Całkiem niezły pomysł na event, super klimacik i dobra zabawa Może ekipa zainteresuje się tą ideą eventu prędzej czy później. Btw. 5. dzień może dotyczyć Beirn, tj. zagajnik nad lochami + lochy, jaskinia na stoku albo polana u Staska. ViconiaDev napisał(a): Pomysł dobry sam na podobnym myślałem ale dla high leveli i w nieco innej formie. Nie wiem jednak czy jest to technicznie wykonalne. Myślę, że była by to ciekawa opcja zwłaszcza w systemie automatycznych eventów kóry kiedyś mam nadzieję będzie działać:) Agresywności w trentis nie powinno być ze względu na początkujących graczy którzy akurat na event trafią:) Oczywiście dla serwera przydała by się nagroda za pokonanie eventu bądź kara za dopuszczenie do apokalipsy:P rzuff napisał(a): Zombiacze Super, zabiorę to na serwer .com i tam się pewnie pojawi, tyle, że w okrojonej wersji. Niestety nie ma Nosiciela i nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie, to samo z Zombiaczami, nie ma silniejszych wersji. Jednak myślę, że nic nie stoi na przeszkodzie by Nielichy czy Cybulski zostali nazwani umownie Nosicielami, a Zombiakom dodać po Wenie czy trzech i od razu staną się silniejszą wersją Vanessa napisał(a): Według mnie - w tym tkwi właśnie problem dzisiejszych eventów. Coraz więcej takich, w których nie ma do końca fabuły i gracze po prostu leją grupy stworzone z 2 wenów i vougha, czy 3 Fyo i 2 GMO. Niby oke, jest jakieś wyzwanie, ale to takie w zasadzie wystrzelone nie wiadomo skąd. Zbierasz team i lejesz i tyle z tego jest. Dopowiem też, że tworzenie gier; postaci, wymyślania fabuły czy mapping świata nie są mi obce. Nie znam oczywiście systemu Taerna, ale sądzę, że stworzenie specjalnych mobów eventowych na już gotowych grafikach nie jest aż takie trudne, a urozmaiciłoby rozgrywkę. Co do agresywności w Trentis - stąd wzięłoby się ogłoszenie mówiące wcześniej o opuszczeniu tego miejsca xD. Sytuacja, w której gracze czekaliby na resp nosiciela nim pojawi się plaga była do przewidzenia - dlatego GMi musieliby "zabezpieczyć" teren i upewnić się, że nikt nie stoi tam gdzie nie powinien xD HeavenMaker napisał(a): Pomysł nam się podoba. Nie obiecuję że wejdzie dokładnie w taki sposób jak zostało to opisane ale postaramy się być maksymalnie bliscy autorce pomysłu. Najwcześniej kiedy damy radę to wprowadzić to wrzesień/październik. Koperek napisał(a): Z własnego doświadczenia wiem, że ustawienie agresywnych mobów w drodze do zlecenia, wyjścia z bossa czy ogólnie drogi dojścia do ważnych miejsc zawsze spotyka się z dezaprobatą graczy. Pomysł z zombi sam w sobie dobry i dobrze, że takie propozycje się pojawiają bo tego zawsze brakuje. Event sam lekko stuninguje i w tym tygodniu na s1 zobaczymy jak to wypali. Rzecz jasna bez dropu bo to na dzień dzisiejszy jest niemożliwe do ustawienia. Zuzialol napisał(a): Świetny pomysł! Tylko warto by przenieść zombiaki z okolic Mandu w inne miejsce, nie tak ważne, bo to by mogło NA PRAWDĘ przeszkadzać graczom, którzy nie chcieliby brać udziału, tylko sobie poexpić szybko. Vamprah napisał(a): Fajny pomysł, ale tak jak powiedział koper ustawianie mobów w okolicy zlecka czy czegoś nie spodoba się graczom (zwłaszcza że będzie to testowane na s1 gdzie zawsze lecą hejty z powodu eventu/jego braku) Vanessa napisał(a): Oj tam. Gracze zawsze narzekają nie ważne co się nie wymyśli xD. Event i tak nie byłby całodniowy, więc na tą godzinkę mogliby akurat nie solować Icha. Oczywiście pewnie i tak znajdzie się jakiś koksu co powie: "Cały rok nie chodziłem na Ichtiona. Akurat mi się zachciało a tu jakiś głupi event!" Hahaha. No i czekam na relacje z s1, bo jako, że gram na s2 nie będę mieć wglądu xD _________________ "Zawsze mam rację z prostego powodu-nie chrzanie głupot" - Kalart "Moja refleksja jest taka że kneblować każdy umie, domagać się sprawiedliwości wobec innych " - Mroczna "Wybacz jeżeli uraziłam Twoje myślenie" - Ruuda |
|
15 Maj 2014, o 20:04 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Czyli ssy z eventu moje i koperka co je tak wrzucaliśmy przepadły? ah szkoda no nic trzeba zrobić nowy event będą nowe ssy:P
Trzeba przyznać, że się postarał z tą rekonstrukcją, niestety, to czego tu nie ma bezpowrotnie przepadło. rzuff U mnie uchowało się tylko to: 26-50 http://scr.hu/292y/rwzn8 http://scr.hu/292y/muz33 1-25 http://scr.hu/292y/lyixv http://scr.hu/292y/y8j6b http://scr.hu/292y/es17a http://scr.hu/292y/oycfr _________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... Ostatnio edytowany przez ViconiaDeV, 16 Maj 2014, o 12:48, edytowano w sumie 1 raz |
|
16 Maj 2014, o 01:05 |
|
|
Zabójca Tilsai
|
51-80
http://scr.hu/0rof/nglek http://scr.hu/0rof/7b2cl http://scr.hu/0rof/xidps http://scr.hu/0rof/kc005 http://scr.hu/0rof/f70tn http://scr.hu/0rof/bc8a3 81+ http://scr.hu/0rof/f3tiz http://scr.hu/0rof/huy6r http://scr.hu/0rof/8vd0o http://scr.hu/0rof/j2wzf http://scr.hu/0rof/teeye _________________ We are all the same, players in the game. |
|
16 Maj 2014, o 12:21 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 3 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 412 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |