Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Podklasy - ogólny zarys https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=36305 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Maahiverek [ 22 Maj 2014, o 18:25 ] |
Temat postu: | Podklasy - ogólny zarys |
Temat Lisaria natchnął mnie do tego by podzielic się z Wami moją koncepcją podklas, będzie to ogólny zarys . Na wstępie proszę o wyrozumiałosc w komentarzach jednak wszystkie uwagi przyjmę z pokorą 1. Co może się wam spodobac: - myślę że umiejętności które ułatwią grę , będą praktyczne - zbalansowanie 2. Co moze wam się nie spodobac: -monotonnośc -umiejętności przypominające te obecne -Zarys bardzo ogólny Przykładowo na 40lvl kiedy mamy już rozwinięte nasze podstawowe umiejętnosci mamy opcję wybrania podklasy , dostajemy dokładny opis abyśmy nie wybierali "w ciemno".. Oczywiście istniała by też opcja wybrania na niskim lvl wtedy turnieje na niskich lvl'ach byłyby dużo ciekawsze Mag Ognia: I. xXx ( myślę że są tu osoby które mają dużo lepsze pomysły na nazwy dlatego zostawiam to im) Umiejętności wspierające podpalenie, tarcze , umiejętnośc w stylu "wrażki" , czy też "podpałki" Podklasa lepsza w PvP jednak może troszkę słabsza do PvE II. xxx Umiejętności które będą jeszcze bardziej podnosiły nasze dmg - buffek w stylu "inki" , bardzo mocny atak ok.350% jednak ze słabą szansą trafienie Podklasa lepsza w PvE , słabsza w PvP Druid I.xxx Umiejętności pod grupę- grupowe zr , wzmocnienie , wtopienie coś tego typu II.xxx Druid pod grę solo Dodatkowe umiejętności pojedyncze, np coś w stylu wtopki jednak podnosi odpornosc na uroki, buffek zwiększający celnosc ataków magicznych Rycerz I. xxx Umiejętności pod grupę - grupowa ochronka , buffek zwiększający odporności (wraz z blokiem rycerz był by ze skały ) II. xxx Umiejętności bardziej podnoszące dmg i osłabiające przeciwnika - Umiejętnosc podobna do mierzonego osłabiająca np wszystkie strefy ataku, kolejny Buffek na styl rozkazu Vd I. xxx Debuffy - grupowa szpila ( słabsza od tej zwykłej) , debuff w stylu szpilki jednak mocniejszy , mógłby łączyc np: to co jest w szpili z dodatkowym zmniejszeniem dmg przeciwnika II. xxx umiejętności sprzyjające dmg- Uderzenie mocniejsze od UC jednak z mniejszą szansą trafienia, buffek który dawałby 100% szansy wejścia na zatrucie z UC Barbarzyńca I.xxx Buffek zwiększający dmg a także szanse trafienia( oczywiscie dmg duzo mniej od furii, szansa trafienia tez nie jakoś dużo) , buff pobudzający drużynę, zwieksza dmg calej grupie II. xxx Umki sprzyjajace gryzącym barbarzyńcom , coś w stylu dyńki takze zwiększające krwawienie i debuff osłabiający tylko obronę Łucznik I. xxx Umiejętności w stylu lodowej i ognistej czyli mocne uderzenie i do tego tak jak jest podpalenie i aura, mogloby byc np: lepsza wersja lodowej która miała by 250% obr i do tego szansę np: 15% na zamrozenie na 1 turę II.xxx umki w stylu Ts i piasku - jeszcze lepszy debuff Sheed I.xxx Umiejętności buffy grupowe i debuff- np: grupowa kontrolka (słabsza od zwykłej), buff grupowy zwiększający obronę , debuff osłabiający znacznie szansę ataku przeciwnika II.xxx umki pod dmg - atak z większym dmg od czi jednak nie zabierałby many, buff zwiększający siłę i skutecznośc ataków, a osłabiający obronę(nieznacznie) Jest to na prawdę ogólny zarys , chciałbym dowiedziec się co myślicie o tego typu podklasach , w razie pozytywnych opinii jestem w stanie dopracowac dokładnie tą IDEE |
Autor: | Zakrzew [ 22 Maj 2014, o 18:38 ] |
Temat postu: | Re: Podklasy - ogólny zarys |
Cytuj: umiejętności sprzyjające dmg- Uderzenie mocniejsze od UC jednak z mniejszą szansą trafienia, buffek który dawałby 100% szansy wejścia na zatrucie z UC Gdy vd ma ma +/- 350 wiedzy to mniejsza szansa trafienia znika... Ogólnie mi się nie podoba , wszystko to samo lecz osłabione/lepsze . |
Autor: | Maahiverek [ 22 Maj 2014, o 18:40 ] |
Temat postu: | Re: Podklasy - ogólny zarys |
Zakrzew napisał(a): Cytuj: umiejętności sprzyjające dmg- Uderzenie mocniejsze od UC jednak z mniejszą szansą trafienia, buffek który dawałby 100% szansy wejścia na zatrucie z UC Gdy vd ma ma +/- 350 wiedzy to mniejsza szansa trafienia znika... Ogólnie mi się nie podoba , wszystko to samo lecz osłabione/lepsze . Rozumiem , dzięki za opinię , każdy z nas widzi to inaczej, tylko czy nie podoba Ci się ogólnie zarys czy po prostu wymaga większego dopracowania? |
Autor: | Dragonn [ 22 Maj 2014, o 18:41 ] |
Temat postu: | Re: Podklasy - ogólny zarys |
Jak Willy już pisał- potrzeba szczegółowych rozpisów umiejętności, aby popatrzeć na pomysł z pozytywnej strony. Załóżcie temat, gdzie będziecie umieszczać własne zarysy dot. podklas ponieważ jeśli dalej popracujecie główką to zrobi nam się mnóstwo tematów i bajzel. Edit: @down- dlatego lepiej wstrzymać się do czasu gdy dopracujesz pomysł i wykorzystasz pełnię możliwości. Wieczorem podrzucę temat, gdzie schowamy wszystkie idee nt. podklas, taki zbiórczy koszyk fantów . |
Autor: | Maahiverek [ 22 Maj 2014, o 18:43 ] |
Temat postu: | Re: Podklasy - ogólny zarys |
Chcę tylko wiedziec czy idę w dobrą stronę, oczywiście mogę jeszcze troche popracowac i zrobic dokładne opisy każdej umiejętności |
Autor: | Zakrzew [ 22 Maj 2014, o 18:47 ] |
Temat postu: | Re: Podklasy - ogólny zarys |
Opis tzn daj "wzór" ile zr/wiedzy mocy/siły wiesz tak jak są opisane w grze , ile szansy na trafienie co robi jaki warunek spełniony itp |
Autor: | Maahiverek [ 22 Maj 2014, o 18:50 ] |
Temat postu: | Re: Podklasy - ogólny zarys |
Okey, jak tylko będę miał więcej czasu postaram się opisac poszczególne umiejętności |
Autor: | ViconiaDeV [ 22 Maj 2014, o 19:28 ] |
Temat postu: | Re: Podklasy - ogólny zarys |
Moim zdaniem nie idziesz w dobrą stronę, podklasy nie maja wspierać, polepszać umiejętności które mamy a dać możliwość nowej ścieżki rozwoju - nowe umiejętności, combo z innymi umiejętnosciami itp. Willy dokładnie opisał co musi zawierać pomysł podklas żeby był przydatny. Sam też zamierzam spłodzić parę podklas niech no sesja tylko minie. Czekam na temat dragona zbiorczy i zobaczymy może za parę miesięcy coś się z tego urodzi:P |
Autor: | Torkil [ 22 Maj 2014, o 19:42 ] |
Temat postu: | Re: Podklasy - ogólny zarys |
ViconiaDeV napisał(a): Moim zdaniem nie idziesz w dobrą stronę, podklasy nie maja wspierać, polepszać umiejętności które mamy a dać możliwość nowej ścieżki rozwoju - nowe umiejętności, combo z innymi umiejętnosciami itp. Według mnie natomiast to zła droga. Nowe ścieżki rozwoju? Jaką inną ścieżkę rozwoju od obrażeniowca może mieć np mo? Buff lub debuff A sh? Skoro jest bufferem z nastawieniem na debuff, to jedyną alternatywną scieżką jego rozwoju może być tylko dmg. Taka sytuacja zaś może doprowadzić do tego, że pt będzie składało się z dru i np 4 mo, gdzie dwóch będzie robiło za dmg, a dwóch za bufferów. Przykład ekstremalny, ale pokazuje że łatwo przedobrzyć. Co do samego opisywania podklas: Do tych wszystkich którzy chcą coś napisać: lepszym pomysłem jest skupienie się na jednej klasie postaci i wymyślenie jej kozackich umek, niz opisanie kilku klas byle jak |
Autor: | Dragonn [ 22 Maj 2014, o 19:50 ] |
Temat postu: | Re: Podklasy - ogólny zarys |
Temat dodałem do ogólnego zbioru. Ten zamykam i podrzucam odsyłacz: viewtopic.php?f=121&t=36309 |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |