Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Podklasy- zbiór Waszych pomysłów
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=36309
Strona 1 z 2

Autor:  Dragonn [ 22 Maj 2014, o 19:45 ]
Temat postu:  Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

Cześć
W nowo powstałym temacie będziemy zamieszczać każdy stworzony przez Was pomysł dotyczący podklas- drzewka umiejętności, idee, uwagi, nowe czary, uroki i co tylko jeszcze wyjdzie spod czaszki. W poście głównym chciałbym umieścić ogólny zbiór. Wszystko co wyprodukuje się w Waszym mózgu możecie umieszczać poniżej (ew. do mnie na pw)- będę to później podklejał w topicu. Jakiekolwiek uwagi, wtrącenia mile widziane ;) Jeżeli ktoś posiada przydatne linki proszę o informację na PW. Jeżeli autorzy poniższych tematów mają ochotę coś do nich dodać lub je zmodyfikować również proszę o wiadomość.
Schemat wypowiedzi:
@autor pomysłu
...treść postu...


Ad. LisarioIII
Spoiler:
Ad. Maahiverek
Spoiler:
Ad. Vanessa
Spoiler:
Ad. Avidar
Spoiler:
Ad. gromak
Spoiler:
Ad. llwyd Blaidd
Spoiler:
Ad. Torkil
Spoiler:
Ad. Arystos
Spoiler:

Autor:  Willy [ 23 Maj 2014, o 08:31 ]
Temat postu:  Re: Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

@Dragon - nie ma tu nic nawet w połowie dopracowanego. Nie musisz tworzyć takich skondensowanych kopii tego co jest na forum. Jeżeli coś fajnego się pojawi to z pewnością temat i pomysł zapiszę.

Autor:  ViconiaDeV [ 24 Maj 2014, o 03:16 ]
Temat postu:  Re: Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

Ad. Torkil
Hmm też mi tak się wydawało, że chodziło np o to że jak postać ma wbity np taran od barbarzyńcy ( czyli zachwianie równowagi) albo stratega od łucznika ( postać jest zraniona) aura/ossy itp to sheed mógłby wykorzystać jaką nową umkę typu podcięcie i tego lekko oszołomionego przeciwnika zwalić z nóg uniemożliwiając mu ataki w tej rundzie czy coś w ten deseń.
Bardziej to widzę jako kombinowane umki pod gre w drużynie niż solo - wymagało by ot większego ogarniania bo takich zależności można by stworzyć tysiące :twisted:

Autor:  IceG [ 31 Maj 2014, o 10:43 ]
Temat postu:  Re: Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

a wg mnie istotną rzeczą są stuny w każdej klasie postaci :) Druid ciągle będzie przekozakiem, jeżeli jako jedyny będzie stunował. (biorę pod uwagę wszystkie osłabienia itd). Dlatego skupię się na 1 podklasie- stunującej :) Nazwami się nie zajmuję bo i tak będą zmienione :D

Łucznik:
Buff "Strzała obuchowa". Buff na 4 rundy dający szansę na dodatkowy debuff przy różnym skillu. Zwiększa zużycie wymaganych pasków (kondy, many). Plus sam kosztuje many około 80% tyle co zmysły.
Ognista strzała- Szansa na zwiększony czas podpalenia o 1 rundę (około 10%)
Lodowa Strzała- Szansa zamrożenia na obecną rundę (5%)
Precyzyjny- Szansa na ogłuszenie działający w następnej rundzie (5%).
Zatruta- Robi ranę w ciele przeciwnika, a przez zatrutą strzałę wdaje się zakażenie (10%) na 2 rundy.
Strategiczny- Cios zadany jest z taką precyzją w słaby punkt przeciwnika, że w kolejnej rundzie jest 40% szansy, że jeden z ciosów zada 125% obrażeń. (Szansa 5%)

VD
VD polegający na robieniu combo. Mistrz użycia szpili (której stosunkowo mało się używa). Odpowiednia kolejność użycia skilli daje różne efekty.

Szpila>Hak>Zatrucie -Szpila robi dziurkę, o który haczy hak tworząc większą ranę, a zatrucie szybciej dostaje się w organizm robiąc silniejszy uszczerbek- Hak ma 110% obrażeń, zatrucie zwiększa debuff cały o 1% (cały debuff zatrucia).

Szpila>Zatrucie>Otępienie- Szpila tworzy słaby punkt w organizmie przeciwnika, co w połączeniu z zatruciem bardzo go osłabia. Otępienie jest "wisienką na torcie" wykorzystującą to osłabienie i tworzącą debuff uniemożliwienia rzucenia uroku w danej rundzie.

Szpila>Otępienie>Załamanie- Tworzy debuff zwiększający szansę na ukaz w następnej rundzie o 5%.

Barbarzyńca-
Wykorzystuje swoją siłę i masę do całkowitego wytrącenia przeciwnika z równowagi.
Wykorzystanie buffa "Przyrost masy", który daje dodatkowe szanse przy skillach. Trwa 3 rundy.
Taran- 10% szansy na zabranie o 1pa więcej na 1 rundę.
Dyńka- Zwiększenie debuffa o 2%
Combo- Zakażenie>Taran>Dyńka- Przeciwnik jest osłabiony, taran wyprowadza go z równowagi, a dyńka kończy to upadkiem i chwilową utratą przytomności. Stun w następnej rundzie.
Cięcie- Zwiększony dmg o 5%.

Sheed-
Dodanie nowego skilla "Podcięcie". Aby go zastosować trzeba odpowiednio osłabić ofiarę- może mieć maksymalnie 50% kondycji i musi mieć na sobie dotkliwe.
Nie ma zbyt wielu wymagań, ale np u druida z Wzmocnieniem wymagane będzie użycie ciosu w wątrobę w bardzo wielu przypadkach, aby zbić kondyche :) Podcięcie uniemożliwia wykonanie ataków fizycznych przez 2 rundy.

MO-
Zmiana na Maga Żywiołów o specjalizacji Energii. Dodanie skilla "Porażenie" i "Zaburzenie elektromagnetyczne". Porażenie będzie atakiem fizycznym ciskanym z pioruna, który zadaje 80% obrażeń Kuli Ognia. Przy aktywnym Zaburzenie jest szansa, że porażenie oszołomi przeciwnika na obecną rundę. Porażenie ma kolejność ataku równą meteorytowi.

Rycerz-
Mistrz używania tarczy. Dodanie skilla "Uderzenie tarczą". Obrażenia równe 110% Mierzonego. Daje debuff podatności na ataki fizyczne 3/4/5/6% procent i maksymalnie 10% szansy na stun w danej rundzie. (Najsłabszy stun jako, że rycerz jest od ochrony).

Druida nie daje bo ma korzenie. :) Chciałem tylko wyrównać prawo do stuna. :)

Autor:  Torkil [ 31 Maj 2014, o 13:45 ]
Temat postu:  Re: Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

@ IceG
Moim zdaniem robienie combo które jest uzależnione od kolejności wbitych debuffów jest troszkę bez sensu. Już teraz mówi się, że w PvP decyduje fart, co będzie gdy w przypadku takiego combo, gdzie prawidłowa kolejność to
1 :arrow: 2 :arrow: 3
wejdzie debuff 1 i 3.
Trzeba czekać kilka rund aż znikną, gdyż wbicie debuffa nr 2 i tak będzie bezcelowe, kolejność nie zostanie zachowana i nie będzie combo.

Autor:  IceG [ 31 Maj 2014, o 21:53 ]
Temat postu:  Re: Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

Torkil napisał(a):
@ IceG
Moim zdaniem robienie combo które jest uzależnione od kolejności wbitych debuffów jest troszkę bez sensu. Już teraz mówi się, że w PvP decyduje fart, co będzie gdy w przypadku takiego combo, gdzie prawidłowa kolejność to
1 :arrow: 2 :arrow: 3
wejdzie debuff 1 i 3.
Trzeba czekać kilka rund aż znikną, gdyż wbicie debuffa nr 2 i tak będzie bezcelowe, kolejność nie zostanie zachowana i nie będzie combo.


Tutaj combo ma działać tak, że się nie patrzy na to czy debuff już będzie czy nie :)
Czyli jak ktoś liczy na to combo może ponownie go użyć i powtórzyć debuff :) Patrząc, że np wbite już otępienie zwiększy szanse na combo :)

Autor:  DruidzkieŚci [ 9 Lip 2014, o 16:07 ]
Temat postu:  Re: Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

Postuluję przyklejenie tematu

Autor:  MrSkisly [ 15 Lip 2014, o 14:46 ]
Temat postu:  Re: Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

@IceG Dlaczego uważasz, że VD nie korzysta teraz ze szpili... Co do tego "Combo" VD raczej woli długo osłabiać przeciwnika i zadawać stały, spory DMG ze stosunkowo taniego Uderzenia Cienia co turę.

Autor:  Voldragiuss [ 16 Lip 2014, o 08:24 ]
Temat postu:  Re: Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

@Voldragiuss

Cześć oto pomysł moich podklas dla każdej klasy, każda klasa miałaby dwie do wyboru, przedstawie dziś podklasy dla: Druida, Rycerza
Każda Postać po osiągnięciu 50 poziomu otrzymywała by tzw. punkt klasowy
http://scr.hu/11te/lp2om nowy slot w umiejętnościach (III), w środku znajdowały by się 2okienka z ikonkami klas, a pod spodem pkt do rozporządzenia, wybieramy podklasę i od teraz w tych slocie są umiejętności dla tej profesji...



Druid
Podklasa: Uzdrowiciel Dusz (wym. poz 50)
Bonusy: raz na dzień wybierasz jeden z bonusów ( co 24h)
- wzmocnienie ducha +100many 3h
- Oczyszczenie duszy (nie podlegamy każe do leczenia) 2h
- Aura żywotności wszyscy sojusznicy (grupa) otrzymuje bonus +100hp 2h

Druid
Podklasa: Strażnik Natury (wym.poz 50)
Bonusy: raz na dzień wybierasz jeden z bonusów ( co 24h)
- Siła Natury (dodatkowe zmniejszenie zużycie many o 8%) 3h
- Opanowanie (Uderzenie nie zużywa many) 2h
- Nieugięty Obrońca (Uderzenie zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 20%) 2h

Teraz o umiejętnościach....

Odblokowywały by się bez wydawania żadnych punktów umiejętności, jednak wraz z naszym poziomem, choć wymagały by poszczególnej liczby bazowej podanych statystyk
było by ich łącznie 4, rozwijały by się do poz.3 (wym. by następnych poz i bazowych statystyk)
Umiejętności (Uzdrowiciel Dusz)

Heroizm (wym. poz 50) wym wiedza 70 poz 2 wym.poz 60 wym wiedza 80 poz 3 wym.poz 75 wym. wiedza 100
opis:
Uzdrowiciele z dalekich stron Haligradu opanowali niezwykłą sztukę potrafiącą wzmocnić siebie, lub daną osobę zaklęciem, które pobudza go natychmiastowo, dzięki czemu staję się niezwykle zwinny, szybki, choć szybciej się męczy, używano go do wzmocnienia Sił wojsk Taernu...

Wiedza 0.8* moc 0.7*
poz 1
Zadawane obrażenia fizyczne +15%
Zadawane obrażenia magiczne +10%
PA+1
Zużycie kondycji i many +10%

poz 2
Zadawane obrażenia fizyczne +18%
Zadawane obrażenia magiczne +14%
PA+1
Zużycie kondycji i many +15%

poz 3
Zadawane obrażenia fizyczne +20%
Zadawane obrażenia magiczne +17%
PA+1
Zużycie kondycji i many +18%



Wkrótce ukończę moją prace!

Autor:  Qmacz [ 16 Lip 2014, o 08:30 ]
Temat postu:  Re: Podklasy- zbiór Waszych pomysłów

Wraz ze wzrostem umiejętności , zużycie powinno być mniejsze , bo nieopłacalne byłoby jej rozwijanie , taki szczegół ...

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/