Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Pare pomyslow
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=36550
Strona 1 z 2

Autor:  Bananovvy [ 5 Cze 2014, o 19:26 ]
Temat postu:  Pare pomyslow

Witam.

1. Specjalne umiejętności petów gildiowych,
chodzi mi o specjalne umki. Mogą wystąpić raz na ruski rok - może 5% szansy na wystąpienie ich, np:
- Feniks - powstanie z popiołów - gdy pet padnie, jest szansa że stwór zmartwychwstanie, z pełnym hp i atakuje 2 razy meteorytem
- Kobra - atak jadem - strzela w 2-3 losowych przeciwników jadem który zadaje 300-500 obrażeń, dodatkowo atak daje buffa zatrucie i zakażenie(3 tury),
- Plox - grupowa klątwa - atakuje wszystkich przeciwników uderzeniem cienia który zadaje 300-500 obrażeń, dodatkowo daje buffa zatrucie i książkę.
- Papug - grupowy rzut kamieniem - rzuca kamieniem 3 razy w 3-5 przeciwników który zadaje 200-300 obrażeń, do tego dochodzi krwawienie na 3 tury.
Myślę że dałem wystarczająco przykładów.

2. Zmorphowany ekwipunek całej gildii
Tutaj chodzi mi o to że trzeba zebrać sporo platy np. 5k. Aby gracz mógł nosić zmorphowany ekwipunek. Cała gildia mogłaby z tego korzystać na swojej działce.

3. Więcej bossów i czempów
Po co? po to że gdy gracz pokona każdego bossa i czempa... to można powiedzieć że może kończyć grę, zobaczył wszystko. Co można później robić? No więc... uwaga, uwaga... super mega ultra robienie tego samego! Przydałoby się wprowadzenie czegoś nowego.

4. Łapanie moobków i sprzedawanie
Głównie chodzi mi o bicie moobka i jak będzie miał 0/500 hp masz szanse go złapać, 40% szansy. Będziesz potrzebował klatki do tego(u kupienie np. u kowala), jak dropniesz moobka, idziesz do łowcy niewolników i oddajesz mu go za wyznaczoną cene.

5. Frakcje
W grze o ile się nie mylę są 2 frakcje u jakich zakładamy gildię. Mamy dokładnie: Sarmatów i Euryntów(czy jakoś tak ;d). Większość gildii pewnie nie pamięta u kogo założyła. Co dawałaby frakcja? Bonus do obrony i obrażeń, np:
- jak gracz założy gildię u Sarmatów, dostaje bonus +2% obrażeń za każdy poziom warowni + może wziąć zlecenia na zabicie 5-10 graczy z wrogiej frakcji(dostaje za to pierścień, naszyjnik, broń, rękawice, peleryne na poziom niedaleki od gracza)
- jak gracz założy gildię u Euryntów, dostaje bonus +2% do obrony za każdy poziom warowni + może wziąć zlecenia na zabicie 5-10 graczy z wrogiej frakcji(dostaje za to zbroję, buty, spodnie, hełm, rękawice na poziom niedaleki od gracza)

No to chyba na tyle, pozdrawiam.

Autor:  KARIPLek [ 5 Cze 2014, o 20:24 ]
Temat postu:  Re: Pare pomyslow

Ze wszystkich twoich pomysłów sens ma tylko jeden (super umiejętność peta) ale na pewno nie takie drętwe. (Jedynie feniks mi się spodobał). Łapanie mobów nigdy nie przejdzie, pomysł z bonusem też już był (swoją drogą są 3 "frakcje" a i bonusy pomieszałeś Sarmatyni raczej bronią a Erutyni "atakują"). Pomysłu z morfem G nie skomentuje bo wydaje mi się, że nie rozumiem albo nie ma sensu.
Tyle odemnie.

Autor:  Bananovvy [ 5 Cze 2014, o 20:30 ]
Temat postu:  Re: Pare pomyslow

ta nie ma sensu, a sam bys pewnie nie wymyslil, taern trzeba rozwijac... bo gra sie juz robi nudna, caly czas to samo... i w kolko... i w kolko.
ogolnie gra stoi w tym samym miejscu(moim okiem), dodali nowe bossy... omg, cos nowego... pare miesiecy minie i sie zrobi to znow nudne... i znow to samo... to samo...
z gilida czemu nie, w koncu kiedys nie bedzie co rozwijac... a w miedzyczasie mozna by kupic sobie stroj.
a z petami, co ty bys chcial... super mega ultra skakanie i niszczenie przeciwnika od razu?
czemu nigdy nie przejdzie lapanie moobow? cos nowego w koncu... a nie zabijanie i zabijanie, moze tez handel? w koncu gra jest w czasach sredniowiecza... kase trzeba bylo zarabiac jak sie da.
z tymi gildiami to tam mozna by zmienic, przeciez ja gry nie tworze, jedynie dalem pare pomyslow co moznaby dodac aby gra byla lepsza.
joł elo

Autor:  Casanoova [ 6 Cze 2014, o 15:19 ]
Temat postu:  Re: Pare pomyslow

Bananovvy napisał(a):

3. Więcej bossów i czempów
Po co? po to że gdy gracz pokona każdego bossa i czempa... to można powiedzieć że może kończyć grę, zobaczył wszystko. Co można później robić? No więc... uwaga, uwaga... super mega ultra robienie tego samego! Przydałoby się wprowadzenie czegoś nowego.


Nie będę opisywał reszty, jak dla mnie zbędne. Ten jeden punkt mnie rozbawił. Kiedyś był max dz, bez zaby/marionetki/konserw. Nie wspominając że NIE BYŁO CZEMPIONÓW z setami. "Po co? po to że gdy gracz pokona każdego bossa i czempa" powiedz mi jak pokonasz taką morane, dopiero wtedy możesz powiedzieć, że wszystko zabiłeś :lol: .


Gra się rozwija, wprowadzanie 10 bosów na jeden przedział jest zbędne, każdy bos i czemp kiedyś padnie. W porównaniu do tego co było 3/4lata temu, macie sporo bosów i nowości. Osobiście zaczynałem gre bez setów z dz/valdkiem/wendem - nad nimi nie było niczego mocniejszego.

Teraz trzeba czekać na podklasy,targowisko :) .

Autor:  llwyd Blaidd [ 6 Cze 2014, o 17:57 ]
Temat postu:  Re: Pare pomyslow

Rzeczywiście wydaje się dziwne, że niezależnie pod czyim patronatem założymy gildię, nie ma to absolutnie żadnego wpływu na rozgrywkę (ani misje poboczne, ani unikalne działki i wyglądy budynków, o unikalnych budynkach już nie mówiąc).

Autor:  Bananovvy [ 6 Cze 2014, o 18:30 ]
Temat postu:  Re: Pare pomyslow

Casanoova:
chlopie, ja juz nie gram w ta gierke, wchodze raz na tydzien gora i robie pare fyo. zrobilem wszystko do szatana na 70 lvl. moim zdaniem lepiej miec 10 bossow na 5 lvli niz miec 2-3 na 10...
gra przez mase bossow i czempow przyciagnie ludzi, bedzie wiecej rarow, bo teraz jest malo. przyklad:
- 60 lvl dla fizoli - opoka i virthill - no sporo 2 rary
- 60 lvl dla magow - diabolo - no, no... jest w czym wybierac.
trzeba tez troche myslec jak sie ekwipunek dobiera... wiecej do morphowania bedzie. gra wiecej zarobi. poza tym mnie bawi to ze gra sie wolno rozwija... nie lepiej zatrudnic wiecej osob? przeciez gra ma zarabiac... ale bez szybiego rozwoju gry... mniej zarobi i stanie sie mniej atrakcyjna
pozdro pis joł

Autor:  Heydeen [ 6 Cze 2014, o 18:34 ]
Temat postu:  Re: Pare pomyslow

Ale zauważ jedno, jesli wprowadzą dajmy na to kolejne 15 bosów, to ..... jeszcze bardziej to rozproszy ludzi.

Już teraz często na s5 nie da się skleić ekipy na nic, a im więcej mapek, im więcej bosów tym mniej ludzi biega po mapkach, na 1 osobę będzie przypadać jeszcze więcej cm3 mapki :d

To durny pomysł, tylko podklasy uatrakcyjniły by rozgrywke zarówno starym jak i nowym graczą, tyle.

Autor:  Bananovvy [ 6 Cze 2014, o 18:36 ]
Temat postu:  Re: Pare pomyslow

tylko podklasy? co ty, wolisz bic 45984189418941984198 razy te same bossy?
wiecej rarow, bossow - wiecej zabawy... a nie robienie w kolko tego samego.

Autor:  Heydeen [ 6 Cze 2014, o 18:39 ]
Temat postu:  Re: Pare pomyslow

Tak, te same bosy za pomocą nowych umek, tworzyć nowe postacie aby testować buildy


A tak wprowadzą nowe bosy, będziesz 3h sklejał ekipe na nie.... o ile to się uda wogóle, a One i tak się po miesiącu znudzą, podklasami można sie bawić znaaacznie dłużej, wtedy jest sens tworzenia nowych profesji aby własnoręcznie to wystestować.

Płytkie masz myślenie kolego ;)

Autor:  Bananovvy [ 6 Cze 2014, o 18:41 ]
Temat postu:  Re: Pare pomyslow

hahaha, no niezly typ z ciebie. po miesiacu to sie caly taern nudzi przez mala ilosc bossow. podklasy o ile wprowadza(pewnie za 2-3 lata), to bedzie dobrze, ale i tak bedzie brakowalo bossow

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/