Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Lotny boss mid-high lvl
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=37234
Strona 1 z 3

Autor:  ArGes [ 11 Lip 2014, o 00:34 ]
Temat postu:  Lotny boss mid-high lvl

Witam

Pomysłem na dziś i zarazem pomysłem który sądze spodoba się nie jednemu jest lotny boss dostępny dla nup jak i kox levelowy graczy. Zapraszam do lektury:P

O tytułowym lotnym bosie pisałem już w pewnym temacie jednak temat został usunięty a pomysł poległ razem z tematem i setką pomysłow ...

Jak wszyscy dobrze wiemy, przez Taern od początku gry po jej ostatnie Questy mówi nam o Utorze i jego armii ( bla bla bla) . Pomyślałem więc o dodaniu Bossa "Potępiony Utor" z respem podobnym do wendiego , jednak jego zasięg sięgałby od trentis po krance stoków nad Beirn.
Boss ten to Duch poległego w walce Żołnierza utoru, który przebudza się co jakiś czas i robi małe paranormal activity :)

Poziom Utora zależny byłby od miejsca respa ;
- trentis/okolice sciezki zedów/ wioski murraga/ruin - Poziom 10-30 lvl
-okolice zamku Gastelhoff/jaskinie pod alairem po same jego krańce - poziom 30-50
-Las koldów/las orków/okolice kemenak - poziom 50-70
-wąwóz/grań/płaskowyż- poziom 70-90
-Garnizon dmorther/zamarznięte jezioro/ podwórzec harlburd(nie wiem czy dobrze napisałem)-poziom 90-110
-Beirn/stok i okolice- poziom 110-130

Pytanie , co by miał dawać ów boss?
Myśle,że aby nie zakłocić balansu aktualnych rarów mógłyby z niego lecieć wyjątkowe skiny peleryn/hełmów/zbroi. ( tu pomysł na wygląd zostawiłbym kolorowym)Drop podobny jak z czempionów na zimce,aby skiny były na prawdę rzadkością i wzbudzały zazdrość u innych:P

Oryginalnych skinów w grze jest tylko 3 dostępne z mini bosa Trytey(przed instancją aquy)

Troche o systemie walki opisanego bosa;
-skoro miałby byc to duch to sugeruję ataki głownie urokami i z dystansu wraz z atakami obszarowymi.

Co do czasu respa to myśle,że raz na 12 h patrząc na obszar jego zasięgu będzie jak najbardziej słuszną opcją.

Co do wyżej wymienionych aluzji , plan jakiejkolwiek realizacji i wykonaniu wraz ze zmianami zostawiłbym inżynierom , którzy pewnie maja lepszy pomysł na urozmaicenie mojego pomysłu:P

Osobiście czuje że Utor Jako boss to wspaniała klimatyczna wersja bossa który co jakiś czas nękałby krainy których nie zdołał podbić i chce to robic jako bezcielesna dusza.

Może to przyczyni się także do odwiedzania nup mapek przez koksów nie tylko w poszukiwaniu platynowych skrzynek?:)

Proszę o opinie.

Autor:  GreenGirl [ 11 Lip 2014, o 07:24 ]
Temat postu:  Re: Lotny boss mid-high lvl

pomysl fajny
pewnie pomysla o tym po targowisku

Autor:  Mroku [ 11 Lip 2014, o 07:48 ]
Temat postu:  Re: Lotny boss mid-high lvl

Fajny pomysł na lotnego bosska.

Wystarczy postawić kufel, przestroga na przyszłość~ Dragonn


_______________

45 MO gramy dalej

Autor:  moooo [ 11 Lip 2014, o 07:51 ]
Temat postu:  Re: Lotny boss mid-high lvl

Pomysł jest fajny. Pojawił by się kolejny unikalny boss (ekipa niby nie potrzebuje pomysłów na bossy) ale uważam że ten jest godny uwagi.
Co do dropów z tego bossa skiny super sprawa.
Ze swojej strony dodał bym do lotu psycho bron dla magów bo obecnie to kicha z tym. Jeśli boss posiadał by różne lvl to mogły by powiedzmy od 50 lvl spadać te psycho bronie adekwatne do poziomu.

Szkoda że pewnie jak większość pomysłów zostanie tylko w sferze dyskusji :cry:

Autor:  Qmacz [ 11 Lip 2014, o 08:20 ]
Temat postu:  Re: Lotny boss mid-high lvl

Nawet nie czytałem .

viewtopic.php?f=187&t=18511&hilit=propozycje+odno%C5%9Bnie

Do zamknięcia .

Autor:  ArGes [ 11 Lip 2014, o 08:37 ]
Temat postu:  Re: Lotny boss mid-high lvl

Qmacz napisał(a):


Może przeczytaj , zamiast trollować posty robiąc nie potrzebny zamęt donosząc jednoczesnie wazeliną w stosunku do Ekipy ...

Pokazałes temat którego nie było , został zakopany w archiwach i dodany w trakcie gdy pisałem swój, zresztą wystarczy spojrzeć na date utworzenia panie prawy..

Autor:  Qmacz [ 11 Lip 2014, o 08:43 ]
Temat postu:  Re: Lotny boss mid-high lvl

O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ...

Autor:  ArGes [ 11 Lip 2014, o 08:50 ]
Temat postu:  Re: Lotny boss mid-high lvl

Qmacz napisał(a):
O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ...


Wiesz , wole nie opierać sie na twojej orientacji...
Wole poczekać aż osoba kompetentna po rzuceniu okiem na pomysł , sama się wypowie..
Kto wie , może zostanie nawet zaakceptowany

Autor:  Ariaris [ 11 Lip 2014, o 08:53 ]
Temat postu:  Re: Lotny boss mid-high lvl

Qmacz napisał(a):
O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ...

niekoniecznie, bo sytuacje są różne, i jeśli jest jakiś naprawdę ciekawy temat, i wart uwagi to dlaczego go od razu zamykać, a nuż wyjdzie coś fajnego o czym warto by pomyśleć w przyszłości :)

mnie się pomysł bardzo podoba, ale nie jestem pewna, czy siła moba może być zmienna w przypadku krain, na których się pojawia. Może po prostu być kilka ich wersji, które respiłyby kiedy chciały (może tak jak np. z zimowym trollem, mogą się pojawić nawet 3 sztuki w jednym czasie?)

Edit: tym bardziej, że Utor pojawia się przez długą część gry. Dodatkowo nawet został przeprowadzony na s2 "utorski event" autorstwa Ramzesssssa (zainteresowani mogą zerknąć tutaj -> viewtopic.php?f=140&t=35144). Moze faktycznie warto pociągnąć ten temat dalej.

Autor:  ArGes [ 11 Lip 2014, o 09:02 ]
Temat postu:  Re: Lotny boss mid-high lvl

Ariaris napisał(a):
Qmacz napisał(a):
O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ...

niekoniecznie, bo sytuacje są różne, i jeśli jest jakiś naprawdę ciekawy temat, i wart uwagi to dlaczego go od razu zamykać, a nuż wyjdzie coś fajnego o czym warto by pomyśleć w przyszłości :)

mnie się pomysł bardzo podoba, ale nie jestem pewna, czy siła moba może być zmienna w przypadku krain, na których się pojawia. Może po prostu być kilka ich wersji, które respiłyby kiedy chciały (może tak jak np. z zimowym trollem, mogą się pojawić nawet 3 sztuki w jednym czasie?)


Też o tym myślałem i doszedłem do wniosku (sadziłem ze ekipa na ten pomysł wpadnie aby sobie nie utrudniac) aby było kilka takich samych bosków podpietych do swojego rejonu z odpowiednim poziomem.

myśle ze jeden na całą mape gry to faktycznie za malo jesli chodzi o obszar respa + fakt że co mapke musiałby się losować odpowiedni balans dla Utora . Dlatego lepiej porobic 5 wersji podobnych jednak o innych statystykach.

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/