Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Lotny boss mid-high lvl https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=37234 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | ArGes [ 11 Lip 2014, o 00:34 ] |
Temat postu: | Lotny boss mid-high lvl |
Witam Pomysłem na dziś i zarazem pomysłem który sądze spodoba się nie jednemu jest lotny boss dostępny dla nup jak i kox levelowy graczy. Zapraszam do lektury:P O tytułowym lotnym bosie pisałem już w pewnym temacie jednak temat został usunięty a pomysł poległ razem z tematem i setką pomysłow ... Jak wszyscy dobrze wiemy, przez Taern od początku gry po jej ostatnie Questy mówi nam o Utorze i jego armii ( bla bla bla) . Pomyślałem więc o dodaniu Bossa "Potępiony Utor" z respem podobnym do wendiego , jednak jego zasięg sięgałby od trentis po krance stoków nad Beirn. Boss ten to Duch poległego w walce Żołnierza utoru, który przebudza się co jakiś czas i robi małe paranormal activity Poziom Utora zależny byłby od miejsca respa ; - trentis/okolice sciezki zedów/ wioski murraga/ruin - Poziom 10-30 lvl -okolice zamku Gastelhoff/jaskinie pod alairem po same jego krańce - poziom 30-50 -Las koldów/las orków/okolice kemenak - poziom 50-70 -wąwóz/grań/płaskowyż- poziom 70-90 -Garnizon dmorther/zamarznięte jezioro/ podwórzec harlburd(nie wiem czy dobrze napisałem)-poziom 90-110 -Beirn/stok i okolice- poziom 110-130 Pytanie , co by miał dawać ów boss? Myśle,że aby nie zakłocić balansu aktualnych rarów mógłyby z niego lecieć wyjątkowe skiny peleryn/hełmów/zbroi. ( tu pomysł na wygląd zostawiłbym kolorowym)Drop podobny jak z czempionów na zimce,aby skiny były na prawdę rzadkością i wzbudzały zazdrość u innych:P Oryginalnych skinów w grze jest tylko 3 dostępne z mini bosa Trytey(przed instancją aquy) Troche o systemie walki opisanego bosa; -skoro miałby byc to duch to sugeruję ataki głownie urokami i z dystansu wraz z atakami obszarowymi. Co do czasu respa to myśle,że raz na 12 h patrząc na obszar jego zasięgu będzie jak najbardziej słuszną opcją. Co do wyżej wymienionych aluzji , plan jakiejkolwiek realizacji i wykonaniu wraz ze zmianami zostawiłbym inżynierom , którzy pewnie maja lepszy pomysł na urozmaicenie mojego pomysłu:P Osobiście czuje że Utor Jako boss to wspaniała klimatyczna wersja bossa który co jakiś czas nękałby krainy których nie zdołał podbić i chce to robic jako bezcielesna dusza. Może to przyczyni się także do odwiedzania nup mapek przez koksów nie tylko w poszukiwaniu platynowych skrzynek?:) Proszę o opinie. |
Autor: | GreenGirl [ 11 Lip 2014, o 07:24 ] |
Temat postu: | Re: Lotny boss mid-high lvl |
pomysl fajny pewnie pomysla o tym po targowisku |
Autor: | Mroku [ 11 Lip 2014, o 07:48 ] |
Temat postu: | Re: Lotny boss mid-high lvl |
Fajny pomysł na lotnego bosska. Wystarczy postawić kufel, przestroga na przyszłość~ Dragonn _______________ 45 MO gramy dalej |
Autor: | moooo [ 11 Lip 2014, o 07:51 ] |
Temat postu: | Re: Lotny boss mid-high lvl |
Pomysł jest fajny. Pojawił by się kolejny unikalny boss (ekipa niby nie potrzebuje pomysłów na bossy) ale uważam że ten jest godny uwagi. Co do dropów z tego bossa skiny super sprawa. Ze swojej strony dodał bym do lotu psycho bron dla magów bo obecnie to kicha z tym. Jeśli boss posiadał by różne lvl to mogły by powiedzmy od 50 lvl spadać te psycho bronie adekwatne do poziomu. Szkoda że pewnie jak większość pomysłów zostanie tylko w sferze dyskusji |
Autor: | Qmacz [ 11 Lip 2014, o 08:20 ] |
Temat postu: | Re: Lotny boss mid-high lvl |
Nawet nie czytałem . viewtopic.php?f=187&t=18511&hilit=propozycje+odno%C5%9Bnie Do zamknięcia . |
Autor: | ArGes [ 11 Lip 2014, o 08:37 ] |
Temat postu: | Re: Lotny boss mid-high lvl |
Qmacz napisał(a): Może przeczytaj , zamiast trollować posty robiąc nie potrzebny zamęt donosząc jednoczesnie wazeliną w stosunku do Ekipy ... Pokazałes temat którego nie było , został zakopany w archiwach i dodany w trakcie gdy pisałem swój, zresztą wystarczy spojrzeć na date utworzenia panie prawy.. |
Autor: | Qmacz [ 11 Lip 2014, o 08:43 ] |
Temat postu: | Re: Lotny boss mid-high lvl |
O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ... |
Autor: | ArGes [ 11 Lip 2014, o 08:50 ] |
Temat postu: | Re: Lotny boss mid-high lvl |
Qmacz napisał(a): O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ... Wiesz , wole nie opierać sie na twojej orientacji... Wole poczekać aż osoba kompetentna po rzuceniu okiem na pomysł , sama się wypowie.. Kto wie , może zostanie nawet zaakceptowany |
Autor: | Ariaris [ 11 Lip 2014, o 08:53 ] |
Temat postu: | Re: Lotny boss mid-high lvl |
Qmacz napisał(a): O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ... niekoniecznie, bo sytuacje są różne, i jeśli jest jakiś naprawdę ciekawy temat, i wart uwagi to dlaczego go od razu zamykać, a nuż wyjdzie coś fajnego o czym warto by pomyśleć w przyszłości mnie się pomysł bardzo podoba, ale nie jestem pewna, czy siła moba może być zmienna w przypadku krain, na których się pojawia. Może po prostu być kilka ich wersji, które respiłyby kiedy chciały (może tak jak np. z zimowym trollem, mogą się pojawić nawet 3 sztuki w jednym czasie?) Edit: tym bardziej, że Utor pojawia się przez długą część gry. Dodatkowo nawet został przeprowadzony na s2 "utorski event" autorstwa Ramzesssssa (zainteresowani mogą zerknąć tutaj -> viewtopic.php?f=140&t=35144). Moze faktycznie warto pociągnąć ten temat dalej. |
Autor: | ArGes [ 11 Lip 2014, o 09:02 ] |
Temat postu: | Re: Lotny boss mid-high lvl |
Ariaris napisał(a): Qmacz napisał(a): O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ... niekoniecznie, bo sytuacje są różne, i jeśli jest jakiś naprawdę ciekawy temat, i wart uwagi to dlaczego go od razu zamykać, a nuż wyjdzie coś fajnego o czym warto by pomyśleć w przyszłości mnie się pomysł bardzo podoba, ale nie jestem pewna, czy siła moba może być zmienna w przypadku krain, na których się pojawia. Może po prostu być kilka ich wersji, które respiłyby kiedy chciały (może tak jak np. z zimowym trollem, mogą się pojawić nawet 3 sztuki w jednym czasie?) Też o tym myślałem i doszedłem do wniosku (sadziłem ze ekipa na ten pomysł wpadnie aby sobie nie utrudniac) aby było kilka takich samych bosków podpietych do swojego rejonu z odpowiednim poziomem. myśle ze jeden na całą mape gry to faktycznie za malo jesli chodzi o obszar respa + fakt że co mapke musiałby się losować odpowiedni balans dla Utora . Dlatego lepiej porobic 5 wersji podobnych jednak o innych statystykach. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |