Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Lotny boss mid-high lvl 

Pomysł oceniam na;
Genialny,warty realizacji. 60%  60%  [ 25 ]
Nie warty realizacji. 40%  40%  [ 17 ]
Razem głosów : 42

 Lotny boss mid-high lvl 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Lotny boss mid-high lvl
Witam

Pomysłem na dziś i zarazem pomysłem który sądze spodoba się nie jednemu jest lotny boss dostępny dla nup jak i kox levelowy graczy. Zapraszam do lektury:P

O tytułowym lotnym bosie pisałem już w pewnym temacie jednak temat został usunięty a pomysł poległ razem z tematem i setką pomysłow ...

Jak wszyscy dobrze wiemy, przez Taern od początku gry po jej ostatnie Questy mówi nam o Utorze i jego armii ( bla bla bla) . Pomyślałem więc o dodaniu Bossa "Potępiony Utor" z respem podobnym do wendiego , jednak jego zasięg sięgałby od trentis po krance stoków nad Beirn.
Boss ten to Duch poległego w walce Żołnierza utoru, który przebudza się co jakiś czas i robi małe paranormal activity :)

Poziom Utora zależny byłby od miejsca respa ;
- trentis/okolice sciezki zedów/ wioski murraga/ruin - Poziom 10-30 lvl
-okolice zamku Gastelhoff/jaskinie pod alairem po same jego krańce - poziom 30-50
-Las koldów/las orków/okolice kemenak - poziom 50-70
-wąwóz/grań/płaskowyż- poziom 70-90
-Garnizon dmorther/zamarznięte jezioro/ podwórzec harlburd(nie wiem czy dobrze napisałem)-poziom 90-110
-Beirn/stok i okolice- poziom 110-130

Pytanie , co by miał dawać ów boss?
Myśle,że aby nie zakłocić balansu aktualnych rarów mógłyby z niego lecieć wyjątkowe skiny peleryn/hełmów/zbroi. ( tu pomysł na wygląd zostawiłbym kolorowym)Drop podobny jak z czempionów na zimce,aby skiny były na prawdę rzadkością i wzbudzały zazdrość u innych:P

Oryginalnych skinów w grze jest tylko 3 dostępne z mini bosa Trytey(przed instancją aquy)

Troche o systemie walki opisanego bosa;
-skoro miałby byc to duch to sugeruję ataki głownie urokami i z dystansu wraz z atakami obszarowymi.

Co do czasu respa to myśle,że raz na 12 h patrząc na obszar jego zasięgu będzie jak najbardziej słuszną opcją.

Co do wyżej wymienionych aluzji , plan jakiejkolwiek realizacji i wykonaniu wraz ze zmianami zostawiłbym inżynierom , którzy pewnie maja lepszy pomysł na urozmaicenie mojego pomysłu:P

Osobiście czuje że Utor Jako boss to wspaniała klimatyczna wersja bossa który co jakiś czas nękałby krainy których nie zdołał podbić i chce to robic jako bezcielesna dusza.

Może to przyczyni się także do odwiedzania nup mapek przez koksów nie tylko w poszukiwaniu platynowych skrzynek?:)

Proszę o opinie.

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


11 Lip 2014, o 00:34

Podziękowali: Podwójny (11 Lip 2014, o 11:14)
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 1 Gru 2013, o 11:55
Posty: 5
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
pomysl fajny
pewnie pomysla o tym po targowisku


11 Lip 2014, o 07:24
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2014, o 07:40
Posty: 113
Miejscowość: Nakło n. Notecią
Podziękowano: 62 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Nick w grze: NinjaRider
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Fajny pomysł na lotnego bosska.

Wystarczy postawić kufel, przestroga na przyszłość~ Dragonn


_______________

45 MO gramy dalej

_________________
Image


11 Lip 2014, o 07:48
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 17:24
Posty: 52
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 90 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Pomysł jest fajny. Pojawił by się kolejny unikalny boss (ekipa niby nie potrzebuje pomysłów na bossy) ale uważam że ten jest godny uwagi.
Co do dropów z tego bossa skiny super sprawa.
Ze swojej strony dodał bym do lotu psycho bron dla magów bo obecnie to kicha z tym. Jeśli boss posiadał by różne lvl to mogły by powiedzmy od 50 lvl spadać te psycho bronie adekwatne do poziomu.

Szkoda że pewnie jak większość pomysłów zostanie tylko w sferze dyskusji :cry:


11 Lip 2014, o 07:51
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lip 2013, o 10:16
Posty: 87
Podziękowano: 184 razy
Otrzymanych podziękowań: 76 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Nawet nie czytałem .

viewtopic.php?f=187&t=18511&hilit=propozycje+odno%C5%9Bnie

Do zamknięcia .

_________________
tu podpis, za którego dostałem bana, bo gdy moderator poprosił o zmianę postanowiłem się z nim droczyć zamiast posłuchać


11 Lip 2014, o 08:20
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Qmacz napisał(a):


Może przeczytaj , zamiast trollować posty robiąc nie potrzebny zamęt donosząc jednoczesnie wazeliną w stosunku do Ekipy ...

Pokazałes temat którego nie było , został zakopany w archiwach i dodany w trakcie gdy pisałem swój, zresztą wystarczy spojrzeć na date utworzenia panie prawy..

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


11 Lip 2014, o 08:37
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lip 2013, o 10:16
Posty: 87
Podziękowano: 184 razy
Otrzymanych podziękowań: 76 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ...

_________________
tu podpis, za którego dostałem bana, bo gdy moderator poprosił o zmianę postanowiłem się z nim droczyć zamiast posłuchać


11 Lip 2014, o 08:43
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Qmacz napisał(a):
O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ...


Wiesz , wole nie opierać sie na twojej orientacji...
Wole poczekać aż osoba kompetentna po rzuceniu okiem na pomysł , sama się wypowie..
Kto wie , może zostanie nawet zaakceptowany

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


11 Lip 2014, o 08:50
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Qmacz napisał(a):
O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ...

niekoniecznie, bo sytuacje są różne, i jeśli jest jakiś naprawdę ciekawy temat, i wart uwagi to dlaczego go od razu zamykać, a nuż wyjdzie coś fajnego o czym warto by pomyśleć w przyszłości :)

mnie się pomysł bardzo podoba, ale nie jestem pewna, czy siła moba może być zmienna w przypadku krain, na których się pojawia. Może po prostu być kilka ich wersji, które respiłyby kiedy chciały (może tak jak np. z zimowym trollem, mogą się pojawić nawet 3 sztuki w jednym czasie?)

Edit: tym bardziej, że Utor pojawia się przez długą część gry. Dodatkowo nawet został przeprowadzony na s2 "utorski event" autorstwa Ramzesssssa (zainteresowani mogą zerknąć tutaj -> viewtopic.php?f=140&t=35144). Moze faktycznie warto pociągnąć ten temat dalej.


11 Lip 2014, o 08:53
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Ariaris napisał(a):
Qmacz napisał(a):
O ile się orientuję nadal nie potrzebują , więc kto robi niepotrzebny zamęt ...

niekoniecznie, bo sytuacje są różne, i jeśli jest jakiś naprawdę ciekawy temat, i wart uwagi to dlaczego go od razu zamykać, a nuż wyjdzie coś fajnego o czym warto by pomyśleć w przyszłości :)

mnie się pomysł bardzo podoba, ale nie jestem pewna, czy siła moba może być zmienna w przypadku krain, na których się pojawia. Może po prostu być kilka ich wersji, które respiłyby kiedy chciały (może tak jak np. z zimowym trollem, mogą się pojawić nawet 3 sztuki w jednym czasie?)


Też o tym myślałem i doszedłem do wniosku (sadziłem ze ekipa na ten pomysł wpadnie aby sobie nie utrudniac) aby było kilka takich samych bosków podpietych do swojego rejonu z odpowiednim poziomem.

myśle ze jeden na całą mape gry to faktycznie za malo jesli chodzi o obszar respa + fakt że co mapke musiałby się losować odpowiedni balans dla Utora . Dlatego lepiej porobic 5 wersji podobnych jednak o innych statystykach.

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


11 Lip 2014, o 09:02

Podziękowali: Brakon (10 Lis 2014, o 16:51)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 433 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron