Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
[Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=38037 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | galajus [ 19 Sie 2014, o 17:33 ] |
Temat postu: | [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci |
Tak sb stoje na plazy i mysle, w sporej ilosci gier kazda klasa ma swoja unikalna wlasciowsc pasywna ktore dzialaja bardzo rzadko ale sa dosc potezne. Tak wiec.Te ktore przedstawie beda dzialac tylko w pvp) VD-gdy zostanie pokonany przez przeciwnika tj. zgon istnieje 0.5%(przy kazdej klasie proponuje taka sama szanse lub cos w okolicy), ze osoba wykonujaca ostateczny cios takze umrze-nie dziala przy rundowych krwawieniach itp. Druid-Sily natury ktore w nim drzemia potrafia wyzwolic sie w krytycznym momencie, umierajaca postac ma szanse odrodzic sie z 50% zycia, warunkiem jest posiadanie chociaz 30% many ktorej ma ogolnie, gdy uaktywni sie pozostaje mu po za wspomnianym zyciem 100 many i 100 kondy Rycerz-Swa bohaterskosc i wytrzymalosc potwierdzal wiele dzieki czemu istnieje minimalna szansa, ze przez jedna runde stanie sie niesmiertelny-warunek-uzyte blok tarcza Sh-(nie mam aktualnie pomyslu postaram sie cos napisac jak tylko cos wpadnie mi do glowy ) Barb-Jego szalenczosc i niobliczalnosc kazdemu wdaje sie we znaki dzieki czemu ma minimalna szanse 1 atakiem zadac smiertelne obrazenia osobie kliknietej i drugiej losowej-wymaga szalu i gruboskornosci (atak odbiera 50% zycia) Mo-goraco jego atakow, spalona skora ogromnych ilosci przeciwnikow polaczona ze jego bostwem-sloncem daje mu szanse na nieoczekiwane 3(bez roznicy ile przeciwnik ma wiedzy i jaki debuff zawsze maja szanse 85%) meteoryty nic go nie kosztuja, wymaga inkantacji minimum na 4 rundy Łuk- (podobnie jak z sh) (up) zapomnial bym, wlasciowsci moga wystapic dopiero od 50 lvla najmniej znam sie na sh i luku, dlatego tez za bardzo nie jestem w stanie zaproponowac dobrej wlasciowsci na wzor reszty. Mam nadzieje, ze osoby korzystajace z tych klas cos zaproponuja. Mam nadzieje, ze pomysl jest dosc ciekawy i kazdemu przypadnie do gustu. Technicznie takze nie powinny byc one az tak trudne do wykoniania dziekuje za uwage @down nwm ale chyba slabo widac, kazda ta wlasciwosc mialaby szanse na wystapienie 0.5% lub nizsza. Kazdy chce zmian-zaproponuj cos to o FOCH szkoda, ze nie podoba |
Autor: | MaxMar [ 19 Sie 2014, o 17:43 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci |
Rycerz w tym zestawieniu jest bardzo dyskryminowany. Jako jedyny nie ma ataku, który zadaje obrażenia w następnej rundzie. A jego specjalna właściwość nie działałaby w walkach 1vs1(nawet nie da się na siebie samemu ochro wrzucić :/). A tak ogólnie to takie umki zniszczyły by obecny(choć niezbyt dobry) balans. Nie mówiąc o tym, co będzie się działo na turniejach, jestem na nie. |
Autor: | Torkil [ 19 Sie 2014, o 18:40 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci |
3 darmowe meteory ZAWSZE na 85% u mośka? odradzający się druid? takie rzeczy, tylko w erze. NIE |
Autor: | mikhell [ 19 Sie 2014, o 19:33 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci |
Wszyscy narzekają, że tą grą rządzą procenty, a Ty chcesz zrobić jeszcze jedną loterię podczas walk? |
Autor: | galajus [ 19 Sie 2014, o 19:40 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci |
dokladnie tak ^^ w sumie i tak system sie raczej nie zmieni to czemu nie :] |
Autor: | ArGes [ 19 Sie 2014, o 23:53 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci |
A co z postaciami które nie bawią sie w pvp? Ogolnie pomysł mi się nie podoba. Nie chce nawet wiedziec co ci przyjdzie do głowy do bonusów u łuka i sheeda ;p |
Autor: | Lowcazguby [ 20 Sie 2014, o 00:44 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci |
U luka zrobi skakanie po drzewach a u sh dodatkowe 5unikow plus 3ataki :p |
Autor: | IceG [ 26 Sie 2014, o 09:58 ] |
Temat postu: | Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci |
Słaby pomysł, wgl nieprzemyślany wg mnie. Nieśmiertelność? Ok, mamy turek. Team ustala taktyke- 1 runda wszyscy w ryca, zdejmujemy mu blok i zabijamy. A tu zonk.. Nieśmiertelność Taern to gra po części strategiczna, takie rzeczy nie mogą się zdarzać. A MO ze Żmijem? XD Przy odrobinie szczęścia wyjdzie z 13 ataków na rundę |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |