Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=38037
Strona 1 z 1

Autor:  galajus [ 19 Sie 2014, o 17:33 ]
Temat postu:  [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci

Tak sb stoje na plazy i mysle, w sporej ilosci gier kazda klasa ma swoja unikalna wlasciowsc pasywna ktore dzialaja bardzo rzadko ale sa dosc potezne. Tak wiec.Te ktore przedstawie beda dzialac tylko w pvp)
VD-gdy zostanie pokonany przez przeciwnika tj. zgon istnieje 0.5%(przy kazdej klasie proponuje taka sama szanse lub cos w okolicy), ze osoba wykonujaca ostateczny cios takze umrze-nie dziala przy rundowych krwawieniach itp.
Druid-Sily natury ktore w nim drzemia potrafia wyzwolic sie w krytycznym momencie, umierajaca postac ma szanse odrodzic sie z 50% zycia, warunkiem jest posiadanie chociaz 30% many ktorej ma ogolnie, gdy uaktywni sie pozostaje mu po za wspomnianym zyciem 100 many i 100 kondy
Rycerz-Swa bohaterskosc i wytrzymalosc potwierdzal wiele dzieki czemu istnieje minimalna szansa, ze przez jedna runde stanie sie niesmiertelny-warunek-uzyte blok tarcza i ochro. (zgodnie z sugestia, nie pomyslalem o tym :) )
Sh-(nie mam aktualnie pomyslu :( postaram sie cos napisac jak tylko cos wpadnie mi do glowy )
Barb-Jego szalenczosc i niobliczalnosc kazdemu wdaje sie we znaki dzieki czemu ma minimalna szanse 1 atakiem zadac smiertelne obrazenia osobie kliknietej i drugiej losowej-wymaga szalu i gruboskornosci (atak odbiera 50% zycia)
Mo-goraco jego atakow, spalona skora ogromnych ilosci przeciwnikow polaczona ze jego bostwem-sloncem daje mu szanse na nieoczekiwane 3(bez roznicy ile przeciwnik ma wiedzy i jaki debuff zawsze maja szanse 85%) meteoryty nic go nie kosztuja, wymaga inkantacji minimum na 4 rundy
Łuk- (podobnie jak z sh)

(up) zapomnial bym, wlasciowsci moga wystapic dopiero od 50 lvla

najmniej znam sie na sh i luku, dlatego tez za bardzo nie jestem w stanie zaproponowac dobrej wlasciowsci na wzor reszty. Mam nadzieje, ze osoby korzystajace z tych klas cos zaproponuja. Mam nadzieje, ze pomysl jest dosc ciekawy i kazdemu przypadnie do gustu. Technicznie takze nie powinny byc one az tak trudne do wykoniania :)
dziekuje za uwage
@down nwm ale chyba slabo widac, kazda ta wlasciwosc mialaby szanse na wystapienie 0.5% lub nizsza. Kazdy chce zmian-zaproponuj cos to o :D

FOCH :D szkoda, ze nie podoba :(

Autor:  MaxMar [ 19 Sie 2014, o 17:43 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci

Rycerz w tym zestawieniu jest bardzo dyskryminowany. Jako jedyny nie ma ataku, który zadaje obrażenia w następnej rundzie. A jego specjalna właściwość nie działałaby w walkach 1vs1(nawet nie da się na siebie samemu ochro wrzucić :/). A tak ogólnie to takie umki zniszczyły by obecny(choć niezbyt dobry) balans. Nie mówiąc o tym, co będzie się działo na turniejach, jestem na nie.

Autor:  Torkil [ 19 Sie 2014, o 18:40 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci

3 darmowe meteory ZAWSZE na 85% u mośka?
odradzający się druid?
takie rzeczy, tylko w erze.
NIE

Autor:  mikhell [ 19 Sie 2014, o 19:33 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci

Wszyscy narzekają, że tą grą rządzą procenty, a Ty chcesz zrobić jeszcze jedną loterię podczas walk?

Autor:  galajus [ 19 Sie 2014, o 19:40 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci

dokladnie tak ^^ w sumie i tak system sie raczej nie zmieni to czemu nie :]

Autor:  ArGes [ 19 Sie 2014, o 23:53 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci

A co z postaciami które nie bawią sie w pvp?
Ogolnie pomysł mi się nie podoba. Nie chce nawet wiedziec co ci przyjdzie do głowy do bonusów u łuka i sheeda ;p

Autor:  Lowcazguby [ 20 Sie 2014, o 00:44 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci

U luka zrobi skakanie po drzewach a u sh dodatkowe 5unikow plus 3ataki :p

Autor:  IceG [ 26 Sie 2014, o 09:58 ]
Temat postu:  Re: [Idea] Klasowe unikalne wlasciowsci

Słaby pomysł, wgl nieprzemyślany wg mnie. Nieśmiertelność?
Ok, mamy turek. Team ustala taktyke- 1 runda wszyscy w ryca, zdejmujemy mu blok i zabijamy.
A tu zonk.. Nieśmiertelność :lol: Taern to gra po części strategiczna, takie rzeczy nie mogą się zdarzać.
A MO ze Żmijem? XD Przy odrobinie szczęścia wyjdzie z 13 ataków na rundę :P

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/