Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Jeżdziec Taernu.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=38332
Strona 1 z 3

Autor:  MrocznaSiostra [ 2 Wrz 2014, o 15:39 ]
Temat postu:  Jeżdziec Taernu.

Jeżdziec Taernu.
Wszędzie chodzimy piechotą, krain wiele i rozległe.
Koń dostępny od 40 poziomu postaci. Dodaje postaci 50 punktów życia, 20 punktów kondycji, 20 punktów many. Koszt zakupu to 200 platyny. Koń nie traci życia.
Rozwój konia: koń zdobywa doświadczenie razem z postacią.
Poziom. 1. (startowy pakiet życia, many, kondycji).
Poziom 2. (wybór dodatkowo 20 punktów: życia, many, kondycji).
Poziom 3. (wybór dodatkowo 30 punktów: życia, many, kondycji).
Poziom 4. (wybór dodatkowo 40 punktów: życia, many, kondycji).
Poziom 5. (wybór dodatkowo 50 punktów: życia, many, kondycji).
Ilość doświadczenia do zdobycia.
Poziom 1-2: 1000000 punktów doświadczenia.
Poziom 2-3: 1400000 punktów doświadczenia.
Poziom 3-4: 2000000 punktówdoświadczenia.
Poziom 4-5: 2700000 punktów doświadczenia.
Doświadczenie zeruje sie po zdobyciu kolejnego poziomu.
Lew dostępny od 60 poziomu postaci. Dodaje postaci 60 punktów życia, 30 kondycji, 30 many. Koszt zakupu 300 platyny. Lew nie traci życia.
Poziom 1. (startowy pakiet życia, many, kondycji).
Poziom 2. (wybór dodatkowo 40 puktów: życia, many, kondycji).
Poziom 3. (wybór dodatkowo 50 punktów: życia, many, kondycji).
Poziom 4. (wybór dodatkowo 60 punktów: życia, many, kondycji).
Poziom 5. (wybór dodatkowo 70 punktów: życia, many, kondycji).
Ilość doświadczenia do zdobycia.
Poziom 1-2: 2300000 punktów doświadczenia.
Poziom 2-3: 3000000 punktów doświadczenia.
Poziom 3-4: 3700000 punktów doświadczenia.
Poziom 4-5: 4500000 punktów doświadczenia.
Doświadczenie zeruje się po zdobyciu kolejnego poziomu.
Smok dostępny od 80 poziomu postaci. Dodaje 10 wybranych punktów siły, zręczności, mocy, wiedzy. Koszt zakupu 500 platyny. Smok nie traci życia.
Poziom 1. ( startowy pakiet do wyboru).
Poziom 2. (wybór dodatkowo 4 punktów: siły, zręczności, mocy, wiedzy).
Poziom 3. (wybór dodatkowo 5 punktów: siły, zręczności, mocy, wiedzy).
Poziom 4. (wybór dodatkowo 6 punktów: siły, zręczności, mocy, wiedzy).
Poziom 5. (wybór dodatkowo 8 punktów: siły, zręczności, mocy, wiedzy).
Ilość doświadczenia do zdobycia.
Poziom 1-2: 3000000 punktów doświadczenia.
Poziom 2-3: 3900000 punktów doświadczenia.
Poziom 3-4: 4500000 punktów doświadczenia.
Poziom 4-5: 6000000 punktów doświadczenia.

Zmiana zwierzęcia do jazdy powoduje bezpowrotną utratę wcześniej wybranego. Zachowujemy jednak wcześniej zdobyte dodatkowo punkty.
Zwierze do jeżdzenia nie bierze udziału w walkach. Służy jedynie do poruszania się po krainach.

Przedstawiony pomysł jest określony obecnie do poziomu 5.

Autor:  Lodbrook [ 2 Wrz 2014, o 16:54 ]
Temat postu:  Re: Jeżdziec Taernu.

Ja bym dał smoka w 2 wersjach powiedzmy karmazynowy dla magów dodający po 10 pkt wiedzy i mocy, oraz szmaragdowy dla fizoli dający po 10 stat fizycznych. Ale tak wgle czemu miałby służyć taki wierzchowiec? Byłoby widać go w walce czy tylko na mapie? I zwiększyłbym wymagany lv (koń-60 lew-80 smok-100)

Autor:  BarbaKanion [ 2 Wrz 2014, o 17:41 ]
Temat postu:  Re: Jeżdziec Taernu.

Naprawdę świetny pomysł. Osobiście bardzo chcę, aby został on zrealizowany.

Autor:  ArGes [ 2 Wrz 2014, o 18:02 ]
Temat postu:  Re: Jeżdziec Taernu.

Tak , wtedy to juz wgl taern przypominałby Heroes'a .. Może jeszcze dodajmy limit kroków konia na dzień?

Autor:  Bartoszekk [ 2 Wrz 2014, o 20:07 ]
Temat postu:  Re: Jeżdziec Taernu.

Mi się podoba, nie trzeba byłoby tak długo gdzieś iśc. Np na moim przykładzie jestem w keme i znajduje slota na duszki xD. I gdzie taki kawał iść a tak to zawsze będe szybciej i ekipa nie bedzie się denerwować że tak długo ide.

Autor:  RycerzKróla [ 2 Wrz 2014, o 20:58 ]
Temat postu:  Re: Jeżdziec Taernu.

Bez sensu. Widzę, że coraz więcej pojawia się pomysłów typu: przewoźnik, teleport dla wszystkich. Chcecie ułatwić grę do maksimum. Jak nie chce Ci się iść masz: Przewodnika za imperiały oraz Teleport Gildyjny. A robić jakieś konie, smoki i inne duperele jest bez sensu. I tak na marginesie: Kto by kupował konia/smoka/lwa? Wszyscy na podanych poziomach mają już gildię i teleport, a jak ktoś nie ma to przewodnik. Jestem na nie i proszę Was wszystkich: przestańcie już wymyślać pomysły na szybsze poruszanie się po mapach, bo już się od tych pomysłów forum zapełnia.
Pozdrawiam.

Autor:  Podwójny [ 2 Wrz 2014, o 21:05 ]
Temat postu:  Re: Jeżdziec Taernu.

Ja myśle żeby dodać kody np Ctrl+J gdzie wpisujemy współrzędne typu "Las Koldów 22,10" i żeby nas tam teleportowało - za darmo oczywiście. :roll:

Autor:  Krzychu0269 [ 2 Wrz 2014, o 21:05 ]
Temat postu:  Re: Jeżdziec Taernu.

Zgodze się z kolegą RycerzKróla. Niedługo ktoś wymyśli wrotki, deskorolke i hulajnoge.

Autor:  RycerzKróla [ 2 Wrz 2014, o 21:45 ]
Temat postu:  Re: Jeżdziec Taernu.

Podwójny napisał(a):
Ja myśle żeby dodać kody np Ctrl+J gdzie wpisujemy współrzędne typu "Las Koldów 22,10" i żeby nas tam teleportowało - za darmo oczywiście. :roll:

Bez sensu? Ewentualnie można by wprowadzić, że jak idziemy do WC albo po kawę wpisujemy współrzędne i postać idzie w tamten rejon (tak jakbyśmy sami ją prowadzili).

Autor:  Reak [ 2 Wrz 2014, o 21:58 ]
Temat postu:  Re: Jeżdziec Taernu.

1. Na jakiej zasadzie wierzchowiec ma dodawac statystyki skoro nie bierze udzialu w walce ? Bzdura kompletna.

2. Jak juz bylo napisane - kolejny pomysl bez sensu. Wystarczylo poszukac forum by odnalesc odpowiedzi ekipy w kwesti wierzchowcow.

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/