![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
IDEA licznik zgonów
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
z uwzględnieniem podziału na zgony pvp i pve
_________________ okrucieństwo jest naszą powinnością , bo cóż wredniejszego .... tożsamość,nienawiść,pamięć nie
Spoiler:
|
|
19 Wrz 2014, o 11:59 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona
Rejestracja: 31 Mar 2014, o 20:27 Posty: 47 Podziękowano: 13 razy Otrzymanych podziękowań: 7 razy Nick w grze: KrzychuRc ![]() |
Zadajmy sobie proste pytanie. Czy to potrzebne ??
_________________ KrzychuRc - Rycerz 50 OFF VkrzychuD - Voodoo 49 OFF Krzychudr - Druid 46 OFF Krzychushed - Sheed 48 OFF |
|
19 Wrz 2014, o 12:02 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 2 Lip 2011, o 12:48 Posty: 357 Podziękowano: 210 razy Otrzymanych podziękowań: 134 razy Nick w grze: Pyrqo Serwer: Tolnor ![]() |
Krzychu0269 napisał(a): Zadajmy sobie proste pytanie. Czy to potrzebne ?? Odpowiedzmy sobie na proste pytanie: Tak. Zgony psują klimat gry, najśmielszy wojownik na servie a zgonów 2k... żal i ból, a tak to widać, że chociaż w walce przeciw graczom padał a nie jak moob podczas dojścia do new. _________________ Lvl:132 Na |
|
19 Wrz 2014, o 13:26 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 10 Lut 2014, o 23:46 Posty: 107 Miejscowość: Budziska Podziękowano: 101 razy Otrzymanych podziękowań: 35 razy Nick w grze: CarrtyXeen ![]() |
Jestem na tak. I nie wiem czy to bedzie wyzwanie a nie pomysł a mianowicie zwiekszyć utrate expa po np. 150 zgonach
_________________ "Pomagaj innym, bo nie wiadomo kiedy ty bedziesz potrzebował pomocy" ![]() |
|
19 Wrz 2014, o 13:29 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:15 Posty: 475 Miejscowość: Orzesze Podziękowano: 24 razy Otrzymanych podziękowań: 135 razy ![]() |
Bartoszekk napisał(a): Jestem na tak. I nie wiem czy to bedzie wyzwanie a nie pomysł a mianowicie zwiekszyć utrate expa po np. 150 zgonach Jedno pytanie: który masz lvl? Bo to jest dla mnie oczywiste, że nie masz pojęcia, iż deady na najmocniejszych bossach nie zdarzają się tylko i wyłacznie przez błędy graczy... _________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember ![]() +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
|
19 Wrz 2014, o 13:40 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 10 Lut 2014, o 23:46 Posty: 107 Miejscowość: Budziska Podziękowano: 101 razy Otrzymanych podziękowań: 35 razy Nick w grze: CarrtyXeen ![]() |
mikhell napisał(a): Bartoszekk napisał(a): Jestem na tak. I nie wiem czy to bedzie wyzwanie a nie pomysł a mianowicie zwiekszyć utrate expa po np. 150 zgonach Jedno pytanie: który masz lvl? Bo to jest dla mnie oczywiste, że nie masz pojęcia, iż deady na najmocniejszych bossach nie zdarzają się tylko i wyłacznie przez błędy graczy... Ale to tylko moja Propozycja _________________ "Pomagaj innym, bo nie wiadomo kiedy ty bedziesz potrzebował pomocy" ![]() |
|
19 Wrz 2014, o 14:06 |
![]() |
|
![]() |
||
Inżynier ![]() Rejestracja: 29 Lut 2012, o 12:04 Posty: 1452 Podziękowano: 112 razy Otrzymanych podziękowań: 357 razy Nick w grze: Zojah ![]() |
Jeśli chodzi o rozdzielenie przy liczniku zgonów pvp od pve - tak, jak najbardziej zgadzam się, sama o takiej zmianie od dawna myślałam, bo aktualna mocno zaciemnia obraz. Tylko że na pewno nie jest to rzecz ani pierwszej, ani nawet drugiej potrzeby, jeśli chodzi o zmiany - bo licznik zgonów to tylko statystyczna ciekawostka, na dzień dzisiejszy nie ma praktycznego znaczenia w grze.
Co do zwiększonej utraty expa przy przekroczeniu jakiejś liczby zgonów - jestem na nie, nie tylko przez wzgląd na specyfikę hlv bossów. Jedne profesje padają częściej, inne rzadziej, bo taka ich specyfika. Gracze też mają różny styl gry - nie widzę powodu, by dodatkowo za to karać. Wystarczającą "karą" jest fakt, że muszą dłużej grać żeby ten sam poziom wbić ![]() Można pomysleć o jakichś innych sposobach wykorzystania w grze tego licznika - niektórzy lubią wyzwania pt. "jak najmniej zgonów" - premiować np.za tego typu osiągnięcia. Jak ktoś podsunie jakiś fajny pomysł - czemu nie, może będzie się dało wprowadzić coś takiego w przyszłości. _________________ pozdrowienia z s7, eu i s5 Kidda (mała mo), MarysQ vel Kidda (dru 120) Zojah zwana Zośką (ryc z s5) |
|
19 Wrz 2014, o 14:19 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:15 Posty: 475 Miejscowość: Orzesze Podziękowano: 24 razy Otrzymanych podziękowań: 135 razy ![]() |
Bartoszekk napisał(a): mikhell napisał(a): Bartoszekk napisał(a): Jestem na tak. I nie wiem czy to bedzie wyzwanie a nie pomysł a mianowicie zwiekszyć utrate expa po np. 150 zgonach Jedno pytanie: który masz lvl? Bo to jest dla mnie oczywiste, że nie masz pojęcia, iż deady na najmocniejszych bossach nie zdarzają się tylko i wyłacznie przez błędy graczy... Ale to tylko moja Propozycja Taern to gra, w której deady to normalna rzecz. Nie da się ich uniknąć. Na lvlu 100+, grając w Beirn, walcząc o czempy itp, w ciągu kilku godzin gry postać pada przynajmniej kilka razy. Dlatego też, tak jak już Kidda napisała - pomysł jest nietrafiony. _________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember ![]() +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
|
19 Wrz 2014, o 14:45 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
wywalić w cholerę ten idotyczny ''charakter'' na wała to komu , toto dopiero to jest zbędy spam na karcie .
taki mi pomysł przyszedł po poście kida , -przedziały co ileś lvli , max 5lvl od 1 do 140 -ikonka przy liczbie zgonów , jakieś takie małe kółeczko , czy korona , a może kolor inny , np liczba zgonów na niebiesko ---> znaczy że w twoim przedziale nikt nie zdychał mniej razy niż ty , na czerwono --- > krul dedania i do tego dopiąć jakiegoś sensownego bonusa - np , jeśli zdechniesz nie losujesz kary z max utratą goldu /ekspa kolorek jest przechodni -- miszcz niededania padnie pare razy i baj baj , tytuł przejmuje kto inny _________________ okrucieństwo jest naszą powinnością , bo cóż wredniejszego .... tożsamość,nienawiść,pamięć nie
Spoiler:
|
|
19 Wrz 2014, o 16:22 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 7 Sty 2012, o 15:15 Posty: 79 Miejscowość: Wiesenbach [DE] Podziękowano: 67 razy Otrzymanych podziękowań: 27 razy Nick w grze: NacpionyRob Serwer: Tolnor ![]() |
Jak dla mnie niepotrzebna praca dla tworcow. Sa wazniejsze rzeczy niz przedzial dedow na pvm/pvp.
_________________ ”Est Solarus Oth Mithas” Nick: NacpionyRob Gildia: WiecznyChillout Poziom: 60+
Spoiler:
|
|
23 Wrz 2014, o 10:51 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |