Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Serwer hc,propozycje zmian https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=38473 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Boomslang [ 13 Wrz 2014, o 03:44 ] |
Temat postu: | Serwer hc,propozycje zmian |
Witam,po kilku rozmowach z graczami serweru Hardcore,postanowilem poruszyc ową kwestie na forum. Mianowicie,pierwsze pytanie: Czy administracja planuje robic cos,by zwiekszyc frekwencje na serwerze hardcore?:d jezeli tak to mam kilka propozycji,ktore wynioslem z przemyslen wlasnych,badz po konwersacji z graczami serwera:) Licze,ze inni gracze serwera dla twardszych rowniez sie wypowiedza,niekoniecznie pozytywnie,w koncu to krytyka mobilizuje nas najbardziej:) Wracajac do tematu,zmiany jakie przychodza mi do glowy to przede wszystkim zmniejszenie straty w rarach przy dedzie,drop legendarnych przedmiotow nie jest na tyle wysoki,zeby tak mocno karac postac przy smierci. Byc moze to gracze zbyt rzadko robia instancje,nie mowie ze tak nie moze byc. Z drugiej strony,liczba graczy nie pozwala na to,ciagle graczy jest zbyt malo. Strata w pvp w porownaniu z profesja,rozumiem. Jest w miare regularna ,porownywalna do liczby smierci mo do ryca ![]() ![]() Wracajac do straty przedmiotu,mysle ze ulepszenie RARA czy setu ,do+5 badz wyzej powinno chronic go od utraty. Jak wspominalem ceny sa czasem kosmiczne jezeli chodzi o przedmity klasy medium.Bo arcanow,czy maiarotwo jest multum,lecz zeby kupic fulgur czy ishelm? Ciezka sprawa ![]() Na ta chwile to chyba tyle:) Licze,ze kazdy gracz wniesie odpowiednio cos dobrego,co do zmian na serwerze HC. Bo jezeli bedzie tak ciagle,to zostanie garstka graczy,dzielaca sie na tophaj lvl,i na low lvl. Medium zginie,zamilknie,zniknie:) Pozdrawiam! |
Autor: | RaScaL [ 13 Wrz 2014, o 18:42 ] |
Temat postu: | Re: Serwer hc,propozycje zmian |
1) Zamiast zmniejszania strat przy zgonach, może lepiej zrobić dwie karty zamiast jednej. Jedna ze stratą doświadczenia, druga ze stratą przedmiotów. 2) Większa szansa na drop z ryca/sh w pvp wynika z faktu, że jest ich ciężej zabić - mają większą szanse na ucieczkę. 3) Ulepszyć na +5 jest zbyt łatwo, aby dawało to 100% szansy na uratowanie przedmiotu. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |