Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Wyspa Muraga
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=38968
Strona 1 z 1

Autor:  JetemNoob [ 21 Paź 2014, o 08:40 ]
Temat postu:  Wyspa Muraga

Siemka, od jakiegoś pól roku Wyspa Murraga jest opuszczona, wchodzi się na nią tylko podczas zleceń i jeszcze to mobki, atakują lvl 30+ xd.
Moim zdaniem agresywność mobków powinna być zmniejszona, zeby spokojnie dojść na 15-19lvl a nie matrwić się, ża nas zabiją i niezbierzemy sobie dorszy.
Większość mid lvl niema jak zarabiać po zwiększeniu agresywności międzyinnymi:
Psów
Komarów
Szkieletów.
Zwiększenie ich agresywności zmusza mid lvl do kupowania platy i wydawania pieniędzy na przymus.
Pozatym na wyspie powinny być zlecenia typu:
Zabij 15 Małych Komarów a dam Ci 1 000 expa i 500 złota.
Można tez wymyśleć jakieś eventy na wyspie tak jak u Romana, u Sany i na Dmother.

Takie eventy pomogły by podexpić lvl 10-20 ;)

Dodam ankite do głosowania i myslę, że Administracja i gracze przyjmą ten pomysł :twisted:

Autor:  RycerzKróla [ 21 Paź 2014, o 14:41 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Muraga

Faktem jest to, że jak robiłem Q na 72lvlu myślałem że zwariuję z tymi psiokami, komarami, szkieletami... Jestem za zmniejszeniem agresywności mobków (jeśli nawet nie od 30 to może chociaż od 50). Event na wyspie Murraga, hmm... Z racji tego, że rzadko kto i kiedy tam zagląda a żeby trafić na event też trzeba będzie mieć farta (ostatnio 2 dni z rzędu stałem na polu Romana od 10-15 i od 9-16 i 0 eventu :x) więc sądzę, że taki event jest niepotrzebny, nieopłacalny (chyba, że jakiś wymyślisz i ciekawie go opiszesz :)). A co do zlecenia: po co Murrag ma dawać kasę i exp na wyspie skoro nie spędza tam czasu? Stwierdził, że wyspa jest toksyczna i pełna potworów i nie chce spędzać na niej czasu. Dlatego daje zlecenie w wiosce rybackiej na łysych. Z tym zleckiem też jestem na nie.
Pozdrawiam

Autor:  JetemNoob [ 21 Paź 2014, o 18:24 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Muraga

Zlecenie wymyśliłem dlatego, żeby teren był mniej skażony i Murrag będzie tam siedział czasami xd
Gdy zlecka by weszły na eventy byłoby bardzo łatwo trafić bo na mid lvl by się tam siedziało i expiło

Autor:  RycerzKróla [ 22 Paź 2014, o 15:45 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Muraga

Powiem tak: nw na czym miałby polegać ten event który opisujesz (być może po wczytaniu się w niego byłbym w 100% na tak). Ja z Wyspą Murraga chcę zrobić coś innego (pracuje nad pomysłem, ale nie zdradzę żadnych szczegółów :P). Jako iż rzeczywiście wprowadzając zlecka można by było trafić na event, dlatego też daję Twojemu pomysłowi TAK. :)
Pozdrawiam

Autor:  Flamer [ 22 Paź 2014, o 16:05 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Muraga

RycerzKróla napisał(a):
Powiem tak: nw na czym miałby polegać ten event który opisujesz (być może po wczytaniu się w niego byłbym w 100% na tak). Ja z Wyspą Murraga chcę zrobić coś innego (pracuje nad pomysłem, ale nie zdradzę żadnych szczegółów :P). Jako iż rzeczywiście wprowadzając zlecka można by było trafić na event,

Zgadzam sie z autorem jednym i drugim :D

Więc wystarczy użyć kufla, upomnienie~ Dragonn

Autor:  lisarioIII [ 23 Paź 2014, o 15:52 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Muraga

Witam

Było już parę razy wspominane o wyspie i jakieś propozycje padały.
Natomiast nikt tam już realnie nie zagląda i chyba ta lokacja nie przechodzi próby czasu. Event i/lub zlecenie z pewnością mogłyby ją "ożywić" tylko pytanie po co?
Ja sugeruję, że dużo ważniejsza jest wymarła osada. W dodatku w tej lokacji tkwi zdecydowanie większy potencjał z powodów: zombi i te klimaty oraz droga na skróty do gór koldów i Kemak.

pozdrawiam
Lisario

Autor:  RycerzKróla [ 24 Paź 2014, o 16:34 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Muraga

Tyle, że wymarła osada "tętni życiem" (coś wymarłego tętni życiem xD). Chodzi mi o to, że jest odwiedzana, czasem zabije się tam czempa a już na pewno chodzi się tamtędy do Kem. A kto chodzi po wyspie? Nikt! A po co ją ożywić? Po to, żeby znów można było łowić tam dorsze, expić, zarabiać i nawet dedać słabszych ;).
Pozdrawiam

Autor:  Elfnocy [ 25 Paź 2014, o 22:39 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Muraga

lisarioIII napisał(a):
Witam

Było już parę razy wspominane o wyspie i jakieś propozycje padały.
Natomiast nikt tam już realnie nie zagląda i chyba ta lokacja nie przechodzi próby czasu. Event i/lub zlecenie z pewnością mogłyby ją "ożywić" tylko pytanie po co?
Ja sugeruję, że dużo ważniejsza jest wymarła osada. W dodatku w tej lokacji tkwi zdecydowanie większy potencjał z powodów: zombi i te klimaty oraz droga na skróty do gór koldów i Kemak.

pozdrawiam
Lisario



Akurat tam jest całkiem całkiem chempy/ skrót do keme /zlecka/sporo q/ myślę że tam nie ma co ożywiać a już na pewno nie zombi :)

Autor:  JetemNoob [ 28 Paź 2014, o 19:52 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Muraga

Up@
A przy okazji, może jakiś kolorowy się odezwie?

Autor:  JetemNoob [ 31 Paź 2014, o 20:40 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Muraga

Up@
Spadło.
Czy kolorowi będą tak mili i zajrzą?

Nie podbijaj aktualnych tematów~ Dragonn

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/