Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Osiągnięcia - czynnik motywacyjny
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=39521
Strona 1 z 1

Autor:  Gwaldrik [ 28 Lis 2014, o 08:03 ]
Temat postu:  Osiągnięcia - czynnik motywacyjny

Witam
Jestem tu nowy, gram od trzech tygodni, wielu niuansów na temat gry nie znam. Chciałem się odnieść do tematu tzw. osiągnięć. Być może ktoś już tę kwestię poruszył, w takim razie przepraszam za zdublowanie wątku.

Patrząc na statystyki (ubijania poszczególnych typów przeciwników) aż się prosi by wprowadzić jakiś czynnik motywacyjny dla gracza. Dla niektórych statystyki to fajna rzecz, niektórzy lubią je analizować i rozwijać.
Fajnie by było nagradzać graczy za osiągnięcie każdego kolejnego stopnia. Warto byłoby też te stopnie rozszerzyć o znacznie więcej niż pięć.
Nagrody na początku mogłyby być czysto symboliczne, jakieś małe wartości złota, platyny, niskopoziomowych przedmiotów etc. Ale wraz z rozwojem danego osiągnięcia nagrody mogłyby być na tyle kuszące, że chciałoby się powoli dążyć do zaliczenia 50 000 ogrów czy 75 000 wilków ;)

To jest luźna sugestia, nie zawiera żadnych konkretnych rozwiązań. Niemniej wydaje mi się, że warto by twórcy ją rozważyli. Czynnik motywacyjny w grach MMO to nie jest zła rzecz.

Pozdrawiam
Gwaldrik

Autor:  SzczurLuk [ 28 Lis 2014, o 10:25 ]
Temat postu:  Re: Osiągnięcia - czynnik motywacyjny

niestety ten pomysl nie ma prawa bytu sam poruszalem te kwestie zdania sa jedne NIE!

Autor:  Kiszoony [ 28 Lis 2014, o 11:41 ]
Temat postu:  Re: Osiągnięcia - czynnik motywacyjny

Szukajka :) viewtopic.php?f=70&t=39515

Osiągnięcia są po to byś wiedział ile masz zabitych danych bossów, mobków. Temat się przewijał już tyle razy i na każdym było jedna odpowiedz NIE.

Autor:  LesiakZLN [ 28 Lis 2014, o 13:00 ]
Temat postu:  Re: Osiągnięcia - czynnik motywacyjny

Tak jak panowie wyżej Ci odpowiedzieli, pomysł nie przejdzie. Od siebie tylko dodam, że przydałaby się modyfikacja osiągnięć. Gdy patrzę na swoje "osiągnięcia", widzę np. Teleporter 108/30 i nic mi to nie mówi, nie wiem co to jest. (czyżby Duch Zamku?). Jak dla mnie powinno się zmienić ich nazwy na bardziej oczywiste, bo np. na chwilę obecną nie widzę "Modliszki". Osobiście wolałbym widzieć w osiągnięciach tylko ubite bossy/czempy, ilość moobów mnie nie interesuje.

Autor:  Kiszoony [ 28 Lis 2014, o 13:08 ]
Temat postu:  Re: Osiągnięcia - czynnik motywacyjny

Co to to tak. Zgadzam się z LesiakZLN moby w osiągnięciach takie jak np. Psy i ilość ich ubicia mnie nie interesuje. Co do "jaśniejszych" opisów bossków mogli by się tym zająć. Przydałoby się dodać te bosski w osiągnięcia których nie ma. Wolał bym żeby było dodane nowe osiągnięcie np. Modliszka niż te Warchlaki co niedawno weszły ;)

Autor:  Elfnocy2 [ 29 Lis 2014, o 12:05 ]
Temat postu:  Re: Osiągnięcia - czynnik motywacyjny

Było wiele razy i cały czas popieram popieram pomysł z nagrodami za osiągnięcia.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/