Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Propozycja - Wymarła osada
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=39684
Strona 1 z 2

Autor:  Kij [ 7 Gru 2014, o 22:25 ]
Temat postu:  Propozycja - Wymarła osada

Proponuje usunąć resp moobów w wymarłej osadzie przy Deonie - ew. uczynić je nie agresywnymi. Dlaczego? Posiada on quest na 24 lvl (wcześniej chyba też w którymś q musimy z nim rozmawiać), a gdy zrespią przy nim grupki 3,5 moobowe, gracz nie ma szans na tym poziomie samemu tam dojść. Pozostaje zebranie ekipy i bicie, ale komu by się chciało zbierać co etap ekipe tylko po to by pogadać z NPC? Sądzę, że to łatwe do zrobienia, a na pewno pomoże słabszym graczom lubiącym porobić questy.

Autor:  Druid i Barb [ 7 Gru 2014, o 22:42 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - Wymarła osada

Dla mnie to bez sensu.Po 1 przecież w grach musi być jakieś utrudnienie.Po 2 w wymarłej o ile sie nie myle to tam mogą się zrespic 3 czempy i gdyby nie te mobki które atakują to by taki gracz sobie chodził i chodził zabijając wszystkie chempy , więc musi byc utrudnienie by tego chempa znaleść i zabic.Jestem na nie.

Autor:  Kij [ 7 Gru 2014, o 22:44 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - Wymarła osada

Druid i Barb napisał(a):
Dla mnie to bez sensu.Po 1 przecież w grach musi być jakieś utrudnienie.Po 2 w wymarłej o ile sie nie myle to tam mogą się zrespic 3 czempy i gdyby nie te mobki które atakują to by taki gracz sobie chodził i chodził zabijając wszystkie chempy , więc musi byc utrudnienie by tego chempa znaleść i zabic.Jestem na nie.



Napisałam, chodzi tylko i wyłącznie o grupki w pobliżu NPC, tak by można było przejść. Reszty zmieniać nie trzeba.

Autor:  Druid i Barb [ 7 Gru 2014, o 22:45 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - Wymarła osada

W pobliżu to moze byc ale tylko niektóre bo musi byc jakies wyzwanie dla mniejszych lvl :D

Autor:  Prodzielnia [ 7 Gru 2014, o 22:52 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - Wymarła osada

Jest wiele innych questów, załóżmy te na 40+lvl i też są za silne moby, no i co ? Po lód idziemy przez masyw i płaski, też są silne grupy. Ja nie widzę problemu.

Autor:  Waski [ 8 Gru 2014, o 00:09 ]
Temat postu:  Odp: Propozycja - Wymarła osada

Questy nie są obowiązkowym elementem gry, jest to czysty dodatek dla ludzi lubiących trochę fabuły (i nie tylko). Argument taki, że "jest ciężko" raczej nie przekonuje, a skoro gracz nie może iść i wziąć Q z łatwością to może ma tak być, bo byćmoże nie da rady nawet go sam wykonać.

Autor:  ArGes [ 8 Gru 2014, o 12:18 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - Wymarła osada

Agresywność mobów w tej grze ma swoje znaczenie. Chcesz nie być przez nic atakowanym? wystarczy wbijać poziomy ;p

Autor:  zVirusowany [ 8 Gru 2014, o 12:29 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - Wymarła osada

Nie zrozumieliście propozycji z tego prostego powodu, że
zapomnieliście jak to jest być na małym lvl i szukać pomocy
na grupkę, która blokuje dojście do npc z którym trzeba
tylko porozmawiać, a sama walka jest w innym miejscu.
Trudność w zabiciu q mobów jest wystarczająca, aby utrudniać
jeszcze samo dojście.

Autor:  OtoN [ 9 Gru 2014, o 21:02 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - Wymarła osada

Druid i Barb napisał(a):
.Po 1 przecież w grach musi być jakieś utrudnienie.

Z jakiego sensownego powodu?

Autor:  Druid i Barb [ 9 Gru 2014, o 21:06 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - Wymarła osada

Żeby gra nie musiała byc łatwa??? przecież mało kto lubi gry które dostaje sie wszystko za darmo( a niektórzy lubią co sie wszystko dostaje za darmo :D ).

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/