Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Propozycja - Wymarła osada https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=39684 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Kij [ 7 Gru 2014, o 22:25 ] |
Temat postu: | Propozycja - Wymarła osada |
Proponuje usunąć resp moobów w wymarłej osadzie przy Deonie - ew. uczynić je nie agresywnymi. Dlaczego? Posiada on quest na 24 lvl (wcześniej chyba też w którymś q musimy z nim rozmawiać), a gdy zrespią przy nim grupki 3,5 moobowe, gracz nie ma szans na tym poziomie samemu tam dojść. Pozostaje zebranie ekipy i bicie, ale komu by się chciało zbierać co etap ekipe tylko po to by pogadać z NPC? Sądzę, że to łatwe do zrobienia, a na pewno pomoże słabszym graczom lubiącym porobić questy. |
Autor: | Druid i Barb [ 7 Gru 2014, o 22:42 ] |
Temat postu: | Re: Propozycja - Wymarła osada |
Dla mnie to bez sensu.Po 1 przecież w grach musi być jakieś utrudnienie.Po 2 w wymarłej o ile sie nie myle to tam mogą się zrespic 3 czempy i gdyby nie te mobki które atakują to by taki gracz sobie chodził i chodził zabijając wszystkie chempy , więc musi byc utrudnienie by tego chempa znaleść i zabic.Jestem na nie. |
Autor: | Kij [ 7 Gru 2014, o 22:44 ] |
Temat postu: | Re: Propozycja - Wymarła osada |
Druid i Barb napisał(a): Dla mnie to bez sensu.Po 1 przecież w grach musi być jakieś utrudnienie.Po 2 w wymarłej o ile sie nie myle to tam mogą się zrespic 3 czempy i gdyby nie te mobki które atakują to by taki gracz sobie chodził i chodził zabijając wszystkie chempy , więc musi byc utrudnienie by tego chempa znaleść i zabic.Jestem na nie. Napisałam, chodzi tylko i wyłącznie o grupki w pobliżu NPC, tak by można było przejść. Reszty zmieniać nie trzeba. |
Autor: | Druid i Barb [ 7 Gru 2014, o 22:45 ] |
Temat postu: | Re: Propozycja - Wymarła osada |
W pobliżu to moze byc ale tylko niektóre bo musi byc jakies wyzwanie dla mniejszych lvl ![]() |
Autor: | Prodzielnia [ 7 Gru 2014, o 22:52 ] |
Temat postu: | Re: Propozycja - Wymarła osada |
Jest wiele innych questów, załóżmy te na 40+lvl i też są za silne moby, no i co ? Po lód idziemy przez masyw i płaski, też są silne grupy. Ja nie widzę problemu. |
Autor: | Waski [ 8 Gru 2014, o 00:09 ] |
Temat postu: | Odp: Propozycja - Wymarła osada |
Questy nie są obowiązkowym elementem gry, jest to czysty dodatek dla ludzi lubiących trochę fabuły (i nie tylko). Argument taki, że "jest ciężko" raczej nie przekonuje, a skoro gracz nie może iść i wziąć Q z łatwością to może ma tak być, bo byćmoże nie da rady nawet go sam wykonać. |
Autor: | ArGes [ 8 Gru 2014, o 12:18 ] |
Temat postu: | Re: Propozycja - Wymarła osada |
Agresywność mobów w tej grze ma swoje znaczenie. Chcesz nie być przez nic atakowanym? wystarczy wbijać poziomy ;p |
Autor: | zVirusowany [ 8 Gru 2014, o 12:29 ] |
Temat postu: | Re: Propozycja - Wymarła osada |
Nie zrozumieliście propozycji z tego prostego powodu, że zapomnieliście jak to jest być na małym lvl i szukać pomocy na grupkę, która blokuje dojście do npc z którym trzeba tylko porozmawiać, a sama walka jest w innym miejscu. Trudność w zabiciu q mobów jest wystarczająca, aby utrudniać jeszcze samo dojście. |
Autor: | OtoN [ 9 Gru 2014, o 21:02 ] |
Temat postu: | Re: Propozycja - Wymarła osada |
Druid i Barb napisał(a): .Po 1 przecież w grach musi być jakieś utrudnienie. Z jakiego sensownego powodu? |
Autor: | Druid i Barb [ 9 Gru 2014, o 21:06 ] |
Temat postu: | Re: Propozycja - Wymarła osada |
Żeby gra nie musiała byc łatwa??? przecież mało kto lubi gry które dostaje sie wszystko za darmo( a niektórzy lubią co sie wszystko dostaje za darmo ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |