Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Nowy poziom umiejętności https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=40347 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Onion [ 8 Sty 2015, o 19:35 ] |
Temat postu: | Nowy poziom umiejętności |
Chciałbym przedstawić wam moją propozycję dodania ulepszenia wszystkich umek do 8 poziomu. Już tłumaczę dlaczego, otóż na lvlach 100+ wiekszość graczy ma bardzo podobnie rozdane umiejętności ze względu na małą możliwość wyboru. Chodzi o to, że np. na lvlu 100 mamy 198 Punktów Umiejętności (PU) do rozdania, czyli jakby nie patrząc możemy ulepszyć aż 7 umiejętności na maxa i jeszcze 2 pkt zostaną (7 x 28 PU = 196 PU). Wynika z tego, że te same profesje już na 100 lvlu będą się różnić 1/2 inaczej dobitymi umiejętnościami. Na 140 lvlu mamy aż 178 PU, co pozwala nam ulepszyć 9 umiejętności na maxa (czyli wszystkie z II okna) i jeszcze zostanie 26 PU. Moja propozycja dodania 8 stopnia umiejętności pozwoliłaby rozwijać postacie lekko inaczej (koszt ulepszenia na 8 wynosiłby oczywiście 8 PU). Ulepszenie danej umiejętności na maksymalny poziom kosztowałoby 36 PU, a więc: - 100 lvl ulepszenie 5 umiejętności na maxa (5 x 36 PU = 180 PU) i zostałoby 18 PU - 140 lvl ulepszenie 7 umiejętności na maxa (7 x 36 PU = 252 PU) i zostałoby 26 PU Niby różnice niewielkie ale zmieniłyby możliwości rozwoju naszej postaci. A teraz jak będą wyglądały te ulepszenia: - 8 poziom byłby odblokowywany od 100 lvl dla wszystkich umiejętności, ponieważ jak już wcześniej wspomniałem tylko wysokie lvle, według mnie postacie o niższych lvlach tego nie potrzebują (przynajmniej aż tak nie potrzebują ![]() - tak jak na poprzednich ulepszeniach nowy poziom będzie posiadał lepszy % dmg, lepsze % celności jak i będzie zżerał więcej kondy/many (oczywiście dla buffów zmniejszy się trudność jego wrzucenia) [jeżeli ktoś nie potrafi sobie tego wyobrazić mogę sporządzić przykładowe zużycie kondy/many, zwiększenie celności itd. dla poszczególnych postaci, oczywiście uwzględniając róznicę poprzednich poziomów] Zdaję sobie sprawę, że np. takie Krytyczne u barbażyńcy przy oddanych 5 celnych ciosach z: 5 x 320% (obrażeń) = 1600% zmieniłoby się w: 5 x 340% (wartość przykładowa) = 1700% czyli w 1 rundzie różnica wynosi aż 100% co znacznie ułatwi i przyspieszy bicie bossów (co najmniej o parę rund), ale ten argument jako przeciw mojemu pomysłowi do mnie nie przemawia Jeśli będzie to jednak wielki problem dla graczy/ekipy to zawsze można proporcjonalnie ulepszyć także bossy i się wyrówna. I nie mówcie mi tylko, że będzie problemem dla większych lvli wydać jedynie 50pl na reset statystyk. Zdaję sobie sprawę, że są planowane podklasy, czyli z tego co wiem to będą nowe umiejętności dla wszystkich postaci co uczyniłoby mój pomysł niepotrzebnym, ale jak na razie podklas nie ma i nie widzę szybkiej przyszłości dla nich. Jakbym o czymś zapomniał wspomnieć to dodam w najbliższym czasie, ale już chyba wszystko co chciałem przekazać jest przedstawione. Czekam na wasze opinie (znając życie to głównie hejty będą). |
Autor: | rzuff [ 9 Sty 2015, o 01:06 ] |
Temat postu: | Re: Nowy poziom umiejętności |
Onion napisał(a): 5 x 320% (obrażeń) = 1600% zmieniłoby się w: 5 x 340% (wartość przykładowa) = 1700% czyli w 1 rundzie różnica wynosi aż 100% No chyba nie aż, bo tylko 6,5%. Całego pomysłu nie czytałem ![]() |
Autor: | Szymdaro [ 9 Sty 2015, o 15:46 ] |
Temat postu: | Re: Nowy poziom umiejętności |
Mnie się pomysł nie podoba. Niektóre profesje faktycznie nie mają co robić z punktami umiejętności, ale ja rycerzem wbiłem umki tak jak chciałem na równo 140 lvl. Gdyby teraz zwiększono ich poziom miałbym problem, z czegoś trzeba by rezygnować. |
Autor: | Onion [ 9 Sty 2015, o 15:55 ] |
Temat postu: | Re: Nowy poziom umiejętności |
Nie chodziło mi o różnice % pierwszego względem drugiego tylko ilosc zwiększonego dmg po 5 atakach. Czyli nie 1700/1600, a 1700 - 1600 więc (ilość siły x 0,8 + ilość zręki x 0,2 + broń) x 100% Przykładowo 200 siły i 100 zręki (200 x 0,8 + 100 x 0,2 + 180) x 100% = 360 dla takiego barby różnica wyniosłaby 360 więcej zabranego hp |
Autor: | Onion [ 9 Sty 2015, o 15:57 ] |
Temat postu: | Re: Nowy poziom umiejętności |
Szymdaro napisał(a): Mnie się pomysł nie podoba. Niektóre profesje faktycznie nie mają co robić z punktami umiejętności, ale ja rycerzem wbiłem umki tak jak chciałem na równo 140 lvl. Gdyby teraz zwiększono ich poziom miałbym problem, z czegoś trzeba by rezygnować. Ale właśnie o to chodzi żeby z czegoś trzeba było zrezygnować aby wszystkie postacie na 140 lvlu (1 profesja oczywiście) nie miały tak samo rozdanych umiejętności. Chodzi o różnorodność ![]() |
Autor: | Temirha [ 9 Sty 2015, o 15:58 ] |
Temat postu: | Re: Nowy poziom umiejętności |
Onion napisał(a): czyli w 1 rundzie różnica wynosi aż 100% co znacznie ułatwi i przyspieszy bicie bossów (co najmniej o parę rund), ale ten argument jako przeciw mojemu pomysłowi do mnie nie przemawia Jeśli będzie to jednak wielki problem dla graczy/ekipy to zawsze można proporcjonalnie ulepszyć także bossy i się wyrówna. I nie mówcie mi tylko, że będzie problemem dla większych lvli wydać jedynie 50pl na reset statystyk. Pnie Cebula. To co zacytowałam jest wręcz śmieszne ![]() Pomysł kompletnie do bani według mnie ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Onion [ 9 Sty 2015, o 16:04 ] |
Temat postu: | Re: Nowy poziom umiejętności |
Jest coś takiego jak czytanie z uwagą, wyraźnie napisałem, że wraz z ulepszeniem postaci można by również proporcjonalnie ulepszyć bossy, a po za tym napisałem, że będzie to dostępne od 100 lvl, czyli i tak sporo expienia do tego czasu. |
Autor: | Szymdaro [ 9 Sty 2015, o 16:08 ] |
Temat postu: | Re: Nowy poziom umiejętności |
Czyli cały zabieg mija się z celem - lepsze postacie i lepsze bossy, bilans ten sam. Myślisz, że będzie większa różnorodność i będą różne buildy? Ja sądzę, że 99% graczy stwierdzi, że tak jest najlepiej i wszyscy będą mieć to samo, tyle że część umek zredukują, a inne podkręcą na 8. Podpisuję się pod Temi - BYZYDURA! ![]() |
Autor: | lisarioIII [ 9 Sty 2015, o 16:35 ] |
Temat postu: | Re: Nowy poziom umiejętności |
Witam Jak rzadko kiedy musze sie w 100% zgodzić z Szymdaro. Pomysł jest nie tylko niepotrzeby ale osadzony w kompletnej sprzeczności z ideą tego typu gier. Co zreszta słusznie stwierdziła Temirha. Dopisuję swój komet, żebyś wiedział, że osób tak myślących jest więcej. pozdrawiam Lisario |
Autor: | Temirha [ 9 Sty 2015, o 17:00 ] |
Temat postu: | Re: Nowy poziom umiejętności |
Szymdaro napisał(a): Czyli cały zabieg mija się z celem - lepsze postacie i lepsze bossy, bilans ten sam. Podpisuję się pod Temi - BYZYDURA! ![]() Właśnie, Szym to dobrze określił ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |