Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Eliksiry dla Graczy
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=40446
Strona 1 z 1

Autor:  Mr.Fresh [ 15 Sty 2015, o 11:01 ]
Temat postu:  Eliksiry dla Graczy

Witam bardzo serdecznie kochani Taernomaniacy, chciałbym przedstawić swój pomysł odnośnie kilku opcji w tej właśnie grze.

Moja "idea" polega na dodaniu nowych eliksirów [niżej wyjaśnie ku czemu mają służyć] tj.:
1. Eliksir doświadczenia >> Koszt 5 platyny <<,
2. Eliksir anty-pvp >> Koszt 3 platyny <<,
3. Eliksir dropu dla l-lvl[1*] >> Koszt 2 platyny <<.

Wyjaśnie po krótce na czym miało by to wszystko polegać:


1. Eliksir doświadczenia - czas działania 1h, ilość zdobytego doświadczenia * 25%, można użyć raz na dobę, np. otrzymujemy 1000 doświadczenia (1000*25%=250) wynika z tego, że gracz otrzyma 1250 doświadczenia zamiast 1000. [Może mam fazę aby przez jedną godzinę oporowo na full auto grać w Taerna :)].<UWAGA! eliksir zostaje rozproszony przy ataku gracza, efektu nie można kumulować>.

2. Eliksir anty-pvp, czas działania od 30min do 4h w zależności od poziomu gracza (im mniejszy lvl tym dłuższy czas), można używać co 8h, wychodzi że postać jest zagrożona ciągłym cztero godzinnym atakiem ze strony przeciwnika, poprzez ten eliksir można znieść ochronę PvP, nie trzeba by było się prosić o zgon jak bot. [UWAGA! eliksir nie będzie działał jeżeli postać ma na swoim koncie pkt. Sadysty, Zabójcy, Łowcy; eliksir nie obejmuje czarnego pola oraz wojen między gildyjnych, eliksir rozprasza się jeżeli gracz, który wypił eliksir zaatakuje innego gracza, efektów nie można kumulować.] - pomysł idealny dla nowicjuszy, średnio statystycznie 75% misji na niskie poziomy związane są ze spacerowaniem po "red" nie wszyscy mają chęć walczyć ani patrzeć jak ich postać ginie, rozumiem że jest takie coś jak ochronka PvP, ale w końcu znika; z tym eliksirem nowicjusze jak i gracze, którzy nie chcą walczyć mają jakie kolwiek szanse, system PvE [gracz vs. potwór] pozostają bez zmian "w tym miejscu nie można odpoczywać"; już czuję hejt ze strony "wielkich koxów", ale we większości przypadków jest to lamienie [30+ rzuca się na 15+ i wyzywa, że go zabił].

3.Eliksir dropu dla l-lvl, czas działania do końca walki z bossem, można użyć raz na 12h, [UWAGA! efektów nie można kumulować], elikiru mogą używać tylko postacie do 40 poziomu (no żesz do jasnej anielki chyba l-lvl mają jakie kolwiek prawa!) eliksir dropu bd działał tylko na takie bossy jak: Herszt, Krzyżak, Ichtion, Ropucha, Babadek; do wartości dla uzyskania odpowiedniego rara podstawowa wartość wzrasta o aktualnie losowy % * poziom gracza / 10 np. (0,05*1%/10=0,000025%) niby nic, ale cieszy oczy jak coś zleci [UWAGA! powyższe obliczenia są tylko przykładem na sposób jaki miało by zmienić możliwość szansy wydropienia danego przedmiotu, nie wiem jakie są dokładne wartości ani jak wyliczana jest szansa na zdobycie ekwipunku z powyższych bossów]; rzecz jasna eliksir dropu nie obejmuje Epików.
---wyj.[1*]: L-LVL - low level z ang. niski poziom.---

[P][O][D][S][U][M][O][W][A][N][I][E]
Ad.1 za 5 platyny, godzinny exp z bonusem, wspaniałe rozwiązanie dla ludzi mających życie, lecz lubiących się zabawić w grze on-line.

Ad.2 za 3 platyny, ochrona czasowa 30min-4h to idealne rozwiązanie dla nowicjuszy, eliksir nie kosztuje dużo a nie musisz się martwić że nagle 100+ Cię zaatakuje a Ty usłyszysz lecące pieniążki nim klikniesz zegar [pump nie zawsze wyskakuje]; przykładowo do 30 pzm nowy gracz bd posiadał 60 platyny koszt niewielki a życie stanie się łatwiejsze. Jeżeli ktoś chce walczyć eliksirów nie musi kupować, jeżeli będąc pod wpływem eliksiru zaatakujesz gracza ochrona już nigdy nie bd Cię obejmowała, to chyba jasne aczkolwiek nie śmiem wątpić że ktoś ma problemy z mózgiem i zasugeruje że tak nie jest. [Nie raz widziałem u znajomego jak 5x120+ atakuje 5x50+ bo czekają po klucz na GMO/FYO itp; ja rozumiem że można być koxem, ale 2w1? + lama].

Ad.3 Większość niskich poziomów ciągle spamuje w ten sposób "-ej ty gościu maŻ pożycYć 2k pliska; -nie to nie, SZePyś kiedyś nie żałował i wonT mi stONt" wolał bym dostać ukazanie śmierci i spojrzeć na swój koniec niż patrzeć na niedorozwinięte dzieci z nie [yhm, yhm] mózgowym, może jak by dropneli sobie Majarot czy Martumal ta gra nabrała by "kolorów".

Autor:  RycerzKróla [ 15 Sty 2015, o 11:29 ]
Temat postu:  Re: Eliksiry dla Graczy

Witam!
Zacznę od pomysłu nr 2. Sądzę, że nie byłby on zbyt popularny, w szczególności, że możesz poprosić kolegę żeby Cię zdedał i masz 2 dni ochrony PvP kosztem kilku tysięcy złota i expa. Tutaj mówię NIE.
Pomysł nr 3. Z tych bossów, które wymieniłeś lecą mało kosztowne rary (wyłączając ze 2-3 wyjątki) i nwm czy ktoś by w ogóle z tego korzystał. Ponadto, nie wiem czy szansa na rara nie jest liczona dla całego PT a nie dla poszczególnych osób. Dla tego pomysłu też mówię NIE.
No i pomysł nr 1. Może to i ciekawa idea ale jakbym już gdzieś czytał podobny pomysł :D. Jak dla mnie 25% to trochę dużo, bo na taki DZ ze słabym pt dostaję około 7k expa za jedną grp zgrzytów do tego Twój eliksir i bonus z gildii do expa. Jak na swoje zalety, eliksir za tani. Ale dla Tego pomysłu powiem TAK :).
Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/