Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

zmiana ceny/zasad resetu statow
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=40604
Strona 1 z 3

Autor:  marmilsk [ 26 Sty 2015, o 13:08 ]
Temat postu:  zmiana ceny/zasad resetu statow

Witam.Chcialbym poruszyc kwestie ceny resetu statystyk. Wg. mnie cena 50 platy to cena zaporowa dla osoby chcącej zrobic testy wplywu danej statystyki na gre. Proponuje zmniejszyc ja do 5 platy a niska cena zwiekszyc powinna uzytkowanie tej opcji. Jesli nie, mozna tez zrobic tak, ze za 50 platyny bedzie mozna resetowac staty przez nastepne 12 godzin do woli. Oczywiscie powiecie ze s0, ale komu chce sie expic i wchodzic tam i potem nic nie miec z tego?Za duzo z tym zachodu i 0 korzysci, co tworzy tylko bariere, ktora malo kto przebywa.
Co
o tym
myslicie?

Autor:  Fireball [ 26 Sty 2015, o 13:15 ]
Temat postu:  Odp: zmiana ceny/zasad resetu statow

Absurdalny pomysł. Te 50 platy to nie tak dużo, nie wspominając że chcesz zmienić cene do 5 platy. I za wykupienie tego, 12 godzin bezpłatmego zmieniania statystyk/umek... Temat nigdy nie wejdzie w gre, i jego miejsce to archiwum.

Autor:  Ludgar [ 26 Sty 2015, o 14:27 ]
Temat postu:  Re: zmiana ceny/zasad resetu statow

Pomysł bardzo dobry. Jednorazowy reset statystyk za 50 szt. platyny, to może i nie dużo, ale jeżeli ktoś rzeczywiście chce pokombinować, popróbować nowych rozwiązań, to z jednego resetu robi się 10. Wydatek 500 platyny, to już nie jest tak mało. Myślę, że gdyby obniżyć cenę resetu do, jak proponuje autor tematu, 5 szt., no niech 10 szt platyny, to rozwiązanie, na którym nikt by nie stracił, a każdy zyskał. Obniżenie ceny zrekompensowałaby częstotliwość resetów. Odbiło by się to też pozytywnie na zróżnicowaniu, albo próbach zróżnicowania postaci jednej profesji tworzonych przez graczy. Teraz każda profesja ma zapewne bardzo zbliżone do siebie statystyki i trudno wypracować coś nowego.

Autor:  Dark_Woolf [ 27 Sty 2015, o 00:37 ]
Temat postu:  Re: zmiana ceny/zasad resetu statow

Zmiana ceny resetu? Jak najbardziej! Rękami i nogami za! Z 50 platy na 100. 50 platy to i tak dziwnie mało. I co, 12h zmian do woli? Zmiana pod pvp z daną postacią? Turki, w każdej rundzie inny build? Na inste bossa inny build, a na bossa inny? Tak!
Co więcej, drzwi dziwi mnie, że ten pomysł nie został podany, proponuje dać możliwość zmiany statow w czasie walki. Bo czemu nie. To samo oczywiście dotyczy umów.
Poza tym ta cena nie odstrasza. Mogę pokazać screena na którym widać ile resetow mam zrobionych :)

Autor:  Ludgar [ 27 Sty 2015, o 01:26 ]
Temat postu:  Re: zmiana ceny/zasad resetu statow

Dark_Woolf napisał(a):
Zmiana ceny resetu? Jak najbardziej! Rękami i nogami za! Z 50 platy na 100. 50 platy to i tak dziwnie mało. I co, 12h zmian do woli? Zmiana pod pvp z daną postacią? Turki, w każdej rundzie inny build? Na inste bossa inny build, a na bossa inny? Tak!
Co więcej, drzwi dziwi mnie, że ten pomysł nie został podany, proponuje dać możliwość zmiany statow w czasie walki. Bo czemu nie. To samo oczywiście dotyczy umów.
Poza tym ta cena nie odstrasza. Mogę pokazać screena na którym widać ile resetow mam zrobionych


No jeżeli nie odstrasza, to co Cię powstrzymuje od zmiany "bulidu" na w "każdej rundzie inny" w trakcie Turnieju? Dlaczego nie zmieniasz "bulidu" pod pvp i pod bossy? Chyba znam odpowiedź, "bo tak się nie da", "bo nie tylko rozdanie statystyk gra rolę, ale również, a może przede wszystkim, dopasowanie ich do posiadanych przedmiotów. Zapewne 10 szt platyny to dla ciebie jak splunąć. Biorą pod uwagę że za wygraną walkę w turnieju dostajesz 5 -- to czysty zysk. Dopłaci do każdego turniej tak ze stówkę -- czemu nie, kto bogatemu zabroni?

Pozwolisz ze zostanę przy swoim zdaniu, jeśli wypracuję sobie taką postać z której będę zadowolony, to będę się jej trzymał przez dłuższy czas. Stworzenie jednak swojej indywidualnej postaci, a nie "zerżnięcie" jej z poradnika, kosztuje trochę wysiłku no i co tu mówić kasy.

PS rzuff jak widzę najchętniej by brał platynę za samo logowanie do gry. Następnym razem wyjdę z taką propozycją, pewno dostanę od rzuff'a lajka

Autor:  rzuff [ 27 Sty 2015, o 01:47 ]
Temat postu:  Re: zmiana ceny/zasad resetu statow

Ludgar napisał(a):
PS rzuff jak widzę najchętniej by brał platynę za samo logowanie do gry. Następnym razem wyjdę z taką propozycją, pewno dostanę od rzuff'a lajka

Nie, nie brałbym platyny za logowanie na konto.

Uważam, że reset statystyk to poważna rzecz i powinna być droga, między innymi po to, żeby przeciwdziałać takim absurdom, jak reset co runda na turku lub reset pomiędzy bossem, a czyszczeniem insty.

Samej zmianie nie jestem przeciwny, pierwszy reset 10 platy, drugi 50, trzeci i kolejny 100? A może darmowy reset jednorazowo dla danej klasy na koncie pomiędzy lvl 15-20?Na pewno ułatwiłoby to grę graczom niezorientowanym, którzy błędnie rozłożyli staty.

Autor:  marmilsk [ 27 Sty 2015, o 02:55 ]
Temat postu:  Re: zmiana ceny/zasad resetu statow

A uwazaj se co se chcesz uwazac... Ja widzialem jak dziala reset w znacznie lepszych pvp grach o 10 i 34-milionowym fanklubie gdzie testowano juz wszystko wiec pozwol ze wypowiem sie jako gracz o wiekszym doswiadczeniu mmo. I jesli jest tani reset jak jak w WoWie gdzie reset wynosil rownowartosc tego co mozna bylo wyfarmic w 5-10 minut gry to gra jest bardziej przyjemna i fleksyjna, czlowiek czuje ze gra najlepiej jak moze bo ma swoj build a nie cudzy i sie nie kisi bo ma za duzo wiedzy bo mu lvl podskoczyl o 5 lvli i wie ze moglby teraz dac 5 wiedzy mniej i zamiast tego 5 mocy wiecej albo hp wiecej dzieki czemu moglby niejedna walke wygrac pvp albo przezyc na bosie bo mu -30/2400 hp zostalo a gdyby mial 50 hp wiecej to by przezyl...a obecnie szkoda wydawac mi 40 x 50 platy bo trzeba kazdy grosz na epiki teraz ity z morany sety i watahy zbierac. btw, ja pisze o zmianie cen a ty juz zdazyles z 50 platy na 100 przeskoczyc. Widac jakie pazery tu dostają stołki. Może rozejrzyj sie za dobrymi grami mmo i powiedz na ich tle uwazasz co uwazasz a nie bo masz takie widzi mi sie, aby tylko [wydalić] plate. Szczerze 1 reset zrobilem a tak to bym pewnie juz z 10+ natrzepal ale co tam, duza cena, duzy zarobek... kiedy tutaj ludzie wyjda mentalnie z paleolitu to ja nie wiem. Nieraz widzialem jak sie 5/5 kombinowalo z resami pod mo ogien i nikomu jakos to procz mo nie przeszkadzalo, teraz jakies wielkie halo.. robicie z tej gry jedna wielka konfiture dla bezmozgich yeti kopiujacych buildy jak chinczyk shufu.


Zmieniłem jeden wyraz na bardziej kultiralny. rzuff

Autor:  rzuff [ 27 Sty 2015, o 10:47 ]
Temat postu:  Re: zmiana ceny/zasad resetu statow

@marmilsk

Zacznę od tego, bo wczoraj mi umknęło:

marmilsk napisał(a):
Oczywiscie powiecie ze s0, ale komu chce sie expic i wchodzic tam i potem nic nie miec z tego?Za duzo z tym zachodu i 0 korzysci, co tworzy tylko bariere, ktora malo kto przebywa

Pisząc takie bzdury, pokazujesz ewidentnie, iż nie znasz realiów panujących w tej grze.

Teraz możemy przejść dalej.

Duma Taernu nie jest grą łatwą, temu się zaprzeczyć nie da. Ma swój klimat, swoje zasady, więc argumentacja że gdzieśtam w grze mającej 34 milionowy fanklub jest łatwiej i fleksyjniej (swoją drogą nie mam pojęcia co to znaczy, pewnie dlatego, że mentalnie siedzę w paleolicie :D ) mija się z celem.

marmilsk napisał(a):
Widac jakie pazery tu dostają stołki.

:lol:

marmilsk napisał(a):
kiedy tutaj ludzie wyjda mentalnie z paleolitu to ja nie wiem.

No ja też nie wiem, w tym się zgadzamy :D

Autor:  Dark_Woolf [ 27 Sty 2015, o 21:56 ]
Temat postu:  Re: zmiana ceny/zasad resetu statow

Czy Wy wszyscy chcecie ułatwić tę grę tak, żeby średnio inteligentny szynszyl mógł popierdzielać ze 140lvlem, pakietem rarów z berin i epikiem? A co z ludźmi, którzy faktycznie wkładają czas i nerwy w grę?


marmilsk napisał(a):
A uwazaj se co se chcesz uwazac... Ja widzialem jak dziala reset w znacznie lepszych pvp grach o 10 i 34-milionowym fanklubie gdzie testowano juz wszystko wiec pozwol ze wypowiem sie jako gracz o wiekszym doswiadczeniu mmo. I jesli jest tani reset jak jak w WoWie gdzie reset wynosil rownowartosc tego co mozna bylo wyfarmic w 5-10 minut gry to gra jest bardziej przyjemna i fleksyjna, czlowiek czuje ze gra najlepiej jak moze bo ma swoj build a nie cudzy i sie nie kisi bo ma za duzo wiedzy bo mu lvl podskoczyl o 5 lvli i wie ze moglby teraz dac 5 wiedzy mniej i zamiast tego 5 mocy wiecej albo hp wiecej dzieki czemu moglby niejedna walke wygrac pvp albo przezyc na bosie bo mu -30/2400 hp zostalo a gdyby mial 50 hp wiecej to by przezyl...a obecnie szkoda wydawac mi 40 x 50 platy bo trzeba kazdy grosz na epiki teraz ity z morany sety i watahy zbierac. btw, ja pisze o zmianie cen a ty juz zdazyles z 50 platy na 100 przeskoczyc. Widac jakie pazery tu dostają stołki. Może rozejrzyj sie za dobrymi grami mmo i powiedz na ich tle uwazasz co uwazasz a nie bo masz takie widzi mi sie, aby tylko [wydalić] plate. Szczerze 1 reset zrobilem a tak to bym pewnie juz z 10+ natrzepal ale co tam, duza cena, duzy zarobek... kiedy tutaj ludzie wyjda mentalnie z paleolitu to ja nie wiem. Nieraz widzialem jak sie 5/5 kombinowalo z resami pod mo ogien i nikomu jakos to procz mo nie przeszkadzalo, teraz jakies wielkie halo.. robicie z tej gry jedna wielka konfiture dla bezmozgich yeti kopiujacych buildy jak chinczyk shufu.


Przeczytaj to jeszcze raz, zastanów się, co miałeś na myśli i napisz jeszcze raz.

Autor:  marmilsk [ 28 Sty 2015, o 20:14 ]
Temat postu:  Re: zmiana ceny/zasad resetu statow

pazer rzuff napisal:
Cytuj:
Pisząc takie bzdury, pokazujesz ewidentnie, iż nie znasz realiów panujących w tej grze.


aha to zaproponuje: idz sobie na s8 i pograj sam.. po 15 minutach gry zrozumiesz moze o czym mowie. Czempy bedziesz mial za free tylko dla siebie, eventy, nikt ci konta nie ukradnie bo po co? same +. A na s5 tymczasem: Nie mozesz handlowac i sprzedac 30 raro ktore np ja mam , slot w gildii pusty brakuje druta,vd gildi bo chca szybko wispa zrobic i musza dobierac z vipow albo z ogolnego albo wogole nie ida bo nie lubia obcych, nie pogadasz na czacie ze znajo ... i tak powiem 1000 innych rzeczy.
neandertalczyku

kuamca rzuff napisal:
Cytuj:
argumentacja że gdzieśtam w grze mającej 34 milionowy fanklub jest łatwiej


gdzie napisalem ze ze lol jest latwiejszy?gdzie? zacytujesz? Panie modzie? Lol jest znacznie trudniejsza gra ze wzgledu na latwe przeskakiwanie bulidow mnogosc czempow i wiekszy balans wiec trzeba miec naprawde niesamowita szybkosc w podejmowaniu decyzji a nie 15 sekund zegara na ustawienie procow na taktyke, trzeba wiedziec czego mozna a czego nie mozna w zetknieciu z 140 czempami i ich kombinacjami duo trio. Co ja bede ci tlumaczyl , wbij chociaz platyne to sie przekonasz.

@Dark Wolf
Co ma tanszy reset z 140lvl wspolnego?z rarami? z epikami?ktoś wie?.. moze lepiej sie nie udzielaj jak masz takie glupoty pisac.
Wkladanie czasu i nerwow..., ma to cos wspolnego z iloscia platyny kupioną za realną kase zależną od zewnętrznych warunków nie zaleznych(prawie) od gry w taern? gdzie wspomnialem ze gra bedzie latwiejsza dla wszystkich kiedy poprosu raczej bedzie trudniejsza dla bezmozgich yeti ktorzy by kopiowali tylko buildy i kopiowali? Chyba Ci ktorzy maja mozg i beda chcieli udoskonalic postac poswieca czas i bedzie im latwiej a Ci którzy nie beda chcieli poswiecic czasu bedą zdychać. W grach MMO postawą jest wynagradzać myślących a karac bezmózgich ale jako gimbaza tego nie zrozumiesz.

Co do dalszych twoich wypocin to nawet szkoda słów. Nikt inny nie ma pretensji do tego co napisałem wcześniej ze nie rozumie, a jesli ty tylko nie potrafisz to może raczej problem tkwi w tobie? nie zamierzam pisac tego raz jeszcze bo jakis małolat ma martwe aksony i nie stykają Ci sie synapsy. Polecam jakies lektury typu Janko muzykant, Plastuś, Dzieci z Bulerbyn potem troche cięższe lektury aka W pustyni i w puszczy , moze wkońcu zdasz tą 1 gimnazjum bo widać z maturą z polaka to bedzięsz miał problemy w zakresie "czytanie ze zrozumieniem".

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/