Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
 Umiejętności 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 31 Sty 2015, o 15:36
Posty: 4
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Zaeyl
Odpowiedz z cytatem
Post Umiejętności
Witam, Jeżeli podobny temat już istnieje - przepraszam.

Myślałem ostatnio o zmianie systemu rozwoju naszych Taernowych podróżników.
Ten jest dobry i dalej uważam, że spełnia swoją rolę, ale... jest strasznie zamknięty i sprowadza się do tego, że większość postaci jest klonami innych.
Wychodząc z tego założenia myślę, że ciekawym wyjściem byłoby wprowadzenie lekkich usprawnień. np Mag ognia, nie byłby tylko magiem ognia, tylko powiedzmy mołby specjalizować się w odpowiedniej szkole magii (powiedzmy błyskawice/powietrze). Inny przykład, rycerz na danym poziomie może sobie wygrać z 5 umiejętności jedną i w niej się specjalizować. Dajmy na to, na pierwszym ma do wyboru, atak tarczą, obronę tarczą i powiedzmy trzy dowolnie wymyślone. Wiem, że to ingeruje w strukturę gry w bardzo mocny sposób, ale ogromnym plusem tego rozwiązania (lub podobnych) jest to, że gra i tym samym granie w nią, spowoduje zupełnie inne spojrzenie na rozwój i styl gry,
To takie moje przemyślenia...
Z góry dziękuję za konstruktywną krytykę i rozmowę popartą logicznymi argumentami.
Pozdrawiam


31 Sty 2015, o 16:38
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 769
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Umiejętności
To o czym mówisz to właśnie legendarne podklasy, mowa o nich od zawsze :)

Co do podklas to napewno jeszcze trochę poczekamy.

_________________
Gram od: 2011-04-13
Image
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )

MALDITO OSTLOR 101
TOLNOR 60
HELLSINGMO OSTLOR 44
VIP OSTLOR 37
OZ TOLNOR 31


31 Sty 2015, o 17:48
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Maj 2013, o 09:57
Posty: 33
Podziękowano: 83 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Nick w grze: XtrunksX
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Umiejętności
Ale spokojnie spokojnie , wprowadza cos takiego zaraz po targowisku ;)


31 Sty 2015, o 18:55
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 31 Sty 2015, o 15:36
Posty: 4
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Zaeyl
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Umiejętności
Wiecie. Ja jestem casualem tej gry i jestem pod wielkim wrażeniem tego jak bardzo przypomina mi to sesyjne rpgi. Stąd moje przemyślenia. Bardzo chciałbym żeby ten aspekt też był tak bardzo rpgowy jak fabuła :-)
PS
Dzięki za odpowiedzi

Edit. I tak gwoli ścisłości to chciałbym to widzieć nie jako dwu klasę tylko
inny sposób na rozwój.
Tak w szczegółach. Weźmy na ten przykład Rycerza.
Powiedzmy na startowym poziomie mogę wybrać jedna umiejętność z trzech.
- Okrzyk (zmniejsza wartość obrony wybranego wroga)
- Atak tarczą (% szansy na ogłuszenie)
- Postawa obronna (wartość pancerza i szansy na unik zwiększona + taunt na wybrany cel kosztem braku ruchu w turze).
Wiem, że niepotrzebnie to opisuję, ale ciekaw jestem waszego zdania. Mimo tego, że temat w sumie możemy uznać za zamknięty to z cięcia wdał bym się w hipotetyczna dyskusję na ten temat. Zapraszam do kreatywnej rozmowy.

Tam w górnej części okienka postu masz przycisk do jego edycji - używaj go jeśli chcesz coś uzupełnić - tak, żeby unikać pisania dwóch postów pod rząd. Witam i do zobaczenia na s7 ;) - Nicolay


31 Sty 2015, o 19:47
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 475 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron