Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Umiejętności https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=40684 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Tasmorden [ 31 Sty 2015, o 16:38 ] |
Temat postu: | Umiejętności |
Witam, Jeżeli podobny temat już istnieje - przepraszam. Myślałem ostatnio o zmianie systemu rozwoju naszych Taernowych podróżników. Ten jest dobry i dalej uważam, że spełnia swoją rolę, ale... jest strasznie zamknięty i sprowadza się do tego, że większość postaci jest klonami innych. Wychodząc z tego założenia myślę, że ciekawym wyjściem byłoby wprowadzenie lekkich usprawnień. np Mag ognia, nie byłby tylko magiem ognia, tylko powiedzmy mołby specjalizować się w odpowiedniej szkole magii (powiedzmy błyskawice/powietrze). Inny przykład, rycerz na danym poziomie może sobie wygrać z 5 umiejętności jedną i w niej się specjalizować. Dajmy na to, na pierwszym ma do wyboru, atak tarczą, obronę tarczą i powiedzmy trzy dowolnie wymyślone. Wiem, że to ingeruje w strukturę gry w bardzo mocny sposób, ale ogromnym plusem tego rozwiązania (lub podobnych) jest to, że gra i tym samym granie w nią, spowoduje zupełnie inne spojrzenie na rozwój i styl gry, To takie moje przemyślenia... Z góry dziękuję za konstruktywną krytykę i rozmowę popartą logicznymi argumentami. Pozdrawiam |
Autor: | HELLSING [ 31 Sty 2015, o 17:48 ] |
Temat postu: | Re: Umiejętności |
To o czym mówisz to właśnie legendarne podklasy, mowa o nich od zawsze Co do podklas to napewno jeszcze trochę poczekamy. |
Autor: | Badwolf [ 31 Sty 2015, o 18:55 ] |
Temat postu: | Re: Umiejętności |
Ale spokojnie spokojnie , wprowadza cos takiego zaraz po targowisku |
Autor: | Tasmorden [ 31 Sty 2015, o 19:47 ] |
Temat postu: | Re: Umiejętności |
Wiecie. Ja jestem casualem tej gry i jestem pod wielkim wrażeniem tego jak bardzo przypomina mi to sesyjne rpgi. Stąd moje przemyślenia. Bardzo chciałbym żeby ten aspekt też był tak bardzo rpgowy jak fabuła PS Dzięki za odpowiedzi Edit. I tak gwoli ścisłości to chciałbym to widzieć nie jako dwu klasę tylko inny sposób na rozwój. Tak w szczegółach. Weźmy na ten przykład Rycerza. Powiedzmy na startowym poziomie mogę wybrać jedna umiejętność z trzech. - Okrzyk (zmniejsza wartość obrony wybranego wroga) - Atak tarczą (% szansy na ogłuszenie) - Postawa obronna (wartość pancerza i szansy na unik zwiększona + taunt na wybrany cel kosztem braku ruchu w turze). Wiem, że niepotrzebnie to opisuję, ale ciekaw jestem waszego zdania. Mimo tego, że temat w sumie możemy uznać za zamknięty to z cięcia wdał bym się w hipotetyczna dyskusję na ten temat. Zapraszam do kreatywnej rozmowy. Tam w górnej części okienka postu masz przycisk do jego edycji - używaj go jeśli chcesz coś uzupełnić - tak, żeby unikać pisania dwóch postów pod rząd. Witam i do zobaczenia na s7 - Nicolay |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |