Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Umiejętności https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=40684 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Tasmorden [ 31 Sty 2015, o 16:38 ] |
Temat postu: | Umiejętności |
Witam, Jeżeli podobny temat już istnieje - przepraszam. Myślałem ostatnio o zmianie systemu rozwoju naszych Taernowych podróżników. Ten jest dobry i dalej uważam, że spełnia swoją rolę, ale... jest strasznie zamknięty i sprowadza się do tego, że większość postaci jest klonami innych. Wychodząc z tego założenia myślę, że ciekawym wyjściem byłoby wprowadzenie lekkich usprawnień. np Mag ognia, nie byłby tylko magiem ognia, tylko powiedzmy mołby specjalizować się w odpowiedniej szkole magii (powiedzmy błyskawice/powietrze). Inny przykład, rycerz na danym poziomie może sobie wygrać z 5 umiejętności jedną i w niej się specjalizować. Dajmy na to, na pierwszym ma do wyboru, atak tarczą, obronę tarczą i powiedzmy trzy dowolnie wymyślone. Wiem, że to ingeruje w strukturę gry w bardzo mocny sposób, ale ogromnym plusem tego rozwiązania (lub podobnych) jest to, że gra i tym samym granie w nią, spowoduje zupełnie inne spojrzenie na rozwój i styl gry, To takie moje przemyślenia... Z góry dziękuję za konstruktywną krytykę i rozmowę popartą logicznymi argumentami. Pozdrawiam |
Autor: | HELLSING [ 31 Sty 2015, o 17:48 ] |
Temat postu: | Re: Umiejętności |
To o czym mówisz to właśnie legendarne podklasy, mowa o nich od zawsze ![]() Co do podklas to napewno jeszcze trochę poczekamy. |
Autor: | Badwolf [ 31 Sty 2015, o 18:55 ] |
Temat postu: | Re: Umiejętności |
Ale spokojnie spokojnie , wprowadza cos takiego zaraz po targowisku ![]() |
Autor: | Tasmorden [ 31 Sty 2015, o 19:47 ] |
Temat postu: | Re: Umiejętności |
Wiecie. Ja jestem casualem tej gry i jestem pod wielkim wrażeniem tego jak bardzo przypomina mi to sesyjne rpgi. Stąd moje przemyślenia. Bardzo chciałbym żeby ten aspekt też był tak bardzo rpgowy jak fabuła ![]() PS Dzięki za odpowiedzi Edit. I tak gwoli ścisłości to chciałbym to widzieć nie jako dwu klasę tylko inny sposób na rozwój. Tak w szczegółach. Weźmy na ten przykład Rycerza. Powiedzmy na startowym poziomie mogę wybrać jedna umiejętność z trzech. - Okrzyk (zmniejsza wartość obrony wybranego wroga) - Atak tarczą (% szansy na ogłuszenie) - Postawa obronna (wartość pancerza i szansy na unik zwiększona + taunt na wybrany cel kosztem braku ruchu w turze). Wiem, że niepotrzebnie to opisuję, ale ciekaw jestem waszego zdania. Mimo tego, że temat w sumie możemy uznać za zamknięty to z cięcia wdał bym się w hipotetyczna dyskusję na ten temat. Zapraszam do kreatywnej rozmowy. Tam w górnej części okienka postu masz przycisk do jego edycji - używaj go jeśli chcesz coś uzupełnić - tak, żeby unikać pisania dwóch postów pod rząd. Witam i do zobaczenia na s7 ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |