Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Umiejętności
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=40684
Strona 1 z 1

Autor:  Tasmorden [ 31 Sty 2015, o 16:38 ]
Temat postu:  Umiejętności

Witam, Jeżeli podobny temat już istnieje - przepraszam.

Myślałem ostatnio o zmianie systemu rozwoju naszych Taernowych podróżników.
Ten jest dobry i dalej uważam, że spełnia swoją rolę, ale... jest strasznie zamknięty i sprowadza się do tego, że większość postaci jest klonami innych.
Wychodząc z tego założenia myślę, że ciekawym wyjściem byłoby wprowadzenie lekkich usprawnień. np Mag ognia, nie byłby tylko magiem ognia, tylko powiedzmy mołby specjalizować się w odpowiedniej szkole magii (powiedzmy błyskawice/powietrze). Inny przykład, rycerz na danym poziomie może sobie wygrać z 5 umiejętności jedną i w niej się specjalizować. Dajmy na to, na pierwszym ma do wyboru, atak tarczą, obronę tarczą i powiedzmy trzy dowolnie wymyślone. Wiem, że to ingeruje w strukturę gry w bardzo mocny sposób, ale ogromnym plusem tego rozwiązania (lub podobnych) jest to, że gra i tym samym granie w nią, spowoduje zupełnie inne spojrzenie na rozwój i styl gry,
To takie moje przemyślenia...
Z góry dziękuję za konstruktywną krytykę i rozmowę popartą logicznymi argumentami.
Pozdrawiam

Autor:  HELLSING [ 31 Sty 2015, o 17:48 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności

To o czym mówisz to właśnie legendarne podklasy, mowa o nich od zawsze :)

Co do podklas to napewno jeszcze trochę poczekamy.

Autor:  Badwolf [ 31 Sty 2015, o 18:55 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności

Ale spokojnie spokojnie , wprowadza cos takiego zaraz po targowisku ;)

Autor:  Tasmorden [ 31 Sty 2015, o 19:47 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności

Wiecie. Ja jestem casualem tej gry i jestem pod wielkim wrażeniem tego jak bardzo przypomina mi to sesyjne rpgi. Stąd moje przemyślenia. Bardzo chciałbym żeby ten aspekt też był tak bardzo rpgowy jak fabuła :-)
PS
Dzięki za odpowiedzi

Edit. I tak gwoli ścisłości to chciałbym to widzieć nie jako dwu klasę tylko
inny sposób na rozwój.
Tak w szczegółach. Weźmy na ten przykład Rycerza.
Powiedzmy na startowym poziomie mogę wybrać jedna umiejętność z trzech.
- Okrzyk (zmniejsza wartość obrony wybranego wroga)
- Atak tarczą (% szansy na ogłuszenie)
- Postawa obronna (wartość pancerza i szansy na unik zwiększona + taunt na wybrany cel kosztem braku ruchu w turze).
Wiem, że niepotrzebnie to opisuję, ale ciekaw jestem waszego zdania. Mimo tego, że temat w sumie możemy uznać za zamknięty to z cięcia wdał bym się w hipotetyczna dyskusję na ten temat. Zapraszam do kreatywnej rozmowy.

Tam w górnej części okienka postu masz przycisk do jego edycji - używaj go jeśli chcesz coś uzupełnić - tak, żeby unikać pisania dwóch postów pod rząd. Witam i do zobaczenia na s7 ;) - Nicolay

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/