Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Wyspa Murraga
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=40800
Strona 1 z 1

Autor:  Zerden [ 9 Lut 2015, o 06:06 ]
Temat postu:  Wyspa Murraga

Witam, chciałbym zaproponować zmiany wyspy która jest po prostu zapomniana, mamy tam tylko do wykonania jeden Quest na 12 poziom dzięki któremu będzie można wpłynąć na wyspę i potem już nic, więc chciałem zaproponować zmiany które by postawiły tą wyspę na nogi i zrobiły z niej bardziej atrakcyjniejsze miejsce dla low lvli :D .

Gdy robiłem Q rechot rozpaczy musiałem iść na Wyspę po 10 dorsze żeby zwabić rybostwory, popłynąłem z Murragiem w może ( za 100 złota :roll: ) gdy dopłynęliśmy poszedłem przed siebie, musiałem dostać się do łowisko by złowić dorsze.
Na drodze do tego miejsca jest bardzo dużo szkieletów i sporo czasu mi zajęło zanim doszedłem do łowiska, jest tam też na przejściu drzewca którego nie da się ominąć gdy go zabiłem poszedłem dalej i zacząłem łowić dorsze po tym jak uzbierałem 10 dorszy robiłem dalej Q ale można też uzbierać tyle by całe eq było przeciążone i po tym idziemy do Murraga i dajemy mu 4 dorsze on za 20 złota daje nam 1 filet który można sprzedać emilce za 550 złota w karczmie - trentis.

Ale przez to że... Prawie wszystkie moby na wyspie są agresywne, poza dorszami i 1 Q nic tam nie ma ciekawego, z tego powodu w ogóle nikt tam nie zagląda i chce zaproponować drobne zmiany.

Zlecenie dla poziomów 18+
Propozycje stworzenia Zlecenia na wyspie. Jesteśmy na wyspie idziemy do Murraga i bierzemy od niego zlecenie.
Będzie 1 zlecenie w którym jedno z podanych będziemy musieli zrobić. Czas Zlecenia 30 minut, oczekiwanie na kolejne zlecenie 15 minut nagroda 800 złota i 1400 expa
1.zabij 10 krabów + 3 szkielety
2. zabij 10 komarów + 3 szkielety
3. zabij 30 psów/psioków + 5 komarów
4. zabij 10 szkieletów (jakich kol wiek) + 3 kraby
5.zabij 1/2 drzewca-e + 5 psów psioków

Druga propozycja drobnych zmian mobów na wyspie trochę zmniejszenie liczby szkieletów żeby nie były tak zaciśnięte, przestawienie grupek mag mag ogr na dalszą część wyspy,gdy już wejdziemy na spalona ziemie dodanie drzewca na górze (do zlecenia) i usunięcie drzewca na przejściu i postawienie tam grupki 3 komarów, proponuje zmianę mobów-mogły by być takie (moby w jeden drużynie) 2 upadły wojownik,łucznik 3 mag strzelec ogr 2 mag mag 2 wojownik mag i tam gdzie stoi drzewiec na przejściu w dół ustawienie tam wokół grupek 3 mag mam mag 3 mag mag ogr (ale trochę dalej od drzewca w górę,moim zdaniem te moby są zbyt silne,gdy się pójdze daleko w lewo konda/mana się skończy a za nami zrespi się masa szkieletów to potem albo wołać o pomoc (która pewnie nie nadejdzie) albo zgon więc dla tego bym proponował osłabienie tych grupek.myśle że to dobre rozwiązanie, w ten sposób 20+ mogły by chodzić solo gdy by nie było z kim.

Trzecia Propozycja to zmiana agresywność mobów, psiok komara pies żeby nie atakowały chyba że z low hp, szkielety żeby nie atakowały na początku spalonej ziemi tylko jak się już zbliżamy do przejścia na dorsze, może to być tak że kościeje,szkielety i upadli strzelcy były by na początku atakujące do 20 lvl a dalej gróbki agresywne dla all lvli ułatwiło by to przejście w głąb wyspy i nie było by tak że 20 lvl musi sie tłuc nie wiadomo ile z szkieletami a 40 lvl sobie przejdzie i ubije tylko drzewca (lub 3 komary gdyby to weszło) i potem łowi dorsze idzie murrag a 20 lvl nie może się tam dostać i potem mógł by zginąć więc moby po do końca po lewej powinny być agresywne a na środku tylko gdy się ma low hp.

Moja Czwarta propozycja to postawienie po prawej od domu Murrgana tablicy - tablica mieniąca się (zachęcającej do kliknąć i zobaczyć co na niej jest) Może być tam napisane ""Szukam pomocy do łowienia dorszy na wyspie każda pomoc mile widziana, można też u mnie zarobić za zabicie kilku potworów.Przerabiam 4 dorsze za 20 złota w filet, słyszałem że można go komuś sprzedać w karczmie za nie złą sumkę. Murrag""(sugerowane Poziomy 3x 18+)
ma to na celu żeby nowi gracz(18+) którzy nie wiedzieli o tym miejscu zbierali ekipę, poszli tam z ciekawości i uzbierali sobie trochę złota na eq bo nie raz widzę jak 20 lvle ma eq z 5 lvl.W Sumie tablica czy coś w tym rodzaju poinformowała by część nowych graczy którzy o dorszach nie wiedzą.
Proponował bym jeszcze zwiększyć zasięg widoku gracza,gdy jesteśmy na wyspie widzimy tylko wokół naszej postać jak by to była jaskinia a jesteśmy na wyspie i jest słonice więc proponuje to też zmienić.
To mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałości 8-) Napisanie i wymyślenie trwało z 2h i 30min, nie wiem czy to by przeszło ale liczę na to. Wszelkie komentarze mile widziane.

Pozdrawiam :D

Autor:  JetemNoob [ 9 Lut 2015, o 08:09 ]
Temat postu:  Re: Wyspa Murraga

Hmm... Pomysł nawet, nawet :)
Tylko mam kilka pytań:
1. Od kiedy psy/psioki/komary atakują tylko do 20lvl? Bo ja byłem ostatnio swoim ryckiem 32 lvl i jakoś wszystko mnie atakowalo pommo, że mialem full staty :P .
2. Serio u CB Tak słabo z orto? Niektórych słów to nie mogłem przeczytać :P

Ostatnio też pracowalem nad Wyspą i w najbliższym czasie będę chciał ukazać to co napisałem:S

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/