Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 Gildia/budynki 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 15 Gru 2013, o 17:14
Posty: 3
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: etein
Odpowiedz z cytatem
Post Gildia/budynki
Mam taka sugestie żeby wprowadzić wyburzenie budynków produkcyjnych.
Ponieważ niektórzy z nas kupują gildie i nie takie budynki by chcieli lub pomyłkowo ktoś postawił nie ten budynek co trzeba dla tego taka opcja nie jednej gildii by się przydała i tym co powstaną nowe opcja ta by była płatna platyna lub tyle samo co wybudowanie by ściągało surek i kasy z gildii lub x2.
Może ankietę zrobić


7 Lut 2015, o 15:43
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Lis 2012, o 19:35
Posty: 65
Miejscowość: Taern
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Gildia/budynki
Podoba mi się sam niejednokrotnie kupowałem gildie lecz była ona nie tak rozbudowana jakbym chciał :)


7 Lut 2015, o 16:22
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012, o 08:41
Posty: 13
Miejscowość: Pomoże
Podziękowano: 13 razy
Otrzymanych podziękowań: 94 razy
Nick w grze: Lordziu
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Gildia/budynki
Słyszałeś kiedyś o kończeniu zdań kropką i oddzielaniu ich poprzez przecinki?

_________________
Sheed 140 lvl
Pet papug 124 lvl
Pet Plox 116 lvl
Attawa

Image


7 Lut 2015, o 16:58
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2013, o 19:38
Posty: 378
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 176 razy
Otrzymanych podziękowań: 105 razy
Nick w grze: Zuzialol
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Gildia/budynki
Pomysł jak dla mnie słaby. Ktoś sobie kupi najpierw przykładowo tartak/kryształy, uzbiera ich tyle że mu spokojnie starczy do końca życia, wyburzy i zbuduje sobie żelazo/kamienie? Troszkę słabo :)

_________________
Zuzialol 84 dr...
70 lvl wbity 27.07.2014 o godzinie 20:46.
80 lvl wbity 10.09.2015 o godzinie 16:50 :) Szybko mi idzie

Na zawsze pozostaje Pijanym Jeżem...

Do tego turkowy łuk 27 Zuziuk, mo 35 Teestpremki i inne

7 Lut 2015, o 17:17
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 15 Gru 2013, o 17:14
Posty: 3
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: etein
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Gildia/budynki
Własnie to tez ułatwienie by było żeby rozbudowywać gildie.Trzeba ułatwiać a nie ciągle utrudniać.
Jeśli ktoś ma kasę na wyburzenie i ponowne postawienie nie widzę przeszkód.


7 Lut 2015, o 17:52
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23
Posty: 533
Miejscowość: Podrzecze (małopolskie)
Podziękowano: 370 razy
Otrzymanych podziękowań: 229 razy
Nick w grze: Basfau
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Gildia/budynki
To jeszcze rozdajmy po epiku i baja.

Właśnie chodzi o to żeby nie było za łatwo. Najlepiej usuńmy wszystkie budynki produkcyjne i zbierajmy surki samodzielnie.

_________________
Basfau - druid 116lv S3/S7
http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność

"Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz

AvE Ja <3
Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2


7 Lut 2015, o 19:55
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2013, o 20:51
Posty: 29
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Gildia/budynki
NIE !!! Wyobraźcie sobie gildie powiedzmy 2letnią , z wybudowanymi deskami i kamieniami (mniej więcej po 500tyś. z produkcji) Rozwalamy i budujemy kryształ i żelazo... dziękuję. Jeszcze raz NIE

_________________
Dr120+ Ryc100+ Sh70+
Łuk58+ BB64+ Mo99+
Vd71+


11 Lut 2015, o 18:27

Podziękowali: DikejPL (12 Lut 2015, o 02:32)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 389 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron